Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Achizitie W204 C180k 156 cp sau W211 E200k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mergi fara probleme pe Avantgarde!Personal am urcat pe la multe manastiri in zona Moldovei care nu aveau drumuri asfaltate si mergeau prin padure.Nu am intampinat nici cea mai mica problema!In plus tinuta de drum in curbe la Avantgarde e absolut fenomenala!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #32
      Elegance e fain pt Romania.
      O fi mai inalt, DAR arcurile fiind mai moi se lasa sub incarcatura, fie statica, fie dinamica (balans), asadar, atentie mare!
      Problema la elegance pe w211 e daca vrei sa mergi repede, dar prin repede ma refer la 200+.
      E chiar naspa sa prinzi un prag de autostrada si sa simti ca masina salta si revine, dar cu o frecventa de rezonanta joasa a oscilatiei, ca o barca pe valuri.
      Zici ca esti cu loganul.
      Poate e doar senzatia si de fapt el e stabil, dar nu ma cum sa aflu asta.
      Nu e de la telescoape pt ca face fix o oscilatie, dar na, nu am la indemana un elegance nou ca sa am o referinta.

      Ruliu face doar pana la un punct. E f stabil in curbe, cat timp nu il balansezi.
      Daca bruschezi volanul sau faci multe corectii rapide in timp ce iei curba atunci suspensia sport e pt tine.
      Dar in acest caz stilul de condus e impropriu.

      Cu gumele de iarna am luat curbe pe cald si uscat la limita in care fluiera roata si ruliul era ultima mea grija. (Era destul loc de manevra, nu va speriati)
      Alte masini gen focus cu suspensie standard se inclina mai tare si nu absorb la fel de bine gropile.

      Despre avantgarde nu zic nimic, nu am condus cat sa imi fac o parere valida.
      Audi A4 b8 mult mai bine sta la capitolul asta. Tzapan in curbe, dar la viteze normale, pe drumuri proaste, nu e deloc fain sa il conduci ca ti-e mila de masina la cat se scutura.
      Cu elegance plutesc peste gropile mici, si nici alea mari nu pot sa zic ca ma afecteaza.

      Pe scurt, pana in 150km/h te descurci fara probleme cu elegance si nu stii ce-s alea gropi mici.
      Last edited by Sharky; 05-09-2017, 13:24 PM.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Sharky View Post
        Problema la elegance pe w211 e daca vrei sa mergi repede, dar prin repede ma refer la 200+.
        E chiar naspa sa prinzi un prag de autostrada si sa simti ca masina salta si revine, dar cu o frecventa de rezonanta joasa a oscilatiei, ca o barca pe valuri.
        Zici ca esti cu loganul.
        Poate e doar senzatia si de fapt el e stabil, dar nu ma cum sa aflu asta.
        Nu e de la telescoape pt ca face fix o oscilatie, dar na, nu am la indemana un elegance nou ca sa am o referinta.
        Poate e si diferenta de rulaj, dar nu am simtit deloc efectul asta cu al meu.. E drept, mai mult de 180 km/h nu i-am dat, dar sta destul de bine plantat la damburi.

        Cat despre ruliu, nu atingi oricum usor limitele masinii nici cu Elegance, decat in situatii care devin periculoase, dar superi pasagerii mai sensibili la inclinari daca te dai la ea mai cu avant.

        Originally posted by Sharky View Post
        Alte masini gen focus cu suspensie standard se inclina mai tare si nu absorb la fel de bine gropile.
        Aici permite-mi sa te contrazic, poate ai condus unul mai rulat, am avut un Focus 2 din 2009 inainte, la care i-am pus bine la punct suspensia, am bagat vreo 2000 lei in tot ce era uzat ( brate, bucse, inclusiv taiat suruburile de ghidaj cu flexul si inlocuit ca erau praf de rugina si facuta geometria). Am pus totul OEM ( nu sport). Nu avea ruliu aproape deloc, se tinea in curbe lipit, parca eram cu kartul, faceam masini mult mai scumpe pe curbe si era un diesel de 1.6. Nu ca as fi ales vreodata masina aia, chiar si noua in detrimentul E-Classe-ului ( am fost pus in fata alegerii Focus nou vs W211 de 10 ani), dar de dragul discutiei. Prin gropi, de acord, scutura binisor, era rigida suspensia pentru standardele de astazi.
        Last edited by dkmg; 05-09-2017, 13:42 PM.

        Comment


        • #34
          Vorbiti de parca sunteti minim piloti de curse si duceti masina la maximum din ce poate.Cu ce ai cu aia te obisnuiesti,e prea mica diferenta de garda ca sa aprecieti tu din masina daca atinge sau nu.Acum mai depinde si te amortizoare cum sunt de uzate ,etc.

          Comment


          • #35
            Nu stiu cum sa iti descriu senzatia la 220 cand prinzi un sant de dilatare la un pod de autostrada, sant face parte din putinele care nu sunt puse la nivel.
            Cu un civic type S n-ai nici o treaba, face un zdrong puternic si atat.
            A meu simti cum suspensia preia socul, masina se lasa in suspensii, apoi ridica.
            Arcurile fiind moi, aceasta miscare e cam lenta. La 220 la ora, not funny, am impresia ca pierd controlul. Posibil sa fie doar o impresie.
            Pe de alta parte cu cat arcul e mai moale, cu atat se intinde mai mult dupa drum si mentine rotile lipite de asfalt cand treci peste denivelari mari.


            E vorba de focus 2008 al fratelui meu ajuns la 120 reali. L-a luat la 80. Echipare destul de standard. L-am condus destul, stiu ce ii poate pielea.
            Cand iei o curba stransa si fortezi se inclina mai mult ca w211. Si w211 se inclina pana la un punct, de acolo nu prea mai cedeaza.
            Cand il balansezi stanga dreapte iti lasa impresia ca se rastoarna, dar cand iei o curba, chiar si in forta simti clar ca e departe de asa ceva.

            E drept ca focusul nu face balans stanga dreapta, la miscari bruste ale volanului, asa cum face E class. Cu asta sunt total de acord cu tine!
            Dar in opinia mea nu ar trebui sa luam in calcul aceste scenarii care au ca si cauza condusul defectuos/nepotrivit pt w211.
            Vorbim totusi de condus pe drumuri publice, nu de un traseu gen cartodrom-jaloane.
            Cine vrea masina pt asa ceva nu alege w211, in primul rand!

            Tot offtopic: Daca e sa stai in spate la focus e nasol cu gropile, vibromasaj de-a dreptul.
            Plus eu in focus nu incap in spate, decat in combi, in celelalte trebuie sa ma cocosez.
            In W211, in putinul timp cat am stat in spate, m-am simtit ca un boss.
            Vad drumul fara sa ma aplec intr-o parte, un mare plus ca si confort!

            Ce am mai remarcat e ca multe din persoanele care nu au fost cu mine instinctiv se prind cu mana de manerele de deasupra usii.
            Stang un pic din dinti si probabil se asteapta sa zburam de pe drum in timpul curbei. Apoi vad ca de fapt nu e nici un pericol, ca totul decurge f lejer, total diferit de ceea ce si-au imaginat.
            Daca e sa agit masina la fiecare curba, sa ma bag in depasire cu o miscare brusca de volan cred ca n-as depasi nici 80 la ora si m-as trezi cu comentarii.

            Sper ca acum s-a inteles ideea.

            Comment


            • #36
              Originally posted by steradulescu View Post
              Vorbiti de parca sunteti minim piloti de curse si duceti masina la maximum din ce poate.Cu ce ai cu aia te obisnuiesti,e prea mica diferenta de garda ca sa aprecieti tu din masina daca atinge sau nu.Acum mai depinde si te amortizoare cum sunt de uzate ,etc.
              Din punctul meu de vedere, e destul de util sa ajungi sa-ti cunosti masina si in situatii mai incomode, ca sa stii cata baza ai in ea. ( nu zic in nici un caz sa o duci la limita pe drumuri circulate). Pilotajul a fost tot timpul pasiunea mea, dar mai demult bugetul nu mi-ar fi permis sa fac asta, iar acum e cam tarziu sa ma apuc, desi niciodata nu stii unde te duce viata. Am si urmat cateva cursuri in domeniu.. Tocmai pentru ca nu aplic asta si pe strada, ma multumeste foarte bine si balenuta de W211, cu care merg chiar 'mosnegeste' cateodata, dar, din nou, nu e rau sa-ti stii masina, iar din impresiile noastre isi face si initiatorul topicului o parere.

              Citesc cu interes si impresii despre Avantgarde, desi consider ca nu e potrivit pentru mine, poate pentru initiator e alegerea optima si cu cat postam mai multi pareri diverse, cu atat isi face un punct de vedere mai complet ( sau ameteste de cap ) .

              Conteaza si unghiul de atac la bara fata, spre exemplu la intrari/iesiri in parcarea subterana de la universitate, stau cateodata cu inima cat un purice sa nu atinga, la cat de abrupt sunt facute rampele.

              @ Sharky, cam pe la 140.000 km reali am refacut si eu suspensia la Focus, si nu mi-a placut deloc ce am gasit pe acolo ( 2 brate rupte, bucsi mancate, suruburi de ghidaj intepenite), desi aparent masina se tinea bine, nu troncanea. Prin comparatie, w211-le, ce-i drept, e mai putin rulat, dar la varsta ce o are e inca boboc pe dedesubt dpdv al ruginii de suprafata. Cu spatiul interior nici nu mai vorbesc, in Focus 3 stateam cu genunchii la gura, e si mai mic ca 2-ul.
              Last edited by dkmg; 05-09-2017, 15:17 PM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF