Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme de la achizitie pana in prezent

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme de la achizitie pana in prezent

    Salut.
    Am o rugaminte. Daca vreti sa postati ce probleme de la achizitie ati avut cu masinile voastre pana acum, la cati km si cum ati remediat problemele.

    Eu am un c180 sport coupe 2002
    Are 116000 km.
    -un pivot pe stg defect...
    -piesa 1 mil manopera 20 ron la service ul unui prieten.
    -in rest revizie la 115k km a costat uleiul + filtre 800 ron.
    -trebuie sa-i mai fac si geometria si apoi sa-i cumpar 2 cauciucuri.
    Last edited by florineasca; 04-29-2009, 20:04 PM.
    MB 180C Sport Coupe W203

  • #2
    La un C200, cdi, din 2002 (w203), manual mi-a picat debitmetrul de aer la 100k. Am inteles ca problema debitmetrelor este aerul nu tocmai curat; in special cel din Romania-Bucuresti.

    Comment


    • #3
      Originally posted by air_catalin View Post
      tre sa-i mai fac si geometria si apoi sa-i cumpar 2 cauciucuri.
      Cumpara intai cauciucurile,apoi fa`i geometria..e mai bine.
      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
      Si o panarama de scuter

      Comment


      • #4
        Originally posted by Emilliano View Post
        La un C200, cdi, din 2002 (w203), manual mi-a picat debitmetrul de aer la 100k. Am inteles ca problema debitmetrelor este aerul nu tocmai curat; in special cel din Romania-Bucuresti.
        Daca ar fi aerul de vina,prioritar s-ar imbicsi filtrul de aer.....nu e aerul de vina e w203 de vina....mai mult-informativ-turbina de la w204 cdi e........din plastic...

        Comment


        • #5
          Normal si indicat ar fi sa cumperi cauciucurile, sa rulezi un pic cu ele ca sa se aseze pe jante si apoi sa-i faci geometria. Dar tu faci cum vrei!!!

          Comment


          • #6
            Originally posted by need4speed View Post
            Normal si indicat ar fi sa cumperi cauciucurile, sa rulezi un pic cu ele ca sa se aseze pe jante si apoi sa-i faci geometria. Dar tu faci cum vrei!!!
            Asta ziceam si eu...
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              Originally posted by DMIHNEA View Post
              Daca ar fi aerul de vina,prioritar s-ar imbicsi filtrul de aer.....nu e aerul de vina e w203 de vina....mai mult-informativ-turbina de la w204 cdi e........din plastic...
              Nu inteleg la ce te referi... cum adica turbina?!?! Poti sa imi dai un raspuns, pls sunt foarte interesat. Debitmetrul stiam ca este un filament care, in functie de aerul care intra pe conducta (sau cum s-o numi) se incalzeste sau se raceste, trimitand astfel informatii pentru a face amestecul de aer-combustibil.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Emilliano View Post
                La un C200, cdi, din 2002 (w203), manual mi-a picat debitmetrul de aer la 100k. Am inteles ca problema debitmetrelor este aerul nu tocmai curat; in special cel din Romania-Bucuresti.
                cat ai dat pe debitmetru ?
                MB 180C Sport Coupe W203

                Comment


                • #9
                  Originally posted by air_catalin View Post
                  cat ai dat pe debitmetru ?
                  Am luat decat senzorul 400+TVA cu garantie si tot ce trebuie. Daca as fi luat debitmetrul cu totul era vreo 800 lei. De curiozitate, la MB la reprezentanta era 250-280 lei, insa aveau nevoie de 3 ore pentru manopera si luau 50 euro pe ora.

                  Comment


                  • #10
                    Am luat masina - un C280 benzina + gpl din 94 -cu urmatoarele probleme :
                    - turometru defect - nerezolvat
                    - un stergator faruri mort - nerezolvat
                    - display termometru defect - nerezolvat
                    - cateva becuri bord arse - nerezolvat
                    - buton reglaj oglinzi defect - rezolvat prin inlocuirea butonului
                    - doua portiere nu se deschideau din telecomanda - rezolvat prin schimbarea motoraselor (asa cred) 60 lei cu tot cu manopera
                    - stergatorul de parbriz nu merge in prima treapta (aia intermitenta) - nerezolvat
                    - reglaj faruri defect - nerezolvat
                    - sare din treapta a 2-a - nerezolvat
                    - probleme incalzire scaune : la ambele scaune nu incalzeste decat spatele, la poponetz... frig - nerezolvat
                    Plus o iesire in decor (shantz) cu urmatoarele pagube :
                    - bara fata rupta
                    - radiator ciupit
                    - curea alternator rupta
                    Piese noi (bara, curea ),radiator lipit, manopera = 200 euro - in decembrie
                    Drumuri bune !
                    P. S. : astept ajutor la problemele nerezolvate
                    Last edited by tic70; 01-16-2009, 22:09 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tic70 View Post
                      Am luat masina - un C280 benzina + gpl din 94 -cu urmatoarele probleme :
                      - turometru defect - nerezolvat
                      - un stergator faruri mort - nerezolvat
                      - display termometru defect - nerezolvat
                      - cateva becuri bord arse - nerezolvat
                      - buton reglaj oglinzi defect - rezolvat prin inlocuirea butonului
                      - doua portiere nu se deschideau din telecomanda - rezolvat prin schimbarea motoraselor (asa cred) 60 lei cu tot cu manopera
                      - stergatorul de parbriz nu merge in prima treapta (aia intermitenta) - nerezolvat
                      - reglaj faruri defect - nerezolvat
                      - sare din treapta a 2-a - nerezolvat
                      - probleme incalzire scaune : la ambele scaune nu incalzeste decat spatele, la poponetz... frig - nerezolvat
                      Plus o iesire in decor (shantz) cu urmatoarele pagube :
                      - bara fata rupta
                      - radiator ciupit
                      - curea alternator rupta
                      Piese noi (bara, curea ),radiator lipit, manopera = 200 euro - in decembrie
                      Drumuri bune !
                      P. S. : astept ajutor la problemele nerezolvate
                      Deschizi topic la sectziunea dedicata, daca problema nu a mai fost tratata, si poate ai noroc.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc frumos, Dok !

                        Comment


                        • #13
                          Debimetrele se distrug de cele mai multe ori atunci cand nu sunt schimbate filtrele de aer la timp. Particulele de praf ce trec de filtru de aer ajung in debimetru si defecteaza senzorul electronic si implicit debimetrul. Asa ca nu va zgarciti sa schimbati consumabilele la timp.

                          Comment


                          • #14
                            Am reusit si am accidentat un catel, sarit in fata masinii dintr-un santz. In urma incidentului m-am scapat de o bucata din bara fata. Am comandat-o pe www.pieseautomobile.ro - la un pret de 197 ron - ,azi a ajuns ,,bara'' care de fapt era doar bandoul, vina mea ca nu am stiut sa-i explic omului de ce anume am nevoie. Am returnat piesa, am cautat in continuare cea mai ieftina varianta si am gasit pe www.autokarma.ro la 433 ron, cu un discount de 15% pentru faptul ca am cumparat online. Astept piesa (ajunge vineri) si va povestesc si cat a costat manopera.
                            Attached Files
                            Last edited by tic70; 01-30-2009, 12:45 PM.

                            Comment


                            • #15
                              A ajuns bara: 370 ron + 15 ron Fan curier. La service, 50 lei manopera.
                              Last edited by tic70; 01-30-2009, 12:49 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF