Bună ziua,
dețin un W212 din 2011, motor 2,2 si cutie 7g tronic.
intanpin urmatoarea problema:
La drum lung, in momentul in care trmperatura motorului afișată pe bord ajunge la aproximativ 85° pornește ventilatorul de răcire a radiatorului si mașina incepe sa se comporte ciudat:
are intarzieri in schimbarea treptelor de viteza, când vrei sa accelerezi mai brusc ( la o depasire) " da in nas" , dupa care revine la normal, când reduci viteza si accelerezi din nou , cutia nu mai schimba in treapta superioară nici la 3500-4000 rpm.
daca iei piciorul de pe accelerație, revine la normal.
Ventilatorul funcționează foarte tare chiar si la +2° temperatură exterioară in timp ce pe bord temperatură motorului ajunge la 60° , daca opresti , Ventilatorul funcționează foarte tare chiar si după 5 minute de stat pe loc.
Daca oprești motorul si pornești din nou , Ventilatorul nu mai porneste decât cand indicatorul temperaturii ajunge din nou in jur de 85°. Si după aceea revin problemele.
martorul " check engine " se aprinde dupa aproximativ 400-500 km si nu se stinge decât după 12-24 ore de la oprirea motorului.
In oraș la "rece" totul funcționează fara probleme.
ultima dată pe diagnoza ( star) nu a arătat decât " presiune scazuta pe admisie " daca am reținut corect, fara alte erori.
corect. Schimburile au fost facute la timp si cu uleiuri MB prevum si filtre " pe original" la un service care se ocupă in mod normal doar de MB.
menționez ca nu conduc sportiv, ba din contra.
Mulțumesc frumos pentru eventualele răspunsuri si sper că am explicat bine simptomele.
dețin un W212 din 2011, motor 2,2 si cutie 7g tronic.
intanpin urmatoarea problema:
La drum lung, in momentul in care trmperatura motorului afișată pe bord ajunge la aproximativ 85° pornește ventilatorul de răcire a radiatorului si mașina incepe sa se comporte ciudat:
are intarzieri in schimbarea treptelor de viteza, când vrei sa accelerezi mai brusc ( la o depasire) " da in nas" , dupa care revine la normal, când reduci viteza si accelerezi din nou , cutia nu mai schimba in treapta superioară nici la 3500-4000 rpm.
daca iei piciorul de pe accelerație, revine la normal.
Ventilatorul funcționează foarte tare chiar si la +2° temperatură exterioară in timp ce pe bord temperatură motorului ajunge la 60° , daca opresti , Ventilatorul funcționează foarte tare chiar si după 5 minute de stat pe loc.
Daca oprești motorul si pornești din nou , Ventilatorul nu mai porneste decât cand indicatorul temperaturii ajunge din nou in jur de 85°. Si după aceea revin problemele.
martorul " check engine " se aprinde dupa aproximativ 400-500 km si nu se stinge decât după 12-24 ore de la oprirea motorului.
In oraș la "rece" totul funcționează fara probleme.
ultima dată pe diagnoza ( star) nu a arătat decât " presiune scazuta pe admisie " daca am reținut corect, fara alte erori.
corect. Schimburile au fost facute la timp si cu uleiuri MB prevum si filtre " pe original" la un service care se ocupă in mod normal doar de MB.
menționez ca nu conduc sportiv, ba din contra.
Mulțumesc frumos pentru eventualele răspunsuri si sper că am explicat bine simptomele.
Comment