Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Utilizare corecta cutie automata e220 w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Utilizare corecta cutie automata e220 w211

    Salutare,referitor la cutie automata citeam pe forum ca te tine daca o utilizezi corect,am un e220 w211 2004,ce inseamna o utilizare corecta? ce trebuie sa nu-i fac pentru a nu se defecta?(inafara de schimbul de ulei si filtru,care am inteles ca se face la 60000km).

  • #2
    Am observat ca pe automat indiferent ca e pe C sau S,la mers pana in 100km/h(ca mai tare nu prea se poate merge din cauza traficului),motorul este tinut intr-o turatie mica,intre 1600-2200 rpm,ceea ce nu e bine pentru turbina,din cauza asta am hotarat ca in afara orasului sa conduc cu cutia setata pe manual si sa tin turatia in jur de 2800-3000rmp,asta ar insemna ca 80% din condus il fac cu cutia pe manual,intrebarea mea este daca aspectul asta afecteaza cutia?

    Comment


    • #3
      La tine e cum e la 1800-2000 rpm, dar la mine nu pot umbla nici macar la 1800 ca deja acolo ia avant destul de tare, in mers normal pe drum drept sta intre 1400-1600 Rpm. Daca nu mai insist continuand accelerarea schimba deja treapta superioara si revine catre 1200-1400 rpm. O duc mai turata, punand-o pe S in oras si asa prind mai des sa trec de 2000 rpm. Sau afara in depasiri dar asta maxim pentru 10-20 Sec. Fum nu scoate absolut deloc indiferent de turatie iar tobele sunt perfect curate pe interior, ca chiar am ramas mirat, ca sterg cu degetul si numai praf se ia.
      Last edited by Dj Sky; 10-17-2010, 15:18 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dj Sky View Post
        La tine e cum e la 1800-2000 rpm, dar la mine nu pot umbla nici macar la 1800 ca deja acolo ia avant destul de tare, in mers normal pe drum drept sta intre 1400-1600 Rpm. Daca nu mai insist continuand accelerarea schimba deja treapta superioara si revine catre 1200-1400 rpm. O duc mai turata, punand-o pe S in oras si asa prind mai des sa trec de 2000 rpm. Sau afara in depasiri dar asta maxim pentru 10-20 Sec. Fum nu scoate absolut deloc indiferent de turatie iar tobele sunt perfect curate pe interior, ca chiar am ramas mirat, ca sterg cu degetul si numai praf se ia.
        Faptul ca tobele sunt perfect curate pe interior se datoreaza filtrului de particule(daca ai),asa e la toate masinile cu filtru de particule;ma ingrijoreaza faptul ca motorul imi sta in turatii asa joase pentru ca stiu singur ca lucru asta duce la defectiuni,asta se datoareaza faptului ca nu avem drumuri pe care mergem in turatii si viteze mari.

        Comment


        • #5
          Nu stiu sincer ce poti sa ii faci, ti-am zis... Eu cred ca stie ea cum trebuie sa mearga. Sincer eu nu am cum sa umblu peste 2000 Rpm doar daca merg intr-o accelerare comtinua si pun frana. Cred ca e ok asa cum merge, si ajunge sa o mai turezi asa in depasiri si la drum lung sa o mai calci putin mai tare.
          Am intrebat si un mecanic si a zic ca sa o las ca se descurca ea. Mi-a recomandat sa umblu pe S in oras si pe C afara.
          Am mai vorbit cu tatal prietenei mele care are o Toyota land cruiser V8, cu 6 trepte automatic si 280 CP si deja are 160.000 la ea, din 04.2008 si a zis ca cutia functioneaza cam in acelasi regim numai ca la el de pe la 160 km/h in sus incepe sa creasca in turatie.

          Comment


          • #6
            Am avut si eu...asa sunt facute cutiile, nici mie nu mi-a placu aspectul asta, eu aveam turatii mai mici, aveam e270cdi resoftat, la 73km/h in ultima treapta aveam 1300ture constant, deci la drum lejer pe aici sta turatia 1200-1900 ...asa e gandita sa ai un consum minim....in mod normal nu prea e ok (mai ales daca ai manuala), dar eu recuperam in depasiri, am un obicei ca in aproape toate depasirile sa le fac in turatii , cu acceleratia de cele mai multe ori la podea....stiu ca asa mentin motorul "in forma", iti recomand la fel...
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #7
              Eu as avea de lamurit un alt aspect. Daca trebuie sa ma opresc (sa zicem la semafor), anticipez ca am mai mult de asteptat, e bine s-o scot din viteza inainte sa ma opresc si sa rulez cu ea in N?! ... sau, mai mult, intre timp vad ca s-a schimbat culorea semaforului si trebuie s-o introduc inapoi in D inainte sa se fi oprit masina?!

              Comment


              • #8
                Originally posted by dnlfln View Post
                Eu as avea de lamurit un alt aspect. Daca trebuie sa ma opresc (sa zicem la semafor), anticipez ca am mai mult de asteptat, e bine s-o scot din viteza inainte sa ma opresc si sa rulez cu ea in N?! ... sau, mai mult, intre timp vad ca s-a schimbat culorea semaforului si trebuie s-o introduc inapoi in D inainte sa se fi oprit masina?!
                Orice mutare a manetei schimbatorului se face doar cand roata masinii sta pe loc !! Sa nu iti treaca prin cap sa scoti pe N in timp ce masina ruleaza...si implicit sa revii pe D/R cand inca se afla in miscare.
                Daca uleiul se mai schimba si pana in 60-70.000km, garantez ca impreuna cu primul sfat nici o cutie automata nu va avea nici o problema sute de km...
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF