Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie C 220 2014

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie C 220 2014

    La multi ani! inainte de toate.

    Doresc sa achizitionez un MB C 220 BlueTEC diesel an 2014 nou adus din Germania, 2.143cmc 170CP,Automata.Insa am cateva nelamuriri cu privire la fiabilitate,implicit costuri intretinere. Dupa calculele mele ,intretinerea unei astfel de masini costa in jur de 1000EUR pe an,dar am impresia ca ceva am omis sau gresit:

    Impozit anual 771/880 lei
    Taxa inmatriculare(total) 182
    Revizia ~9-1000lei (din auzite ,la modelele 2011)
    -la 10.000 pe care ii fac cu greu avand in vedere ca nu ma plimb prin tara

    RCA 1200/1400 (omniasig,tiriac ) 12luni[Pe persoana juridica!]

    Ce parere aveti ? Sa fie o revizie mai mult? Se strica piesele in draci?[avand in vedere ca ma port civilizat cu autoturismele] Sunt atat de scumpe piesele pe cat se spune pe altfe forumuri ?
    Last edited by Olufsen; 01-03-2015, 15:15 PM.

  • #2
    Salutare, eu in locul tau as opta pentru un benzinar, sunt mult mai fiabile decat cele diesel, si costurile de intretinere sunt ceva mai mici.

    Piesele sunt foarte scumpe, ma refer la partea electrica, senzori module alte dracii, caci la modelele astea noi cu astea sunt probleme.

    Inainte sa iei decizia sa-l cumperi, rasfoieste un pic netul sa vezi problemele aparute pe parcurs la aceste masini.

    In orice caz, la o asemenea masina trebuie sa ai tot timpul o suma consistenta pusa sub perina, pentru orice eventualitate.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Am incercat sa aflu informatii despre noile modele [ultima generatie din 2014] dar nu am gasit mai nimic.Probabil voi cauta pe site'uri in Engleza. La partea cu benzinarele ,poti sa detaliezi putin?De ce sunt mai fiabile ? Iar costurile de intretinere am inteles ca sunt ok daca nu te duci la reprezentanta si am mai auzit ca se strica foarte rar ceva la aceste modele 2012 - 201x de aceea nu trebuie sa i-au in considerare acest aspect.

      O mica paranteza :Ma intereseaza lucruri exacte ,nu presupuneri.[nu ma intelegeti gresit]
      Last edited by Olufsen; 01-03-2015, 15:51 PM.

      Comment


      • #4
        Salut,

        La sub 30.000km/an nu se merita diesel.

        In primul rand dieselul e o masina mai scumpa decat echivalentul pe benzina, cu carburant si taxe mai costisitoare (datorita capacitatii motorului).
        Sa nu mai vorbim de costul intretinerii (piese aproximativ duble ca pret fata de benzina).

        Echivalentul pe benzina castiga ca pret dar si ca taxe de intretinere anual si este mult mai fiabil si ieftin ca intretinere.

        Un mic sfat, ia in calcul si varianta de a-ti face CASCO...vorbim pana la urma de o masina relativ scumpa, la care si o mica zgarietura pe un spoiler poate costa cateva sute de euro; sa nu mai zic de oglinda agatata sau altele. (mai bine sa fii precaut decat sa iti para rau dupa)

        Inca ceva de notat: ia in calcul ca versiunea diesel 2014 are motor de Renault, pe care nu as paria la capitolul fiabilitate.
        Last edited by Ioan_Mihaila; 01-03-2015, 16:09 PM.

        Comment


        • #5
          Uitam de cifre concrete

          1. Diesel e mai scump la achizitie decat benzina (~15% - ~3000 EUR la modelul in cauza)
          2. Sa consideram o medie de 15.000Km/an:

          a. Consum: Diesel (6l/100km urban) vs Benzina (8l/100km) urban
          b. Consum anual: Diesel 900L/15.000km vs Benzina: 1200L/15.000km
          c. Diferenta pret carburant: ~0.5 RON/L => ~150 RON/an mai ieftin diesel
          d. Impozit anual: Diesel( ~800 RON/an) vs Benzina ( ~70 RON/an)
          c. Asigurare PJ anual: Diesel( ~1200 RON/an) vs Benzina (~1000 RON/an)
          d. Consumabile: Diesel este de aproximativ 2 ori mai scump ca Benzina


          Tragem linie (fara a lua in calcul consumabile si alte piese) si rezulta din start
          o diferenta de 3000 EUR la achizitie + aprox 800 RON/an in plus la diesel fata de benzina.
          Last edited by Ioan_Mihaila; 01-03-2015, 16:30 PM.

          Comment


          • #6
            Ok,avand in vedere ca nu o cumpar direct din reprezentanta ci de la dealer am gasit pe benzina dar culoarea neagru metalizat. Am inteles ca este cea mai pacatoasa culoare. Ce pareri aveti vis-a-vis de intretinerea vopselei?[propria experienta,rude,prieteni etc] Presupunand ca voi cumpara un MB benzina 1.6 (stiu e slabut dar vreau confort nu viteza) ,ce sanse sunt sa se strice piese importante in primul an? Cat de rezistente sunt ultimele 2 generatii?

            Comment


            • #7
              Ideal ar fi sa gasesti o masina etichetata Junge Sterne. Asta reprezinta faptul ca masina a trecut o inspectie tehnica oficiala din partea producatorului ( MB in cazul nostru ) si vine la pachet cu o serie de beneficii precum:

              - garantie pe 24 luni la nivel european (poate fi transferata la noi in tara conform acestui post)
              - posibilitate de schimb in 10 zile
              - asistenta rutiera cu posibiltate de schimb timp de 12 luni (e posibil ca asta sa se aplice doar in Germania)
              - pe viitor, posibilitate de schimb contra altei masini + diferenta din partea ta


              Incepand din 2010 cartea de service MB este stocata in format digital.

              Este bine sa mergi cu masina la un reprezentant MB pentru a face totusi o verificare tehnica si o verificare a istoricului pe baza seriei de sasiu (poate fi mai putin relevanta intrucat in cartea de service apar doar reviziile/schimburile efectuate la un service autorizat).

              Evident, drive testul e OBLIGATORIU!

              Negru e mai bine oricum decat alb (pe care se cunosc foarte repede chiar si zgarieturile superficiale). Intrucat ma orientez pe acelasi model, insa 2013, iti pot spune ca sunt destul de multe pe argintiu care arata bine si e o culoare okay, mai putin problematica decat negru.

              Cat despre putere, cei 156 vor fi mai mult decat satisfacatori daca nu alergi la viteze de peste 160km/h in mod uzual.

              Comment


              • #8
                Partea mai putin placuta este casco'ul,ce ma costa 1000E /an ,deci per total 1900euro/an toata distractia. [daca merg pe asigurare+casco de la Astra]
                Last edited by Olufsen; 01-03-2015, 20:30 PM.

                Comment


                • #9
                  Daca nu vrei sa ai probleme , recomand achizitie de la un dealer Mercedes , unde , cum au spus colegii ,poti beneficia de garantie , istoric cunoscut.
                  Sa nu te astepti la costuri exagerate , un sevice normal duce 1000-1500 ron , schimb ulei cutie 1200-1500 ron , dar daca pica ceva mai important trebuie sa fii pregatit pt preturi mari.Preturile sunt aproximative , de la MB.

                  La casco , asta depinde de dotari , echipare ,etc , dar incearca un asigurator cu care lucreaza Dealer-ul , gen Allianz ,unde in caz de dauna nu trebuie sa aduci sacosa de acasa si banii sa ti recuperezi ulterior cu greu.Sfatul meu e sa fugi de astra.
                  Un diesel consuma undeva la un 9-10 in Bucuresti , un benzinar in conditii similare 13-14litri/100km.
                  Culoarea neagra daca nu ai garaj , e de evitat , se va vedea orice zgarietura plus praful.Incearca un gri metalizat , sau o culoare deschisa.
                  Last edited by b97dmt; 01-04-2015, 15:06 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Revizia de tip A a fost anul trecut la Autoklass, la un c200 cdi din 2011, 30.000 km, cutie automata 1800lei (cu piese MB si reducere 20%). La Tiriac era 2200 insa probbail ca-ti acorda si ei o reducere de 10-15% daca insisti.
                    In februarie trebuie sa fac revizia de tip B la 45000km, o sa va anunt ce oferte de pret primesc de la Autoklass si Tiriac .
                    0731600314
                    www.navigatiemercedes.ro

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ioan_Mihaila View Post
                      Salut,

                      La sub 30.000km/an nu se merita diesel.

                      In primul rand dieselul e o masina mai scumpa decat echivalentul pe benzina, cu carburant si taxe mai costisitoare (datorita capacitatii motorului).
                      Sa nu mai vorbim de costul intretinerii (piese aproximativ duble ca pret fata de benzina).

                      Echivalentul pe benzina castiga ca pret dar si ca taxe de intretinere anual si este mult mai fiabil si ieftin ca intretinere.

                      Un mic sfat, ia in calcul si varianta de a-ti face CASCO...vorbim pana la urma de o masina relativ scumpa, la care si o mica zgarietura pe un spoiler poate costa cateva sute de euro; sa nu mai zic de oglinda agatata sau altele. (mai bine sa fii precaut decat sa iti para rau dupa)

                      Inca ceva de notat: ia in calcul ca versiunea diesel 2014 are motor de Renault, pe care nu as paria la capitolul fiabilitate.
                      Eu am inteles ca au optat pentru motorizari de la renault doar pentru A cllase nu si pentru C, sau ma insel?
                      Scuze pentru off topic.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF