Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 211; mai rapid autmata sau manuala ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 211; mai rapid autmata sau manuala ?

    Intrebare: la un W- 211 E 220 de 150 c.p. de ex. care e mai rapid sa zicem la o liniuta ( nu neaparat de 400m) manuala sau automata? Ce stiu eu; e ca automata pleca mai greu fata de manuala dar la cutie automata ai chestia aia tare care ma inebuneste kick down.Voi care ziceti ca e mai rapida ?

  • #2
    Trage un ochi pe aici:
    Find the Mercedes Benz E Class Sedan 2002 2006 1587 Models models with complete specs. Choose the Mercedes Benz E Class Sedan 2002 2006 1587 Models model and explore the car body, technical specs and image galleries

    Zice 10,6 automatul care teoretic nu rateaza niciodata si 10,1 manualul la care nu iti iese totdeauna...

    Comment


    • #3
      Kickdown poti face din manuala de iti muta creierul mai in spate. Clar pt sportivitate manuala, dar trebuie sa stii sa ii si dai...cum s-a mai spus, nu iti iese mereu la fel. Automata in schimb schimba cand stie ca trebuie. Dar cand iti e lumea mai draga si te alergi spontan cu unu de crede ca are potential, atunci o sa te lase automata...Cu tot cu kickdown'ul ei...
      16'' C350e
      16" 911 Carrera
      15" S350 Cdi

      Comment


      • #4
        Daca zici ca si pe manuala poti sa faci kickdown dar nu-ti iese tot timpul , automata il face exact cand e momentul si atunci castigi timp pt ca il face exact cand trebuie; nu e logic ? Plus ca ai posibilitatea de a o da pe sport. Daca manuala ar fi fost mai tare ar fi pus pe versiunile AMG manuala nu ? sau cum e ?

        Comment


        • #5
          Nu prea ai sa vezi motoare ce dezvolta cuplu mare , si cai multi dotate cu cutii manuale.De aia la AMG ai automata , s-ar duce intr-o lume mai buna ambreiajul si volanta dupa cateva bruscari.Pe cand la o cutie automata plecarea foarte frumoasa si fara smucituri e realizata din convertizorul de cuplu.

          Comment


          • #6
            Mana domnului Grigoreanu adevar tasteaza!

            Originally posted by spike2002 View Post
            Daca zici ca si pe manuala poti sa faci kickdown dar nu-ti iese tot timpul , automata il face exact cand e momentul si atunci castigi timp pt ca il face exact cand trebuie; nu e logic ? Plus ca ai posibilitatea de a o da pe sport. Daca manuala ar fi fost mai tare ar fi pus pe versiunile AMG manuala nu ? sau cum e ?
            Ia gandeste-te tu cat ii ia la automata sa faca kickdown? De cand apesi si pana schimba...chiar si pe sport. Am E250 cdi coupe automat si este EXTREM de greoi. Imi vine sa innebunesc cand vreau sa plec de pe loc mai rapid si sta....si sta.....si apoi pleaca. Sau intr-o depasire cand ii dau maxim si trece asa greu..... Tata are S63 Amg, ca tot ai adus vorba de Amg'uri, si tot ii ia destul timp pana mesteca in cutie si alege inferioara...La manuala, sa zicem ca esti in viteza a6-a, da-i a3-a si lasa ambreiaju brusc si calc-o...crezi ca se compara cu kickdownul de la automata? Automata il face mai lin, nu brusc, cat mai benefic pentru viata ei. Nu se compara cu manuala.

            Pe astfel de masini sunt cutii de comfort, nu cutii de curse. Iti zic eu ca schimbi mai rapid cu ambreaj si o mana antrenata.
            Last edited by Drey63; 07-05-2011, 21:53 PM.
            16'' C350e
            16" 911 Carrera
            15" S350 Cdi

            Comment


            • #7
              Originally posted by Drey63 View Post
              Mana domnului Grigoreanu adevar tasteaza!



              Ia gandeste-te tu cat ii ia la automata sa faca kickdown? De cand apesi si pana schimba...chiar si pe sport. Am E250 cdi coupe automat si este EXTREM de greoi. Imi vine sa innebunesc cand vreau sa plec de pe loc mai rapid si sta....si sta.....si apoi pleaca. Sau intr-o depasire cand ii dau maxim si trece asa greu..... Tata are S63 Amg, ca tot ai adus vorba de Amg'uri, si tot ii ia destul timp pana mesteca in cutie si alege inferioara...La manuala, sa zicem ca esti in viteza a6-a, da-i a3-a si lasa ambreiaju brusc si calc-o...crezi ca se compara cu kickdownul de la automata? Automata il face mai lin, nu brusc, cat mai benefic pentru viata ei. Nu se compara cu manuala.

              Pe astfel de masini sunt cutii de comfort, nu cutii de curse. Iti zic eu ca schimbi mai rapid cu ambreaj si o mana antrenata.
              Drey 63 te contrazic intr-u totul.... Nu stiu tu ce masini ai, in fine asta nu conteaza, dar eu am condus multe masini la viata mea, si nu ca vreau sa imi laud masina, dar ar trebui sa fie super profesionist cu cutie manuala (si aia cu talente cu dublu ambreiaj si alte fitosii) sa faca ce face a mea pe Sport (7 Gtronic) Ce e drept pe C , in depasiri kick-downul dureaza cam 1 secunda si dupa isi ia zborul, dar pe S e char directa treaba, acceleratie si a plecat, deoarece sta tot timpul turata pe S, chiar si cand trec de pe C pe s imi schimba 1-2 trepte inapoi in functie de pozitia pedalei de acceleratie si dificultatea drumului(deal-drept). Fie ca vrem sau nu, parerea mea si a specialistilor este ca cutiile manuale nu mai au viata lunga...vor disparea sau vor fi doar optionale... Oricum la viitorul electric sigur nu mai vom avea manuala...

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dj Sky View Post
                Drey 63 te contrazic intr-u totul.... Nu stiu tu ce masini ai, in fine asta nu conteaza, dar eu am condus multe masini la viata mea, si nu ca vreau sa imi laud masina, dar ar trebui sa fie super profesionist cu cutie manuala (si aia cu talente cu dublu ambreiaj si alte fitosii) sa faca ce face a mea pe Sport (7 Gtronic) Ce e drept pe C , in depasiri kick-downul dureaza cam 1 secunda si dupa isi ia zborul, dar pe S e char directa treaba, acceleratie si a plecat, deoarece sta tot timpul turata pe S, chiar si cand trec de pe C pe s imi schimba 1-2 trepte inapoi in functie de pozitia pedalei de acceleratie si dificultatea drumului(deal-drept). Fie ca vrem sau nu, parerea mea si a specialistilor este ca cutiile manuale nu mai au viata lunga...vor disparea sau vor fi doar optionale... Oricum la viitorul electric sigur nu mai vom avea manuala...
                Salut sky!

                Nu vreau sa pornim o cearta E'ul meu coupe e postat la "my car" iar s63'ul poti sa-l vezi la albumul de la profil. Sa nu crezi ca mananc ****, cum se zice
                Eu pe E coupe nu am 7gtronic. Este cutia automata in 5 trepte. De ce am spus ca as merge pe manuala....la E220 cutia automata este cea in 5 viteze, similara sau daca nu aceeasi cu a mea. Este foarte greoaie la plecari de pe loc...Si la kickdown pierde destul de mult timp. Pentru mers SPORTIV, la un astfel de motor, clar as merge pe manuala. 7Gtronicu este cu totul altceva. Dar si asa, mi se pare o cutie pentru comfort si schimbari care sa nu le simti, si chiar nu le simti...nu este o cutie sport. Am mers cu un 730i din 2010 si cutia sarea mai repede. Dar te si lovea cand schimba...chiar si pe comfort se simtea cum cuplau ambreiaju si apoi cand trecea in superioara te zgaltaia bine de tot

                Bineinteles ca nu poti compara o cutie automata performanta cu una manuala. Dar la un E220, daca vrei sportivitate, eu zic clar manuala
                Last edited by Drey63; 07-06-2011, 22:15 PM.
                16'' C350e
                16" 911 Carrera
                15" S350 Cdi

                Comment


                • #9
                  Kickdown-ul ala il simti asa cum zici tu la masinile puternice, nu la un w211 de 150 cai putere. Un 220 cdi este un motor studentesc sa-i spun pentru caroseria aceea, asa ca iti spun ca va trage mai bine cea manuala decat cea automata

                  Comment


                  • #10
                    Drey 63 te contrazic intr-u totul.... Nu stiu tu ce masini ai, in fine asta nu conteaza, dar eu am condus multe masini la viata mea, si nu ca vreau sa imi laud masina, dar ar trebui sa fie super profesionist cu cutie manuala (si aia cu talente cu dublu ambreiaj si alte fitosii) sa faca ce face a mea pe Sport (7 Gtronic) Ce e drept pe C , in depasiri kick-downul dureaza cam 1 secunda si dupa isi ia zborul, dar pe S e char directa treaba, acceleratie si a plecat, deoarece sta tot timpul turata pe S, chiar si cand trec de pe C pe s imi schimba 1-2 trepte inapoi in functie de pozitia pedalei de acceleratie si dificultatea drumului(deal-drept). Fie ca vrem sau nu, parerea mea si a specialistilor este ca cutiile manuale nu mai au viata lunga...vor disparea sau vor fi doar optionale... Oricum la viitorul electric sigur nu mai vom avea manuala...

                    Sunt perfect de acord cu tine Djsky. La o cautare pe mobile simpla la care am dat in viteza E 220 cdi fab. 2005 mia aparut serch results Getriebe
                    - Automatik (2629)
                    - Schaltgetriebe (469)
                    Daca ar fi asa tari ar fi mai multe manuale dar dupa cum se vede si spune si djsky sunt cam raritati cutiile manuale 2629 automte si doar 469 manuale. Sincer nu cred ca aia de la MB nu stiu ce fac avand in vedere ca investesc in fiecare zi 1 milion de lire doar in dezvoltare tehnologiei. In concluzie de la 0-100 km manuala e mai rapida; 10,1 si automata 10,6. nu stiu dupa 100 km care pe care ...Dar automata are viata mai lunga.

                    Comment


                    • #11
                      Spike, omule, este mai mult decat normal sa existe mai multe automate decat manuale pe un E class. Nici nu s-a pus problema. Vorbesti pe langa. Sunt mai multe automate ca sincer, asa ii si sta bine unei astfel de masini. Dar noi vorbeam despre care e mai rapida. Si mai rapida, dupa cum ai spus si tu, este cea manuala.
                      16'' C350e
                      16" 911 Carrera
                      15" S350 Cdi

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF