If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Caut statie si difuzor bass originale.
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Caut Subwoofer si statie originale pt w211.
Daca le voi gasi se instaleaza usor?
Exista semnal audio in portbagaj? Pt statia care urmeaza sa o instalez.
Statia pt celelalte difuzoare existente pe masina (am inteles ca exista separat ) unde este amplasata?
Eu am inteles asa:
Pe modelele fara fibra optica(cele fara command) pana in 2004, s-au montat 2 tipuri de aparate, cu 8 iesiri penru cei 4 basi si 4 inalte, si un alt model pentru surround care mai avea inca 5 iesiri, una pentru central in mijoc in bord, 2 pentru surround in spate la tetiere si inca 2 pentru difuzorul de bass.
La modelele mai noi, cu fibra optica, este un amplificator in spate in stanga care se ocupa de cei 4 basi si 4 inalte si pentru Surround ar mai fi nevoie de un alt amplificator, pentru care se face link de la nu stiu ce modul din spate care comanda amplificatorul actual, tunerul radio, dvd de navi, totul printr-un singur fir de fibra optica intre command si modulul respectiv.
Acuma nu stiu daca nu cumva si acela e diferit la masinile care nu au avt din start surround si sa nu aiba iesire pentru amp de surround.
Si eu mi-am cumparat difuzorul de la Vizireanuv si incerc sa dau si de restul, daca nu, am un amplif jensen care merge bine pe semnal HI si fac o tiganie pana gasesc totul original.
Eu am inteles asa:
Pe modelele fara fibra optica(cele fara command) pana in 2004, s-au montat 2 tipuri de aparate, cu 8 iesiri penru cei 4 basi si 4 inalte, si un alt model pentru surround care mai avea inca 5 iesiri, una pentru central in mijoc in bord, 2 pentru surround in spate la tetiere si inca 2 pentru difuzorul de bass.
La modelele mai noi, cu fibra optica, este un amplificator in spate in stanga care se ocupa de cei 4 basi si 4 inalte si pentru Surround ar mai fi nevoie de un alt amplificator, pentru care se face link de la nu stiu ce modul din spate care comanda amplificatorul actual, tunerul radio, dvd de navi, totul printr-un singur fir de fibra optica intre command si modulul respectiv.
Acuma nu stiu daca nu cumva si acela e diferit la masinile care nu au avt din start surround si sa nu aiba iesire pentru amp de surround.
Si eu mi-am cumparat difuzorul de la Vizireanuv si incerc sa dau si de restul, daca nu, am un amplif jensen care merge bine pe semnal HI si fac o tiganie pana gasesc totul original.
In primul rand nu stiu ce unitate audio am pe masina, dar cred ca ai cumparat difuzorul degeaba cum au mai facut si altii dupa care au incercat sa-si cumpere si statia si nu cred ca s-a putut instala sau nu au gasit-o pt ca trebuia schimbat tot sistemul de fire , fibra optica si altele.
De difusor pot face rost dar ma intereseaza ce fac mai departe. Daca gasesc statia se poate monta in portbagaj? Acolo gasesc si semnal audio pt ea?
Maine sun un baiat pasionat de muzica si adevarat cunoscator si ma va lamuri , dupa care scriu ce am aflat .
Are ID de forum BACANUTINU si mi-a raspuns sau m-a lamurit in postul meu de la prima incercare de a ma informa, acum sunt hotarat sa actionez daca se poate.
Nu as desface masina ca sa trag fire de la unitatea audio pana in portbagaj pt a da semnal statiei.
Ce inseamna la tine modelele noi? Am w211 - 2007 avantgarde dotat cu magazie de mp3 uri sub unitatea audio.
Eu nu am NAVI.
Si nu cred ca mercedesu ar trage pt mine semnal audio la portbagaj pt un viitor client care a fost zgarcit si nu si-a pus sistem original de bass (cel de luneta) de la ei.
Bacanutinu se pricepe la audio si m-a sfatuit sa pun incinta separata in portbagaj dar pe mine ma intereseaza spatiul foarte mult(car saci de cartofi la aprozar) .........glumesc.... si din acest motiv vreau sa pun subwooferul acolo.
Am statie ,am incinta plus difuzor de pe masina care am avut-o inainte dar nu vreau sa le pun.
Inainte sa cumperi difuzorul de ce nu te-ai interesat daca vei reusi si care sunt pasii urmatori cumpararii difuzorului.
BACANUTINU mi-a spus ca ar fi foarte buna rigidizarea politei unde se pune difuzorul si ii dau dreptate, sigur faceam asa ceva inainte de asta daca tot desfac acolo.
Nu te apuca sa faci tiganie intereseaza-te despa o singura data si fa treaba serioasa.
Nu face tiganie ca dupaia sa dregi tigania.
NUMELE MERCEDES NU E DEMN DE TIGANII.
VORBA aia '' ori suntem vababonzi ori nu mai suntem''
Eu am inteles asa:
Pe modelele fara fibra optica(cele fara command) pana in 2004, s-au montat 2 tipuri de aparate, cu 8 iesiri penru cei 4 basi si 4 inalte, si un alt model pentru surround care mai avea inca 5 iesiri, una pentru central in mijoc in bord, 2 pentru surround in spate la tetiere si inca 2 pentru difuzorul de bass.
La modelele mai noi, cu fibra optica, este un amplificator in spate in stanga care se ocupa de cei 4 basi si 4 inalte si pentru Surround ar mai fi nevoie de un alt amplificator, pentru care se face link de la nu stiu ce modul din spate care comanda amplificatorul actual, tunerul radio, dvd de navi, totul printr-un singur fir de fibra optica intre command si modulul respectiv.
Acuma nu stiu daca nu cumva si acela e diferit la masinile care nu au avt din start surround si sa nu aiba iesire pentru amp de surround.
Si eu mi-am cumparat difuzorul de la Vizireanuv si incerc sa dau si de restul, daca nu, am un amplif jensen care merge bine pe semnal HI si fac o tiganie pana gasesc totul original.
Ma interesez la electricianul de la mercedes din constanta si ma va mai lumina si el, poate ne va ajuta cu statie originala si altele pt instalare... sau macar cu informatii.
Cat ar pute costa statia la un magazin de piese?
Voi face rost de o serie de caroserie care are si sistem cu subwoofer si ma duc sa vad daca aduc si pe bucati
Se pare ca nu sunt prea multi interesati ca noi de a-si face un upgrade la sunet(cat de cat) de nu prea vad sa ne lumineze cineva
Eu am inteles asa:
Pe modelele fara fibra optica(cele fara command) pana in 2004, s-au montat 2 tipuri de aparate, cu 8 iesiri penru cei 4 basi si 4 inalte, si un alt model pentru surround care mai avea inca 5 iesiri, una pentru central in mijoc in bord, 2 pentru surround in spate la tetiere si inca 2 pentru difuzorul de bass.
La modelele mai noi, cu fibra optica, este un amplificator in spate in stanga care se ocupa de cei 4 basi si 4 inalte si pentru Surround ar mai fi nevoie de un alt amplificator, pentru care se face link de la nu stiu ce modul din spate care comanda amplificatorul actual, tunerul radio, dvd de navi, totul printr-un singur fir de fibra optica intre command si modulul respectiv.
Acuma nu stiu daca nu cumva si acela e diferit la masinile care nu au avt din start surround si sa nu aiba iesire pentru amp de surround.
Si eu mi-am cumparat difuzorul de la Vizireanuv si incerc sa dau si de restul, daca nu, am un amplif jensen care merge bine pe semnal HI si fac o tiganie pana gasesc totul original.
Ti-ai cumparat difuzorul de la vizireanu dar nu l-ai intrebat ce trebuie sa faci mai departe de unde iei statie, el de ce nu si l-a montat?
Salut!
Ma foarte intereseaza si pe mine hi-fi-ul in masina. La toate masinile ce le-am avut inainte de acest w211 din 2005 care mai zace inca o luna in garaj, am modificat sistemele de sunet. Poate unele aratau a tiganii insa, buzunarul nu permitea mai mult. Oricum, cu bani putini am cam reusit mereu sa scot un sunet tare si clar. La prezentul Mert inca nu m-am hotarat ce sa-i fac. Oricum am facut primul pas si i-am cumparat neveste-mii o alta masinuta ca sa nu mai umble la butonul de volum... Tu ce ai vrea in primul rand si de ce bani ai fi dispus?
Salut!
Ma foarte intereseaza si pe mine hi-fi-ul in masina. La toate masinile ce le-am avut inainte de acest w211 din 2005 care mai zace inca o luna in garaj, am modificat sistemele de sunet. Poate unele aratau a tiganii insa, buzunarul nu permitea mai mult. Oricum, cu bani putini am cam reusit mereu sa scot un sunet tare si clar. La prezentul Mert inca nu m-am hotarat ce sa-i fac. Oricum am facut primul pas si i-am cumparat neveste-mii o alta masinuta ca sa nu mai umble la butonul de volum... Tu ce ai vrea in primul rand si de ce bani ai fi dispus?
Am vorbit cu id:bacanutinu m-a lamurit cu cateva aspecte si astept de la el o oferta cu incinta in locul prevazut de mercedes pt subwoofer adica o cutie sub el si o statie in locasul unde ar trebui sa fie daca puteam sa pun optiune(sistem de sonorizare mai performant).
Daca stii ce e bang & olufsen atunci stii ce sonorizare m-ar interesa ca auditie si pret rezonabil.
Eu am inteles asa:
Pe modelele fara fibra optica(cele fara command) pana in 2004, s-au montat 2 tipuri de aparate, cu 8 iesiri penru cei 4 basi si 4 inalte, si un alt model pentru surround care mai avea inca 5 iesiri, una pentru central in mijoc in bord, 2 pentru surround in spate la tetiere si inca 2 pentru difuzorul de bass.
La modelele mai noi, cu fibra optica, este un amplificator in spate in stanga care se ocupa de cei 4 basi si 4 inalte si pentru Surround ar mai fi nevoie de un alt amplificator, pentru care se face link de la nu stiu ce modul din spate care comanda amplificatorul actual, tunerul radio, dvd de navi, totul printr-un singur fir de fibra optica intre command si modulul respectiv.
Acuma nu stiu daca nu cumva si acela e diferit la masinile care nu au avt din start surround si sa nu aiba iesire pentru amp de surround.
Si eu mi-am cumparat difuzorul de la Vizireanuv si incerc sa dau si de restul, daca nu, am un amplif jensen care merge bine pe semnal HI si fac o tiganie pana gasesc totul original.
Nu m-am jucat prin meniu prea mult dar am gasit ceva de surround si nu stiu ce inseamna asta , adica este facut din unitate(surround-ul). Sau este separat o unitate in portbagaj? Pe mine ma intereseaza semnalul sa il obtin sub luneta - de calitate - nu de la alte difuzoare cum au incercat altii
Nu va mai stresati de chestii cu amplif si alte chestii. Ideea e ca toate masinile care au navi stiu ca au fibra trasa in spate deoarece ampliful pentru boxele prezente pe masina nu e integrat in command, ci e in spate sub dvd-romul de la navigatie. Pana la aflarea sistemului concret, am inteles ca "modulul" din portbagaj unde vine fibra de la command, are diferite intrari-iesiri pentru tuner tv, dvd-romul de navi, amplificatorul pentru cei 4 basi si 4 inalte din masina, camera de marsalier si altele. Acum trebuie sa vad ce am la mine pe masina. Banuiesc ca sunt mai multe modele in functie de ce este pus la comandarea masinii.
"Tigania" care am sa o fac eu, nu e chiar tiganie ca la dacii. Tin sa precizez de la bun inceput, ca din ce m-am documentat, difuzorul original de subwoofer nu poate face prea multe pentru bass. Deci nu va asteptati sa va transformati E Classul, o masina de lux in bolidul din care bubuie basul la intersectie cu geamurile deschise. Ce face el, e sa dea niste frecvente joase, cu sunet de subwoofer nicidecum tub de bass.
Exista mai multe game de frecvente la care poti pune un difuzor sa lucreze(vibratii de sa trepideze sala sau pur si simplu bass). Probe practice la mine la disco Daca mergem pana in frecvente de la minimul intrat pana la 80 Hz, poti incerca sa dezmembrezi o masina. Daca trecem intre 80 si 350 Hz dispar vibratiile si ramane doar sunetul de bass, putand merge pana in 2000 Hz pentru putina voce dar nu mai mult, ca dupa ascultam mai multa voce decat bass.
Pentru a indeplini aceste conditii si in masina, pot simula rolul unui crossover cu un amplif de calitate, care eu il am deja(Jensen XA 4100), care va primi alimentare direct de la baterie, semnal de la mufa de iesire pentru difuzoarele de bass (stanga si dreapta spate). Ampliful porneste automat cand primeste semnal de intrare pe Hi Input. Acum ce vreau sa caut, un loc de montaj al amplificatorului sa nu arate urat in portbagaj. Atases cateva poze cu ampliful.
Vreau dinainte sa va spun, ca semnalul de intrare pe Hi Input, e destul de clar si fara distorsiuni pentru ce avem noi nevoie. Daca vroiam inalte si voce, nu prea era dar pentru semnal de bass e mai mult decat suficient.
Pentru mai multe detalii va astept la telefon, 0744830843 sau pe mess la dj_sky_2004@yahoo.com
Salut DJ SKY.
Imi cer scuze dar unde sunt eu acum nu am acces la chat instant. Nu vreau sa contrazic, in primul rand, pe nimeni. Vreau sa cunosc mai multe despre acest domeniu deci hai sa schimbam pareri si experiente.
Cu vibratiile intr-adevar e destul de delicat. Consider super dreptate pt bacanutinu in legatura cu rigidizarea cat mai completa. Asta impiedica "sa trepideze sala". El a realizat o super treaba pe masina lui. Eu n-as avea atata rabdare. Bravo lui. Oricum, ce afacut el nu e la indemana oricui. A investit ceva banisori.
Am cam inteles ce ai vrea tu sa faci. Uite ce o sa fac probabil eu:
Avand in vedere ca avem o groaza de amperi in baterie si alternator, as pune 2 amplificatoare de cel putin 60 de amperi siguranta. Asta sa-mi poata furniza cel putin 200 watt reali pe statie. Bineinteles in punte pe un singur canal. Statia ta am vazut ca are o siguranta de 40. O sa ai un max de 180 watt pe un canal in punte. In continuare as pune 2 dif de 15 toli in cutii paralelipipedice. Nu stiu sigur dimensiunile masinii sub polita dar cred ca intra. Cutiile le-as cumpara de-a gata dar le-as mai lucra un pic pentru ridigizare. Amplifurile in spatele cutiilor. Avem mare noroc cu bateria in portbagaj.
Scuze dar daca o sa pui numai o cutie sub diful masinii sunt aproape sigur ca o sa fii dezamagit. Varianta pe care ti-am prezentat-o costa cam asa: o cutie - 120 lei, un dif - 250 lei, o statie - 300 lei. Total aproximativ 1300 lei max. Asta pentru o reala putere de 2x200 w. Deci atata curent papa amplifurile bagandu-l in difuri. Poate te surprinde pretul mic. Evorba de produse chinezesti, no name, pe care le poti cumpara din Doraly - Bucuresti. Nu stramba din nas cum am facut si eu initial. Daca ne uitam atenti la mai toate produsele dupa piata de firma, o sa constatam aceiasi fabricatie. Sti tu cum e acum: neamtu inventeaza si chinezu copie...
Eu am avut asa ceva pe vectra b2 inainte de mert. Dar numai un dif si o statie. Am vrut sa le opresc cand am dat-o dar pustiul cumparator mai ca nu a cazut in genunchi ca sa i le las. Am lasat. Ideea e ca suna superb.
Avantajul la acest sistem este ca il poti da jos in 3 minute si nu modifici nimic.
Astept parerea ta.
Eu vreau o finete de bass mai tare, nu sa imi transform masina intr-un kicker, ca atunci bagam un amp de vreo 2*100 si un subwoofer suparat si sar stopurile
Deci, parerea mea in legatura cu topicul e sa incercati varianta pe original. Nici un alt woofer+statie nu o sa scoata ce scoate BOSE sau bang & olufsen, in sensul claritatii. Tin sa precizez ca sistemele montate pe masini sunt hi-fi, deci pentru claritate nu pentru putere. Si eu am avut woffer in masina precedenta+ statie de 500 W reali. Puteam sa dau drumul sa cada nr de inmatriculare jos, iar dupa 1 luna le-am dat jos, si asa cum le-am cumparat, asa le-am si vandut. La un moment dat iti dai seama ca nu mai conteaza atat puterea cat conteaza claritatea. Oricum eu mi-am dat seama ca de acolo au venit si durerile mele de cap, asa pe neasteptate. Deci cu alte cuvinte... fiecare pentru ce ii trebuie, adica esti tinerel si vrei gagici, varianta care am avut-o eu, te-ai mai maturizat un pic, alegi claritatea si nu puterea. Bafta!
Deci, parerea mea in legatura cu topicul e sa incercati varianta pe original. Nici un alt woofer+statie nu o sa scoata ce scoate BOSE sau bang & olufsen, in sensul claritatii. Tin sa precizez ca sistemele montate pe masini sunt hi-fi, deci pentru claritate nu pentru putere. Si eu am avut woffer in masina precedenta+ statie de 500 W reali. Puteam sa dau drumul sa cada nr de inmatriculare jos, iar dupa 1 luna le-am dat jos, si asa cum le-am cumparat, asa le-am si vandut. La un moment dat iti dai seama ca nu mai conteaza atat puterea cat conteaza claritatea. Oricum eu mi-am dat seama ca de acolo au venit si durerile mele de cap, asa pe neasteptate. Deci cu alte cuvinte... fiecare pentru ce ii trebuie, adica esti tinerel si vrei gagici, varianta care am avut-o eu, te-ai mai maturizat un pic, alegi claritatea si nu puterea. Bafta!
In sfarsit un baiat care s-a maturizat (ca si mine). Eu caut sunetul de bang & olufsen si bineinteles nu la acelasi pret, macar sa ajung aproape de renumita firma. Stiu si eu de solutia cu subwoofer si statie in portbagaj dar nu ma intereseaza.
Eu vreau o finete de bass mai tare, nu sa imi transform masina intr-un kicker, ca atunci bagam un amp de vreo 2*100 si un subwoofer suparat si sar stopurile
Se pare ca vorbim aceeasi limba... aceleasi idei....
Am vorbit cu bacanitinu si mi-a spus ca imi va proiecta o incinta pt a o prinde exact sub polita dupa ce rigidizez polita plus un amplificator care se leaga la unitatea audio centrala. Dar exact nu intelegeam de ce acolo cand ne trebuie doar semnal pt bass care nu cred ca trebuie sa fie de calitate pt ca nu este pt inalte(de unde vine fidelitatea) . Voi mai discuta cu el pe acest aspect.
Legat de cutie ma intereseaza ceva cum este cutia de prim ajutor bineinteles de dimensiune mai mare care se monteaza exact sub polita cu difuzorul montat si el in locasul original. Cres ca este buna ideea.
Pareri?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment