Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dimensiune jante J

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dimensiune jante J

    Salutare,

    Ce inseamna acel J? Am citit ca este latimea jantei. Dar unde gasesc o compatibilitate? Sa va dau exemplu:

    Eu am dimensiunile: 235x40 R18 8J (fata) si 255x35 R18 8.5J (spate). Vreau sa-mi cumpar alte jante si am gasit ceva doar ca e dificil sa gasesc unele 8J si altele 8.5J la jantele care mi-au placut. Ar fi problema daca as pune 235x40 8.5J? Sau sa trec la 245x40 8.5J?

    Asa arata jantele:

    jpg upload
    16'' C350e
    16" 911 Carrera
    15" S350 Cdi

  • #2
    Nu are rost sa iti explic mare lucru asa ca iti pun link-ul, sper sa nu fie problema caci e util si jongland putin cu dimensiunile jantei si anvelopelor, poti sa iti dai seama ce se intampla modificand anvelopa/janta...



    La mine la w 211 spune 245/40/18 cu 8,5 j (fata si spate) sau 245/40/18 fata si 265/35/18 spate in cazul in care am 9 j pe spate
    astea ambele cu et 38. Eu am acum jante cu 8,5 j si pe fata si pe spate, anvelope 245/40/18 si et 30, deci iesite mai in afara cu 8 mm dar nu se intampla nimic caci mi-ar fi incaput janta mai lata cu 0,5 j.

    Legat la trecerea de la 235 /40 /18 la 245/40/18 este posibila dar nu e corecta ca poti atinge aripile inaltand masina fiindca tu ai 235 mm(latimea) * 40% inaltimea = 94 mm inaltimea anvelopei. Daca iti pui 245/40 ajungi la inaltimea de 98 mm, nu e mare diferenta dar pe spate ar fi o eroare la kilometraj de cca 3 km/h.

    Oricum ideea este ca J-ul este latimea jantei in inch.
    Pe fata ai 8 * 2,54 cm= 20,32 cm
    Pe spate ai 8,5 * 2,54 cm=21.59 cm
    Probabil poti baga fara nici o modificare janta de 8,5 pe fata deoarece e mai lata cu 1,27 cm care daca jantele au et identic se impart in 0.635 mm pe interior si 0.635 in exterior...(poti incerca cu una de pe spate de la tine) dar in cazul in care teoretic ar ajunge sa frece pe interior ai nevoie de flansa, ceea ce nu recomand la peste 150 km/h sau de un et mai mic dar in asa fel incat sa echivalezi interiorul cu exteriorul fara sa ramai cu aripa indoita la un viraj maxim spre exterior cu roata pe o bordura.

    Comment


    • #3
      Mersi! O sa risc cu 8.5J daca n-am de ales...deja vin ninsorile si trebuie sa ma grabesc
      16'' C350e
      16" 911 Carrera
      15" S350 Cdi

      Comment


      • #4
        Fara 4 Matic nu prea recomand anvelope asa late... Pe polei e ok, dar daca nimeresti pe zapada mare e mai greu numai cu spatele...

        Comment


        • #5
          Stiu.Dar oricum nu o sa ma bazez pe ea prea mult iarna asta...Doar mers de oras si asta cand e acceptabil pe jos. Nu cand va fi zapada. Oricum, si cu cauciucuri late sau inguste, tot greu se circula cu tractiune spate iarna...
          16'' C350e
          16" 911 Carrera
          15" S350 Cdi

          Comment


          • #6
            Originally posted by Drey63 View Post
            Stiu.Dar oricum nu o sa ma bazez pe ea prea mult iarna asta...Doar mers de oras si asta cand e acceptabil pe jos. Nu cand va fi zapada. Oricum, si cu cauciucuri late sau inguste, tot greu se circula cu tractiune spate iarna...
            ''Chiar as vrea o pareri ''cum se comporta mercedesul cu tractiune spate echipat cu cauciucuri noi noute iarna pe zapada /polei (desi aici trebuie cauciucuri cu cuie - ca sa spui ca circuli).
            Eu personal am la dispozitie Audi tractiune fata cu roti de iarna masina sotiei care cand nu mai pot circula cu Mercedesul nici sotia nu mai circula cu Audi si ghici cine se plimba fara sa mai schimbe cauciucurile/rotile .

            Pana anul asta aveam cauciucuri all seson si intr-o seara la cativa centimetrii de zapada nu am putut urca Mercedesul pe o bordura de cativa centimetrii.
            Anul acesta am facut schimb de jantele originale in 5 spite pe 16 cu unele tot originale pe 17 identice ca model (in urma schimbului a trebuit sa schimb cauciucurile ca erau varza ). Presupun ca daca cu cauciucurile all seson dabea circulam pe zapada cu cele de vara nici atat.

            Nu ma intereseaza ''pareri'' ale romanilor care cumpara cauciucuri second de iarna. De ce oare nemtii tin cauciucurile de iarna maxim 2 ierni si dupaia le trimit la gunoi in Romania?
            Imi cer scuze daca jignesc pe cineva dar nu asta e intentia.
            Aici vorbesc strict de aderenta pe care o ofera cauciucul de iarna (nou) nu de cel care dupa 2 ani isi schimba proprietatile care toto de iarna este.

            Originally posted by Drey63 View Post
            Salutare,

            Ce inseamna acel J? Am citit ca este latimea jantei. Dar unde gasesc o compatibilitate? Sa va dau exemplu:

            Eu am dimensiunile: 235x40 R18 8J (fata) si 255x35 R18 8.5J (spate). Vreau sa-mi cumpar alte jante si am gasit ceva doar ca e dificil sa gasesc unele 8J si altele 8.5J la jantele care mi-au placut. Ar fi problema daca as pune 235x40 8.5J? Sau sa trec la 245x40 8.5J?

            Asa arata jantele:

            jpg upload
            Da de ce vrei sa schimbi jantele?
            Te plictisesti?
            La o asa masina jantele care o echipeaza sunt betoon!!!
            Poate daca ai gasit ceva mai betooon merita daca nu ai ce face cu banii.
            Cu jantele originale pe care vrei sa le pui si cauciucuri pe masura la o asa masina iti inchiriezi sofer echipat chiar si cu lopata pe cel putin 10 ani.

            Sper ca intelegi gluma.

            Sunt de parere ca fiecare masina ca sa ii fie puse in valoare formele si adevaratul look estetic trebuie sa fie echipata cu un anumit tip de jante si o anumita culoare.(sau o singura culoare da bine pe masina plus jante pe masura)

            Daca te gandesti la ceva AMG atunci te inteleg.

            Originally posted by Drey63 View Post
            Mersi! O sa risc cu 8.5J daca n-am de ales...deja vin ninsorile si trebuie sa ma grabesc
            Daca te gandesti la echipare de iarna ia-ti cu balon mai mare pt ca traim in romania si cand vine iarna asa zisul asftalt devine de fapt asfalt denivelat datorita necuratarii si neintretinerii si implicit masina mai zdruncinatoare(si celelalte care urmeaza) .

            Iti spun ca trecerea de 16 la 17 s-a simtit enorm in conditii de asfalt de Constanta care cat de cat e pus de putin timp si e drept care pe zi ce trece regret jantele pe 16(din punct de vedere al comfortului).
            Daca ai suspensie reglabila nu ar mai fi o problema.
            Last edited by Luxian; 11-22-2011, 09:17 AM.

            Comment


            • #7
              Fratilor, sunteti posesori de mercedes..nu mai spuneti "tractiune spate" !!!!!
              Nu exista asa ceva! Un obiect care se misca ajutat de o forta motrice din spate se cheama ca e propulsat! Deci avem propulsie spate! Pls e rusinos sa nu stiti asta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by babanu_ralu View Post
                Fratilor, sunteti posesori de mercedes..nu mai spuneti "tractiune spate" !!!!!
                Nu exista asa ceva! Un obiect care se misca ajutat de o forta motrice din spate se cheama ca e propulsat! Deci avem propulsie spate! Pls e rusinos sa nu stiti asta.
                Nici propulsie spate nu e corect, ci doar propulsie. Ptr. ca nu exista masini cu propulsie fata.
                Mercedes CL 200 Kompressor
                Mercedes C 180 Kompressor

                Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Maxmann View Post
                  Nici propulsie spate nu e corect, ci doar propulsie. Ptr. ca nu exista masini cu propulsie fata.
                  Iaca aici ai dreptate )

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by babanu_ralu View Post
                    Fratilor, sunteti posesori de mercedes..nu mai spuneti "tractiune spate" !!!!!
                    Nu exista asa ceva! Un obiect care se misca ajutat de o forta motrice din spate se cheama ca e propulsat! Deci avem propulsie spate! Pls e rusinos sa nu stiti asta.
                    M-am amuzat!
                    Si la AWD cum spunem: tractiune fata dublata de propulsie?
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      M-am amuzat!
                      Si la AWD cum spunem: tractiune fata dublata de propulsie?
                      Teoretic asa ar fi corect dar ptr ca suna aiurea, ii zice tractiune integrala sau "all wheel drive" cum zice englezu' toate rotile motrice Dar, banuiesc ca tu te-ai amuzat pentru ca esti din cei cu "tractiune spate ".

                      Comment


                      • #12

                        Niet, eu am punte motrica spate.
                        http://www.enciclopedie-auto.ro/term...Termen=cardan+[ax+cardanic]+SSID10+TTID32
                        Acum, sigur ca admit ca fiind oximoronic termenul "tractiune spate" (a tracta inseamna a trage), insa acesta este termenul uzual, nicidecum propulsia (pe mine ma duce automat cu gandul la racheta...).
                        Last edited by cutaresku; 12-08-2011, 14:01 PM.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF