Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce parere aveti despre acest Mercedes C240 Elegance din 1998?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Mertzanu View Post
    Tare as vrea sa imi vanda si mie cineva masini de alea fara defecte la preturile din catalogu ala...
    Am gasit , chiar astazi, ceva mai devreme pe un alt thread am postat acest minunat exemplar care este de vanzare.
    W140_S-Class_S500_an.1999_56.631 miles (91138 km)_pret 16.999 $ (12.362 EUR)... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-...=p4506.c0.m245

    Conform catalogului una identica, doar ca din an 1998 (catalogul nu stie pt. W140 anul 1999) valoare de catalog 12.168 EUR., putem deduce ca daca catalogul ar stii an 1999 valoarea de catalog ar fi mai mare pentru acest S500 ce se vinde pe ebay.

    Am inteles exact ce vrei sa spui, dar cred ca veloarea de piata nu mai este cu mult diferita de valoarea de catalog, cel putin pe moment in actuala conjunctura.
    Last edited by orca; 10-12-2008, 21:59 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #47
      Originally posted by Mertzanu View Post
      Eram sigur ca o sa dai exemplu balena lui Greku. Vezi ca e pe autovit o balena S350 la 3000 euro, necesita revopsire deci mai adaugi 1000 si te alegi cu balena diesel la 4000 euro.

      Ai impresia ca balena lui Greku are multe optiuni? Intr-adevar are... comparativ cu alte masini... dar comparativ cu alte balene nu are nici jumate din ce putea sa aiba. O sa iti fac o lista cu are si cu ce nu are din optiunile existente din fabrica. Poti sa zici ca nu sunt optiuni ultile... ca nu ai nevoie si de lemn pe volan, de exemplu... idea e ca nu e full... si daca alegem intre full si cheala, mai degraba e cheala decat full.

      Balena lui Greku are:
      - climatronic dublu (dar nu e optiune, e standard, pentru anul de fabricatie 1997)
      - parktronic fata-spate (dar NU FUNCTIONEAZA)
      - piele
      - scaune incalzite fatza
      - perdea electrica luneta
      - oglinzi rabatabile electric
      ... si cam atat... daca nu am observat ceva nu am facut-o intentionat

      Balena lui Greku nu are:
      - trapa
      - alarma cu senzori interior
      - alarma la tractare
      - tetiere care se si RIDICA electric
      - scirocco
      - lemn pe volan
      - xenon din fabrica
      - vacuum
      - stergatoare far
      - scaune electrice fatza
      - scaune electrice spate
      - memorii scaune electrice fatza
      - scaune incalzite spate
      - navigatie
      - frigider
      - are minimul de 2 airbaguri din 12 disponibile
      - scaune fatza cu perne de aer
      - telefon
      nu mai pun la socoteala mese mahon pt ocupantii din spate si alte kkturi de genu, care sunt disponibile doar la S600.

      Pe langa listele de optinui pe care le are/nu le are hai se vedem si ce defecte/lipsuri mai mari sau mai mici are. Le trec pe toate fie mici, fie mari:
      - lipsa emblema fatza
      - lipsa elemente bara fatza
      - presuri interior neoriginale
      - nuca schimbator neoriginala
      - parktronic defect
      - chestia cu spatele de facelift mai vechi...
      - uzura vizibila, fatza de una in stare impecabila cum se gasesc de la 12 000 in sus.

      Cred ca ajunge. As mai zice, dar ma opresc aici. Pana la urma fiecare cumpara ce vrea cu banii lui si fiecare cere cat vrea pe marfa lui.
      Si acum vin si eu cu o intrebare simpla. Ceul din discutzie ARE optziunile astea ? Sau macar sint disponibile pentru tipul de caroserie ?

      Si mai fac una. Ceul asta de vorbim pe aici de el are macar ParkTronik care nu merge ? Se pare ca la o anumita clasa anumite dotari sint optziuni, in timp ce la o clasa superioara sint standard, nu ? Deci discutam discutzii... de asta mashina a costat cit a costat, iar la capitolul dotari sta bine pentru pretzul platit. Ceea ce nu se poate spune de W202. La banii cerutzi, trebuia sa fie full de full si cu 100 de mii la bord maxim.

      Cit despre defectele balenei, primul drum de Constantza se va solda, in afara de spritzul prelungit regulammetar, la carmangeria proprietarului, pe bidoanele de brinza, privind troleul 42 cum intoarce, asha cum ne-am obishnuit, si cu remedierea acestor mici impedimente. Insumind citeva milioane. Nu multe. Sub 10... Ca, deh... trebuie sa ne mai ramina si de bautura... Ca d-aia e Greku prietenul meu, nu ? Ca sa il ajut cind si cum pot.

      Cred ca va trebui sa ne mutam pe alt topic. Ca deja il poluam pe asta. Daca se vrea continuarea discutziei, ashtept sa fiu anuntzat, ca sa mut ciorba. Aici nu mai e locul ei.
      Last edited by doktor4carz; 10-12-2008, 23:46 PM.

      Comment


      • #48
        Originally posted by doktor4carz View Post
        Si acum vin si eu cu o intrebare simpla. Ceul din discutzie ARE optziunile astea ? Sau macar sint disponibile pentru tipul de caroserie ?

        Si mai fac una. Ceul asta de vorbim pe aici de el are macar ParkTronik care nu merge ? Se pare ca la o anumita clasa anumite dotari sint optziuni, in timp ce la o clasa superioara sint standard, nu ? Deci discutam discutzii... de asta mashina a costat cit a costat, iar la capitolul dotari sta bine pentru pretzul platit. Ceea ce nu se poate spune de W202. La banii cerutzi, trebuia sa fie full de full si cu 100 de mii la bord maxim.

        Cit despre defectele balenei, primul drum de Constantza se va solda, in afara de spritzul prelungit regulammetar, la carmangeria proprietarului, pe bidoanele de brinza, privind troleul 42 cum intoarce, asha cum ne-am obishnuit, si cu remedierea acestor mici impedimente. Insumind citeva milioane. Nu multe. Sub 10... Ca, deh... trebuie sa ne mai ramina si de bautura... Ca d-aia e Greku prietenul meu, nu ? Ca sa il ajut cind si cum pot.

        Cred ca va trebui sa ne mutam pe alt topic. Ca deja il poluam pe asta. Daca se vrea continuarea discutziei, ashtept sa fiu anuntzat, ca sa mut ciorba. Aici nu mai e locul ei.
        Pai se doreste prelungirea ciorbei, asa ca poti muta discutia pe un topic separat, daca vrei, desi mi se pare destul de on-topic aici, ca doar vorbim despre C-ul pe care vrea sa il cumpere arhitect, nu despre altceva.

        Ceul in discutie ARE parktronic fatza-spate, care culmea mai si merge.
        Ceul in discutie are toate optiunile (mai putin dublu climatronic - dar are climatronic simplu) pe care le are balena lui Greku si in plus mai are urmatoarele:
        - lemn pe volan
        - volan imbracat integral in piele, nu numai colacul
        - scaune electrice fatza
        - stergatoare far
        - cheie chip
        - lemn mai scump
        - 4 airbaguri
        - car kit pentru telefon
        + pare mai bine intretinuta.

        Tocmai de asta ziceam ca ar face banii pentru cine doreste asa ceva (dar nu i-as da eu), pentru ca are dotari peste clasa din care face parte, chiar peste multe balene. De asta am zis ca e special si comparatia cu un W202 oarecare nu isi are rostul.

        Astept cu interes intoarcerea de la Constantza si poze cu balena lui Greku pusa la punct.

        Comment


        • #49
          Stiu ca nu se dau multe detalii in anunt dar poate ajuta la comparatia cu C240-ul initial
          Attached Files
          Unless I'm very much mistaken...

          Comment


          • #50
            Originally posted by pianosso View Post
            Stiu ca nu se dau multe detalii in anunt dar poate ajuta la comparatia cu C240-ul initial
            Shtiu mashina, a trecut pe la mine...

            Comment


            • #51
              Originally posted by doktor4carz View Post
              Shtiu mashina, a trecut pe la mine...
              Serios? Sunt curios daca merita banii astia. Intreb pentru ca nu il cunosc pe posesor dar am vazut masina plimbandu-se printre blocuri si soferul parea "smecher de romania".
              Unless I'm very much mistaken...

              Comment


              • #52
                Originally posted by Mertzanu View Post
                Pai se doreste prelungirea ciorbei, asa ca poti muta discutia pe un topic separat, daca vrei, desi mi se pare destul de on-topic aici, ca doar vorbim despre C-ul pe care vrea sa il cumpere arhitect, nu despre altceva.

                Ceul in discutie ARE parktronic fatza-spate, care culmea mai si merge.
                Ceul in discutie are toate optiunile (mai putin dublu climatronic - dar are climatronic simplu) pe care le are balena lui Greku si in plus mai are urmatoarele:
                - lemn pe volan
                - volan imbracat integral in piele, nu numai colacul
                - scaune electrice fatza
                - stergatoare far
                - cheie chip
                - lemn mai scump
                - 4 airbaguri
                - car kit pentru telefon
                + pare mai bine intretinuta.

                Tocmai de asta ziceam ca ar face banii pentru cine doreste asa ceva (dar nu i-as da eu), pentru ca are dotari peste clasa din care face parte, chiar peste multe balene. De asta am zis ca e special si comparatia cu un W202 oarecare nu isi are rostul.

                Astept cu interes intoarcerea de la Constantza si poze cu balena lui Greku pusa la punct.
                Da... e adevarat, se poate spune ca are optziuni peste clasa lui, nimic de zis... Dar nu la pretzul asta. Comparatzia cu balena am facut-o din punct de vedere a confortului. Din partea mea, prefer o balena cheala decit un W202 full. Dar asta e strict parerea mea, imi plac mashinile mari, de cite ori merg cu W201 si W202 pe strada ma simt ca in cotetz, fatza de senzatzia pe care o ofera balena... E adevarat ca, la mashinile mai vechi, s-au cam egalizat pretzurile... Cobra frumushica costa fix cit un W126 frumushel, ca si un W201 la aceleashi caracteristici... e oarecum de intzeles, vechimea ishi pune amprenta, dar balena in general ishi mentzine pretzul pe piatza, in paralel cu ceurile, care dupa cum se poate vedea pe pietze, sint foarte ieftine... Nu am zis ca mashina in cauza nu ar face doi bani. Insa pretzul cerut e deplasat... Nu am acuma timp, am doua mashini desfacute in poarta, ca am la lincuri cu mashini accesorizate, intretzinute si la un pretz corect, de n-am ce face cu ele... Am gasit pe net si ceuri pe care se cerea de la 9 mii in sus... pare-mi-se ca era unu p-acolo care abera si pe la 12 mii... Cred ca va datzi seama cu totzii ca nu i-o cumpara nici dracu... da el insista in prostia lui, nu-l poate impiedica nimeni, nu ?

                Chiar saptamina trecuta urmaream in State un C 36 AMG. Super-ingrijit, 110 mii de mile la bord... mashina, deh... Dupa vreo doua saptamini, americanul se ruga de lume s-o dea la 7 mii de para... Imi facusem un calcul rapid... cu 10 mii de dolari, mashina aia era aici in poarta. Plus inscrierea, la care variantele sint destule... Pretzul final varia, deci, intre 9 si 10 mii si ceva. Euro. Dar e C36 AMG...

                La ora actuala, pe piatza e o aglomeratzie de ceuri. Toata lumea le cara de afara, ca sint rezonabile la bani. Citziva baietzi deshteptzi insa shtiu sa le si caute cu ceva mai acatarii pe ele. Iar, in contextul in care imi trec prin mina, sau trec pe linga mina si prin ochiul meu o tirla de mashini, aduse de afara, cu pretzuri cuprinse intre 3 si 5 mii de euro, una mai cheala si alta mai plina de gadget-uri, pretzul ramine astronomic. Si luind in calcul anumite fenomene ce se vor petrece in viitor pe la noi, fenomene care deja se petrec, mashina asta nu se va vinde la acest pretz secolul asta...

                Nu cred ca e cazul sa imi mai bat capul cu lincuri de pe autoscout sau mobile.de... nu am timp de asemenea activitatzi, am de munca de nu ma vad, plus ca lumea shtie unde sa le caute... Si, ca un mic indiciu, datzi-va si pe saituri italiene, o sa avetzi o mica surpriza...

                La primul respiro de citeva zile pe care il voi avea, de care sper sa am totushi parte luna asta in curs, ma voi cara la Constantza cu treburi administrative. Dupa asta, thread-ul lui Greku va fi reactualizat.

                Originally posted by pianosso View Post
                Serios? Sunt curios daca merita banii astia. Intreb pentru ca nu il cunosc pe posesor dar am vazut masina plimbandu-se printre blocuri si soferul parea "smecher de romania".
                Mda... omul are talpa grea... d-aia shi-a si adus C280 de afara... Mashina e ok per ansamblu, necesita ceva retushuri de vopsea prin anumite locuri mai ferite, a mai aparut rugina superficiala, dar in rest e zdravana, tehnic e ok, optic la fel. Taxa in schimb e o mica problema la mashina asta... la cit e de plata la ea, nu face capitalul decit cu metode alternative de inmatriculare, adicatelea orice altceva decit patria suava... Si daca nu ma inshel, taxa e si motivul pentru care se vinde... multzi au visat ca pica si ca o sa fie paradis...

                Comment


                • #53
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  Din partea mea, prefer o balena cheala decit un W202 full. Dar asta e strict parerea mea, imi plac mashinile mari, de cite ori merg cu W201 si W202 pe strada ma simt ca in cotetz, fatza de senzatzia pe care o ofera balena...
                  Aici sunt de acord, insa pe multi ii "sperie" din toate punctele de vedere o masina ca balena. Pentru ei exista C calss. Si pentru cei mai pretentiosi dintre ei exista C class asta cu multe optiuni. Mai sunt si oameni care nu conosc asa bine piatza auto si daca ii incanta o masina ar da mai mult decat face, fara sa isi dea seama. Am intalnit multi de astia. Daca nu se va vinde la pretul cerut, scaderea pretului e o consecinta logica... sau nu... urmaresc autovitul de ani buni si am vazut masini puse la vanzare ani la rand fara sa se vanda... una o stiu de vreo 4 ani la vanzare, nu s-a vandut nici pana acum, dar pretul nu a scazut nici cu 1 euro macar...si au mai fost si altele tot la fel.

                  Comment


                  • #54
                    Problema se pune, referitor la pretz, la nivelul nostru. Poate ca in tzari mai ajunse nivelul acesta de pretz pentru respectiva mashina nu ar fi mare, dar pentru Romania, pentru tipul de om care vrea asemenea mashina, si din multe alte puncte de vedere, printre care si consumuri, intretzinere si altele, pretzul cerut este mare. Omul care cumpara asha ceva se gindeshte si la faptul ca la cit de multe sint pe ea, multe se pot strica, iar meseriashii lipsesc, piesele costa, tralala... si banii nu vin ca in Germania, ca atunci problemele de genul asta nu ar mai fi relevante... Si asha ajungi, dupa un an de exploatare, ca mashina pe care ai dat aproape 9 mii sa te tzina vro 12-13 mii ca popa... investitzie ratata si irecuperabila din start... Pretzul corect al acestei mashini pe piatza noastra ar fi de maxim 7 mii. Si la banii ashtia nu oricine ii e clientul, si doar cineva impatimit al modelului. Restul lumii, care cauta doar utilitatea, se satisfac cu unul pe benzina 200, cu un minim de accesorii, la cam jumatate de pretz, optziune care si mie, fiind un tip practic de felul meu, mi se pare corecta. Drept dovada, imi permit balena sau altceva oricind, dar inca merg cu Cobra pe strada (asta cind nu merg cu mashinile celor ce mi le lasa sa le fac... ceea ce e la ordinea zilei de multa vreme...) din simplul motiv ca, daca mi-ash lua asha ceva, la cite am, ash scoate-o o data oe an, cred..., iar Cobra nu-mi cere timp sa stau pe sub si pe linga ea, fiind si dupa 30 de ani un monstru de fiabilitate. La ora actuala am citeva mashini care stau de pomana, pentru ca nu am timp de ele... cu ce m-ar incalzi inca una ?

                    Parca ma incearca o tzira de curiozitate nespecifica mie, si m-ash duce sa vad ce shtie taraga asta sa faca de 87 de sute... Si la cit de chitzibushar sint cind vad un fier in fatza, cunoscind si carentza de calitate care se poate constata la meseriashii romani, cred ca ii devastez pretzul si mai abitir...

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Mertzanu View Post
                      Daca mi-as dori asa ceva, eu as da pe C class ala maxim 7000 euro.
                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      Pretzul corect al acestei mashini pe piatza noastra ar fi de maxim 7 mii.
                      Vezi ma doctore ca se poate ajunge la un consens.

                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      Parca ma incearca o tzira de curiozitate nespecifica mie, si m-ash duce sa vad ce shtie taraga asta sa faca de 87 de sute...
                      Daca ai timp, chiar sunt curios ce e de capu ei...

                      Comment


                      • #56
                        O sa ajung la Constantza. Si vad atunci. La un consens se ajunge, normal... Mashina nu face 87 de sute nici fututa in cur, asta e...

                        Comment


                        • #57
                          Astazi in trafic, pe la semafoare vad in parale cu mine un w203_C200 K argintiu metalizat, la volan o domnisoara tanara si frumoasa care avea lipit pe geamul mashinii un anunt :
                          Vand C200 K_an 2001_6+1 viteze_climatronic_9.350 euro negociabil, masina era inmatriculata in RO si arata foarte bine si masina si domnisoara, probabil cel care o plimba are "datoria" sa-i cumpere modelul nou.
                          Gandul m-a dus imediat la C240-ul "nostru" si implicit am comparat cele doua oferte.
                          Last edited by orca; 10-13-2008, 21:58 PM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #58
                            off topic am un c200 Kompressor 2001 cutie automata 90% din km ii fac in Bucuresti, sa te astepti la un consum de cel putin 13 % daca nu si mai mult, eu am o medie de 15-16 %.

                            Comment


                            • #59
                              Citind cele scrise in acest topic se pot creiona o serie de concluzii:

                              -W202 nu e masina care sa atraga te miri ce pasiuni
                              -Masina in discutie e totusi bine dotata si intretinuta
                              -Problema masinii este pretul. Exemplul cu W140 a ilustrat acest fapt, la fel si cel al W210-lui E 300 TD (fost) al Arhitectului. Dar la banii astia poti gasi W210 benzinar in mintzile lui si din 2001. Toate sunt alte masini, peste un W202, fie el C240.

                              Sa nu uitam ca masina are totusi 10 ani.

                              In materie de MB-uri, singurele modele de peste 10 ani pe care as da banii ar fi W124 sau R129. Bineinteles din motivatii pur subiective si personale.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by pulmann View Post
                                Astazi in trafic, pe la semafoare vad in parale cu mine un w203_C200 K argintiu metalizat, la volan o domnisoara tanara si frumoasa care avea lipit pe geamul mashinii un anunt :
                                Vand C200 K_an 2001_6+1 viteze_climatronic_9.350 euro negociabil, masina era inmatriculata in RO si arata foarte bine si masina si domnisoara, probabil cel care o plimba are "datoria" sa-i cumpere modelul nou.
                                Gandul m-a dus imediat la C240-ul "nostru" si implicit am comparat cele doua oferte.
                                Tot off-topic... pe don'shoara scria pretzul ? Sau s-o fi dind si ea in banii ashtia ? Asta pomana curata ar fi fost...deja n-ar mai fi contat ce shtie sa faca... nu mashina...

                                Ma scuzatzi daca, la prima aparentza, ash fi nitzel porc si un pic mai mult misogin, dar chiar asha sint si mai sint si mindru de asta.

                                Originally posted by Diesel View Post
                                In materie de MB-uri, singurele modele de peste 10 ani pe care as da banii ar fi W124 sau R129. Bineinteles din motivatii pur subiective si personale.
                                ...si poate un SL W107 ? Decapotabil ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF