Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care e mai bun ??? W210, W211, W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Acum depinde de model. Pot face o paralela intre W210 si W211. Cu W212 nu pot sa-mi dau cu parerea ca nu am detinut un asa model.

    Eu am avut versiunea full de W211 si cu o multitudine de reglaje electrice la scaun. Practic,scaunele erau foarte comfortabile la drum lung si mai ales suportul lombar nu-ti crea dureri la spate. Avea si optiunea pulse, un fel de masaj si era relaxare la drum. Pe cand la W210 nu prea gasesti optiunile astea si chiar e obositoare la drum. W210 e mai zgomotoasa, Antifonarea e mai slaba a compartimentului motor iar la viteze ridicate incepe sa se faca simtit zgomotul aerodinamic.La 200km/h vantul incepe sa vajaie suparator. La W211 mergeam pe autostrada cu 250km/h fara nici un stres si in liniste completa iar acul turometrului statea parca in jurul valorii de 3600rot/min.CLS-ul actual e mai zgomotos la viteze ridicate, asta si datorita lipseiramei geamurilor la usi. Mentionez ca motoarele erau la toate versiunile in 6 cilindri, si pot spune ca e o diferenta intre vechiul 320cdi in linie si cel de pe W211 cu ei pozitionati in V.

    Apoi mai e o mare diferenta si la senzatia de hitech ce o ai privind bordul plin de leduri si a senzatiei de 3D ce difera enorm fata de impresia fada ce o ai la W210. Nu vreau sa supar pe nimeni din colegii ce au W210, dar asta e parerea mea. Climatronicul e mult mai eficient si un plus la W211 l-am descoperit iarna, cand instalatia incepe sa dea aer cald foarte repede dupa ce pornesti motorul. Apoi, suspensiile sunt mult mai ok la W211, poti trece foarte rapid de la un stil foarte sportiv la unul comfortabil, pe cand W210 e setat mai mult pe comfort si nu mai atenueaza bine din ruliul caroseriei cand treci pe unul sportiv. Stabilitatea e mult mai slaba, se vede conceptia mai veche a arhitecturii trenului spate, iar ruliul in viraje e maricel la W210 ,iar o abordare la limita a unui viraj se poate termina cu masina "parcata intr-un pom" pt ca ESP-ul nu e la fel de eficient precum lucreaza cel de pe W211.


    Propietarii de 211 pot sa certifice eficienta sistemului EBC, si mai ales rezistenta la o utilizare mai intensiva a franelor ce sunt foarte eficiente, chiar daca le-ai cam abuzat, poate datorita dimensiunii discurilor mai mari. La 210 sunt ok franele, dar inginerii de la Mercedes au facut o treaba buna cu EBC-ul.

    Inca un lucru pozitiv la W211 e sitemul audio, mult mai avansat fata de cel de pe W210. La W210 am Bose iar la W211 am avut Harman Kardon ce practic era fenomenal si cu o rezolutie a sunetului fara cusur ( doar Lexus LS600H putea depasii calitatea sunetului si seria 5 Prologic 7, cel cu boxe sub scaunele din fata) . Chiar numarasem cate boxe sunt in W211 si am numarat parca 12 boxe. Indiferent de volumul sunetului, basul se aude perfect si fara distorsiuni. La W210 nu e aceasi calitate, indiferent daca pe boxe scrie BOSE.

    Cutia 7gtronic isi face toti banii, chiar daca am auzit ca au fost niste plangeri prin service-uri. De performante nu mai zic, W211 fiind o adevarata racheta pe langa W210, indiferente de motorizare. Calitatea finisarii e impecabila la amandoua modele, dar totusi se vede conceptia invechita la W210. Nu mai spun de securitatea pasiva si activa, practic w211 e un tanc pe langa W210 si mai ales ma uit la cate pliuri de tabla vad in praguri si linjeroane.

    Uitasem farurile, poate pt unii sunt nesemnificative, dar cele de pe W211 cu cornering chiar sunt eficiente iar faza lunga bixenon zici ca e antiaeriana.

    Mai sunt multe alte aspecte, dar deja postul e prea lung. Las pe altii sa continuie.
    Tehnologia si trecera anilor isi spune cuvantul,oricum daca ar fi sa aleg intre cele 2 ti-am spus care l-as lua:clar un w211 full,imi place mai mult cu toate ca nu m-am dat cu w212 sa-mi fac o parere si care cred cu certitudine ca e mai performant decat w211 asa cum si el e mai performant la randul lui fata de w210,dar cum am mai zis gusturile nu se discuta.

    Comment


    • #17
      Nici un posesor pe W212 in forum? Haideti fratilor ca suntem curiosi cum e de la un posesor.

      Comment


      • #18
        Originally posted by 300zxtt View Post
        Propietarii de 211 pot sa certifice eficienta sistemului EBC, si mai ales rezistenta la o utilizare mai intensiva a franelor ce sunt foarte eficiente, chiar daca le-ai cam abuzat, poate datorita dimensiunii discurilor mai mari. La 210 sunt ok franele, dar inginerii de la Mercedes au facut o treaba buna cu EBC-ul.
        Sensotronic Brake Control e spectacoulos! Chiar face toti banii.

        Comment


        • #19
          Personal,am detinut w123,w124,w211,si am avut ocazia sa conduc si alte modele Mercedes,diferenta este evidenta intre w115(bot de cal in porecla romaneasca) si w123(cobra),la fel cum posesorii de w123 au simtit diferenta cand au condus 1 w124.Nu poti compara un sel w126 cu un sel w140!Progresul tehnic face diferenta iar cei de la Mercedes sunt avangardisti in acest sens! Normal ca si diferenta dintre w210 si w211 este mare,amintesc ce scria un coleg vis-a-vis de sistemul audio Harman Kardon sau climatizare ! Cat despre w212,ca fan Mercedes, in opinia mea este un VIS atat ca si sisteme ,implementarea lor, cat si ca senzatia care ti-o confera la condus!!! dar Degustibus...
          Last edited by mircea600sel; 08-11-2010, 17:16 PM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by brhams View Post
            .
            ... Progresul tehnic face diferenta ...
            .


            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #21
              Originally posted by w124researcher View Post
              Intr-adevar asta o fost tanc si mai este daca ti de el,pacat ca nu era vorba si de el in discutie

              Comment


              • #22
                Originally posted by w124researcher View Post
                Chiar nu stiam de reclama in cauza,pur si simplu asa mi-a venit la momentul respectiv ,cand am scris in graba...departe de mine plagiatul!!!,mai pomenea cineva pe aici de W124 ca si tank,eu am investit ceva in w124,adica la vremea respectiva (2000) am reusit sa-i pun un motor de w210 250d 5pistoane/4supape/cilindru si chiar k de atunci parca totul sa schimbat,cei care au avut w124 stiu ce zic!!!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by brhams View Post
                  Chiar nu stiam de reclama in cauza,pur si simplu asa mi-a venit la momentul respectiv ,cand am scris in graba...departe de mine plagiatul!!!
                  Pai nici nu ma gandeam la plagiat .
                  Si nici nu vroiam sa aduc w124 in discutie (desi este cea mai buna masina din lume)


                  Doar vroiam sa arat ca dintotdeauna progresul face diferenta intre Mercedes si restul .

                  Si fiecare model nou aparut reprezinta o evolutie fata de cel pe care il inlocuieste.
                  Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Stii ce e haios? Ca nu trebuie sa intreb nici un posesor din modelele enumerate de tine, pt ca am fost posesor de W211 E320cdi timp de un an( inca nu am vazut alt w211 cu atatea optiuni cate avea acela), si inca sunt posesor de doua w210 ( 320cdi si un E320 4matic) si de mii de ori le-am vazut una langa alta in curtea mea. Si chiar puteam sa fac live diferenta, nu sa ma iau dupa ce zice nea Gheorghe sau Vasile sau sa pun intrebari pe net. De fiecare data cand am zis ceva, nu am vorbit din auzite cum o fac marea majoritate a colegilor de pe forum, ci din testate si probate.

                    Daca ai gandii logic, Mercedes ....cu fiecare model nou lansat a incercat sa inbunatateasca comfortul si mai ales spatiul interior, nu sa-l micsoreze. Ce ai spus acum e exact cum ai spune ca W126 e mai spatios decat w221. Nu uita, mare parte din impresia de spatiu o dau scaunele, care cu fiecare model sunt mai mari in dimensiuni ( includ sisteme de racire, masaj si alte balarii). Daca ai incerca sa mergi cu vreun model mai nou, o sa vezi.Nu sa afli impresii de la unul si de la altul.


                    Hai sa vedem impreuna cum au crescut dimensiunile cu fiecare model de E-class, sa zicem modelul sedan:

                    W124: Lungime: 4780 mm
                    Ampatament:2799 mm

                    W210: Lungime: 4811mm
                    Ampatament: 2832 mm

                    W211: Lungime: 4851 mm
                    Ampatament: 2855 mm

                    W212: Lungime: 4869 mm
                    Ampatament: 2873 mm


                    Cum e cu dimensiunile, domnule Paul? Ca o ironie, W212 coupe are acelasi ampatament cu sedanul W211. Cum e cu crestea dimensiunilor? Am dreptate?
                    Salutare maestre.
                    Imi place ca intotdeauna iti argumentezi foarte solid spusele.
                    Tot respectul pentru treaba asta. As face o paranteza referitoare la spatiul dintr-un E classe W210, in cazul de fata portbagajul unui W210. A mea are o optiune care "contine" un capac pe peretele portbagajului dinspre fata masinii, care se deschide si apoi un alt capac de plastic care daca il impingi se deschide cotiera si habitaclu comunica cu portbagajul. Aceasta optiune imi arata in cartea masinii, ca este destinata celor care transporta schiuri si care nu au un suport pe masina destinat special acestui scop. Toate bune dar am observat ca din aceasta cauza cred, portbagajul meu este mai scurt cu cel putin 10 cm fata de cele care nu au aceasta optiune.

                    Pentru paul1983: Referitor la spatiul interior cred ca W124 avea cel mai generos habitaclu.
                    Undeva "Doktoru" scria ca singurul E classe este W124.
                    Intr-un fel cred ca si "300zxtt" subscrie la afirmatia asta.

                    P.S. Cineva care se ocupa de diagnoze si resoftari de Mercedes mi-a spus ca ar fi mai reusite si mai stabile din punct de vedere al electronicii W211 face-lift, daca vorbim despre penultimul E classe aparut. Se stie ca W210 face-lift a fost mai reusit decat cel anterior 96-99. Personal nu mi-as lua niciodata prima generatie a unui model. Prefer sa fiu mereu proprietar de face-lift pentru orice mercedes voi avea in viitor. Deci pentru mine urmatorul va fi W211 E220 CDI 2006+
                    Last edited by MARIUS B; 09-05-2010, 17:00 PM.
                    Mercedes-ul e o stare de spirit!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      Acum depinde de model. Pot face o paralela intre W210 si W211. Cu W212 nu pot sa-mi dau cu parerea ca nu am detinut un asa model.

                      Eu am avut versiunea full de W211 si cu o multitudine de reglaje electrice la scaun. Practic,scaunele erau foarte comfortabile la drum lung si mai ales suportul lombar nu-ti crea dureri la spate. Avea si optiunea pulse, un fel de masaj si era relaxare la drum. Pe cand la W210 nu prea gasesti optiunile astea si chiar e obositoare la drum. W210 e mai zgomotoasa, Antifonarea e mai slaba a compartimentului motor iar la viteze ridicate incepe sa se faca simtit zgomotul aerodinamic.La 200km/h vantul incepe sa vajaie suparator. La W211 mergeam pe autostrada cu 250km/h fara nici un stres si in liniste completa iar acul turometrului statea parca in jurul valorii de 3600rot/min.CLS-ul actual e mai zgomotos la viteze ridicate, asta si datorita lipseiramei geamurilor la usi. Mentionez ca motoarele erau la toate versiunile in 6 cilindri, si pot spune ca e o diferenta intre vechiul 320cdi in linie si cel de pe W211 cu ei pozitionati in V.

                      Apoi mai e o mare diferenta si la senzatia de hitech ce o ai privind bordul plin de leduri si a senzatiei de 3D ce difera enorm fata de impresia fada ce o ai la W210. Nu vreau sa supar pe nimeni din colegii ce au W210, dar asta e parerea mea. Climatronicul e mult mai eficient si un plus la W211 l-am descoperit iarna, cand instalatia incepe sa dea aer cald foarte repede dupa ce pornesti motorul. Apoi, suspensiile sunt mult mai ok la W211, poti trece foarte rapid de la un stil foarte sportiv la unul comfortabil, pe cand W210 e setat mai mult pe comfort si nu mai atenueaza bine din ruliul caroseriei cand treci pe unul sportiv. Stabilitatea e mult mai slaba, se vede conceptia mai veche a arhitecturii trenului spate, iar ruliul in viraje e maricel la W210 ,iar o abordare la limita a unui viraj se poate termina cu masina "parcata intr-un pom" pt ca ESP-ul nu e la fel de eficient precum lucreaza cel de pe W211.


                      Propietarii de 211 pot sa certifice eficienta sistemului EBC, si mai ales rezistenta la o utilizare mai intensiva a franelor ce sunt foarte eficiente, chiar daca le-ai cam abuzat, poate datorita dimensiunii discurilor mai mari. La 210 sunt ok franele, dar inginerii de la Mercedes au facut o treaba buna cu EBC-ul.

                      Inca un lucru pozitiv la W211 e sitemul audio, mult mai avansat fata de cel de pe W210. La W210 am Bose iar la W211 am avut Harman Kardon ce practic era fenomenal si cu o rezolutie a sunetului fara cusur ( doar Lexus LS600H putea depasii calitatea sunetului si seria 5 Prologic 7, cel cu boxe sub scaunele din fata) . Chiar numarasem cate boxe sunt in W211 si am numarat parca 12 boxe. Indiferent de volumul sunetului, basul se aude perfect si fara distorsiuni. La W210 nu e aceasi calitate, indiferent daca pe boxe scrie BOSE.

                      Cutia 7gtronic isi face toti banii, chiar daca am auzit ca au fost niste plangeri prin service-uri. De performante nu mai zic, W211 fiind o adevarata racheta pe langa W210, indiferente de motorizare. Calitatea finisarii e impecabila la amandoua modele, dar totusi se vede conceptia invechita la W210. Nu mai spun de securitatea pasiva si activa, practic w211 e un tanc pe langa W210 si mai ales ma uit la cate pliuri de tabla vad in praguri si linjeroane.

                      Uitasem farurile, poate pt unii sunt nesemnificative, dar cele de pe W211 cu cornering chiar sunt eficiente iar faza lunga bixenon zici ca e antiaeriana.

                      Mai sunt multe alte aspecte, dar deja postul e prea lung. Las pe altii sa continuie.
                      buna
                      scuzama ca te corectez dar si w210 avea masaje in scaun
                      se chema multicontur

                      Comment


                      • #26
                        Calitate MB W212

                        Originally posted by babanu_ralu View Post
                        Nici un posesor pe W212 in forum? Haideti fratilor ca suntem curiosi cum e de la un posesor.
                        Buna dimineata. Sunt nou posesor de W212 si vreu sa va spun ca este in premiera pentru mine firma germana. Am condus BMW si sincer sunt fan dar de cand am aceasta masina am constatat o noua dimensiune a confortului. Am sistemul de sonorizare HK si daca folosesti cd-uri sau dvd-uri originale sunetul este absolut incredibil.Masina exceleaza la capitolul confort si siguranta. Comenzile sunt foarte intuitive si usor de accesat. Calitatea materialelor este foarte buna si grija pentru detalii este tipic germana (interiorul buzunarelor de la usi sunt capitonate). Linguatronic-ul este foarte nostim si incerc sa ma obisnuiesc cu el. Cred ca arata ciudat un tip care vorbeste cu propria masina dar tehnologia avanseaza. Am comandat-o cu cauciucuri de iarna si sunt curios cum se comporta la zapada (la BMW era fara probleme- conditia esentiala, cauciucurile). Au ai mei un W211 ful option cu care am mers si cred ca este mai mica decat W212 (sufera putin si la confort)

                        Comment


                        • #27
                          Va spun o vorba, care sigur o stiti deja, Ce masina ai acasa e cea mai buna masina(inafara de cei ce au Ford ). Pana am avut cobra, alta ca ea nu era, acum am w 211, alta ca ea nu mai e, daca nu e a mea. Nu am condus w 210, dar din toate masinile cu care am umblat pana acum, si au fost multe, cu asta ma inteleg cel mai bine. Toyota land cruiser V8 ar fi pe locul doi, dar si aia full, cu motor de 4,5 si cutie automata.
                          Oricum, Mercedes is the king!!!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by adrynoemi View Post
                            buna
                            scuzama ca te corectez dar si w210 avea masaje in scaun
                            se chema multicontur
                            Mai intereseaza-te, si apoi vb. Daca tu compari reglajele electrice de pe 210 cu masajul activ in scaune, no comment. E clar....

                            Comment


                            • #29
                              Scaunul multicontour de la w210 nu are reglaje electrice,ele tin de echiparea cu scaune cu reglaj electric si memorie.La multicontour este reglajul lombar pe trei zone si intensitati,pneumatic,ca la alte modele....adica niste perne in scaun ce se umfla....Mai mult, pe W/T210 exista doar scaun cu reglaj electric sau manual,incalzire in scaun,ventilatie,si multicontour.
                              Last edited by DMIHNEA; 11-30-2010, 20:32 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Am atasat dimensiunile complete de la w124, w210, w211 si w212 precum si de la w222 (pentru o comparatie cu topul). Stie cineva in ce pozitie sta scaunul soferului la aceste masuratori de la interior? Sper ca aceste imagini sa rezolve certurile.

                                Ce ma intriga este: cum de un w222, are dimensiunile spatiului interior ca cele ale unui w210 sau chiar mai mici?
                                Attached Files
                                Oo==oO

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF