Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie C Class W204 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @deplictisol: Felicitari pentru achizitie, foarte frumoasa masina. O sa fac si eu un drum in Germania la inceputul lui Februarie si chiar mi-ar fi de folos cateva detalii: cate masini ai vazut inainte sa iei o decizie, cat te-a costat drumul, ce acte trebuiesc facute acolo si cat dureaza; daca ai putea sa faci un scurt sumar al intregului 'quest' ti-as fi recunoscator.

    @b97dmt: Intr-adevar, m-am covins si eu de treaba asta, asa cum ne-a lamurit cl600 mai sus, sunt unele lucruri care trebuiesc modificate, altele nu pot fi modificate, per ansamblu am ajuns la concluzia ca nu se merita.

    Comment


    • #32
      Originally posted by bogus View Post
      @deplictisol: Felicitari pentru achizitie, foarte frumoasa masina. O sa fac si eu un drum in Germania la inceputul lui Februarie si chiar mi-ar fi de folos cateva detalii: cate masini ai vazut inainte sa iei o decizie, cat te-a costat drumul, ce acte trebuiesc facute acolo si cat dureaza; daca ai putea sa faci un scurt sumar al intregului 'quest' ti-as fi recunoscator.
      Odiseea a inceput in urma cu 8 luni , cand am decis ca vechea masina ii va ramane mica doamnei mele si ca ii va fi numai buna kinderului ce face 18 ani in august .Cerinte : musai cutie automata , incalzire in scaune , xenon . Mandra mea , e numai buna de schimbat pe doua tipe de 20 . Deci , moiere cu pretentii ... Ea se orientase catre o masina din marca Opel , un sedan Astra , de culoare rosie . Musai sedan . Nimic altceva . Numai noua sa poata conta pe ea 5 ani .Au femeile astea ceva in ele , ce te sperie cand le apuca . M-am chinuit sa i-o scot din cap 8 luni de zile . I-am adus acasa , in diverse forme , tot ceea ce statea ca pret in jurul aceleiasi sume de 24 000 , in care ii fusese ofertat Astra . Mazda , Audi , Hyundai , BMW , etc , etc . Nu ma intelegeti gresit . Nu am nimic cu alte marci , la fel cum nu am nimic nici cu Merc-ul . Aveam o problema cu cei FIX doi ani de garantie dati de Opel si atat . In piata de masini de azi , stim cu totii ca te poti duce linistit , pe sume mici , pana la 5 ani , fara probleme . Nu am reusit sa trec de acel : "musai rosu". Acesta , combinat cu cutia automata si pretul maximal de 25 000 a limitat ingrozitor plaja de masini . Asa , am gasit un A4 , 1,8 rosu , in Germania , nou . 250 Km la bord . Masina fusese lovita de grindina pe trailer iar handlerul , onest , nu o reparase . O vindea asa cum era . Ia-o de mana , du-o la reprezentanta , arata-i pretul de nou , sunat la service , lamurit ca se repara in max 1500 Eur si e noua . Abia , abia , o conving . Urma sa plec in Germania sa o vad si sa achit un avans . In seara in care trebuia sa plec , fac un scurt research pe mobile . Si gasesc , un mercedes , 350 km , in acelasi oras Oradea , la 23.500 . Sun omul , a doua zi de dimineata vedem masina si face marea concesie : accepta si o masina neagra . Duc masina la reprezentanta si dupa 20 minute , ma suna un nenea de acolo :
      -D-vs stiti ca masina a fost lovita , ca are luneta spate inlocuita , etc etc ..?
      Intreaga poveste este in acest topic :
      http://www.clubmercedes.ro/achizitie...6.html?t=38086
      Nervos , am plecat in Germania in 29 Dec . Gasisem alternative un BMW 316d cu 7000 de km , (al unui tepar turc , care se prezentase ca fiind un cunoscut cantaret de slagare nemtesti Kaiser Roland http://en.wikipedia.org/wiki/Roland_Kaiser) , acelasi A4 descoperit initial , dar undeva intre Hamburg si Berlin , la mama dracului in praznic . Avand niste buni amici in Frankfurt , m-am oprit la ei . In acea seara , just for fun , amicii (medici stomatologi de 20 ani in Germania) dau un scurt search pe net . Asa am gasit Merc-ul . Inca mai este pe site-ul mobile.de . Aici http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/m...175776145.html Am vazut duminica masina , in parcare . Verificat tot ceea ce se putea verifica ochiometric . A doua zi , mers la handler . 6 ore de negocieri . De 3 ori mi-a spus ca nu imi vinde masina . L-am acuzat chiar ca ma minte . Noroc ca era calm . Masina o cumparase in 23 Dec . Il acuzam ca o lovise (usor) in spate stanga . Fusese umblat la stop si distanta nu era perfect egala (cred ca jumatate de milimetru) cu cea a conturului stopului dreapta . Mi-a pus factura de achizitie in brate . 9460 km . Si pe bord avea 9461 . Apoi , m-a intrebat cand ar fi lovit-o si cand ar fi avut timp sa o repare , avand in vedere ca nu se lucrase in 25-26 si 28-29 Dec . Pe scurt , odiseea s-a incheiat cu o negociere pana la limita nesimtirii : 23 500 Eur . Platit 150 eur numere galbene pt 14 zle , cu tot cu asigurare . Plinul era facut asa ca am mai facut doar unul , pana acasa . Multumiri prietenilor din Frankfurt si ... nu regret acel Audi . Dar , oricand pot aparea alte asa zise "castane" .
      Sfaturi:
      -stabileste de acasa 2-3 masini pe care sa vrei sa le vezi
      -nu iti risipi timpul decat daca e weekend , incercand sa vezi ceva , la intamplare in Germania si numai daca ai mijloc de deplasare . Daca nu , inchiriaza de la Europcar . Preturi bune , cca 50 eur/zi un golf , seria 1 sau A classe .
      -evita zonele in care vezi multe parcuri auto cu masini rulate . Sunt de obicei afaceri multiple ce se formeaza in jurul marilor centre de daune ale companiilor de asigurari . Ausburg , este o astfel de zona . Stiu si nemtii sa nu precupeteasca nici un efort sa iti masceze reparatiile facute pe ascuns , revopsiri , etc ... In acest sens spuneam ca nu mai sunt nemtii ceea ce erau acum 5-6 ani .
      -nu iti recomand sa fortezi nota in negocieri . Eu am norocul de a arata ca un neamt si de a fi avut langa mine fff buni si fini vorbitori de limba germana . Te poate scoate pe usa afara daca il jignesti ... si nu e bine .
      -verifica intotdeauna la o alta reprezentanta decat cea din imediata vecinatate a handlerului si intotdeauna cere o certificare TUV . cost 42 EUR + TVA=50 Eur . Dar vor fi cei mai bine cheltuiti bani ...
      -solicita verificare VIN colegilor de pe forum . E fff populara smecheria cu produse after market puse pe masini . Si nu toate sunt bune ... sau bine montate , configurate , etc .
      -nemtii nu iti ofera istoric de reparatii . Un amic pe la o reprezentanta de la noi e mai mult decat necesar .
      -RABDARE , TUTUN (daca fumezi) INTELEPCIUNE si mult , mult NOROC .
      Cam astea au fost costurile in Germania . Cele de aici , in curand .
      Last edited by deplictisol; 01-05-2014, 22:59 PM.
      manifest o profunda intoleranta la abstinenta ...

      Comment


      • #33
        @deplictisol: Multumim pentru detalii, sunt de mare folos. Asteptam si continuarea

        Comment


        • #34
          Salutare!
          Miercuri o sa vad masina asta: http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C31945168.html si m-ar interesa niste pareri de la voi.
          Acestea sunt dotarile masinii:
          3A VOLUME OIL TOPPING 300 ML
          INTERNET SERVICE 03U " tourist package "
          MODIFICATION OF THE YEAR 053 12/2
          064 STEUERCODE MAGNETVENTIL M651
          149U UNIVERS.LAK WHITE (POLARWEISS)
          1U2 SNEGOVAYA GRILLE
          202B Owner's EKSPL.I SERV.KNIZHKA GERMAN
          213 PARAMETRIC RUL.UPR . / Move RUL.UPR .
          229L Germany
          230 Parking Assist System
          240 LED . Forced . BLIZH.SVET AT WORK . Engine .
          244 SPORTS FRONT SEATS
          255B MB-MOBILO COMPLETE WITH DSB And GGD
          CANCEL 260 model designation on the trunk lid
          260B INFORM . PLATE ON bezop pillows . - IT. / Eng.
          280 leather. FINISH RUL . WHEELS AND LEVER PEREKL.PEREDACH
          28P ADVANCED PACKAGE FOR FLEET
          294 knee airbags
          297 sun protection . WIPE WITH e - PREF . ZAD.LEV . / RIGHTS . DOORS
          2XXL Germany
          302B LANGUAGE headunit - GERMAN
          332B LANGUAGE CLUSTER / head . DEVICE : GERMAN
          345 RAIN SENSOR
          347 emergency call system FOR EUROPE
          386 PREP . TO SET . MOB . PHONE . With UNIVER.INTERF . (MTUS)
          427 ACT 7 - mortar.
          428 KEYS / BLADE CHANGE . TRANSMISSION TO RUL.KOLESE
          440 TEMPOMAT
          442 multifunction steering wheel ( 12 buttons )
          474 PARTICULATE FILTER
          477 WARNING SYSTEM tire failure
          486 sports suspension
          4U4 grille with a central star
          502 3 years free update cartographic . DATA
          512 COMAND APS MIT DVD- changer
          513 SYSTEM Traffic Sign Recognition (SLA)
          518 UNIVERSAL COMMUNICATION INTERFACE (UCI)
          51U roof lining , black cloth
          540 ELECTRIC REAR WINDOW WIPE
          580 AIR CONDITIONING SYSTEM
          584 ELECTRIC
          600 headlamp cleaning system
          608 automatic inclusion BEAM (IHC)
          622 TRAFFIC LIGHT RIGHT ILS
          720A Combination skin
          721A Combination skin - black / anthracite
          739 decorative . ELEMENTS OF ALUMINIUM
          772 PER.SPOYLER And sills AMG
          784 spoke wheels . AMG WHEELS 17 " WITH DIFFERENT TIRES
          MODIFICATION OF THE YEAR 803 12/1
          810 SPEAKER
          873 HEAT DRIVER SEAT LEFT AND RIGHT
          909 generator control
          916 FUEL TANK HIGH VOLUME
          928 exhaust emission system WITH THE EURO 5
          950 AMG sport package
          954 AVANTGARDE equipment packages
          967 CERTIFICATE COC ( STANDARD EURO5) with passports T / C
          99N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN / GRAZ
          A20 DIRECT START
          A24 joint flange 4 -LEVER 120
          A62 BODY TRANSFORM . FE 19
          TRANSFORMER A66 FE 19MM
          A86 T- BLOCK spool VGS 3
          A89 With reduced friction
          B03 directly . START / START FUNCTION / STOP ECO
          B09 COMPRESSOR refrigerant . With MAGNIT.MUFTOY
          F204 RANGE 204
          FW SEDAN
          G908 CODE CP: MODIFICATION 08
          GA ACT
          HA REAR AXLE
          K11 ADAPTIVE STOP LAMP FLASHING
          K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
          L Left . RUL.UPRAVLENIE
          MOTOR M014 . POVYSHEN.MOSCHNOSTI
          M22 capacity of 2.2 L
          R4 M651 M651 DIZ.DVIGATEL
          P47 automation package
          R01 summer tires
          U01 INDICATOR REAR BELT
          U26 doormats - AMG
          U72 DVD- Player. With the region. CODE 2 , EUROPE, JAPAN
          V50 SPEED-+ LOADINDEX 91W
          VL LEFT FRONT AXLE HALF
          VR HALF RIGHT FRONT AXLE

          Am condus motorul de 1800cm3/204cp-petrol si am ramas placut impresionat si chiar sunt curios cum se comporta cel de 2200cm3/204cp-diesel.
          Eu as opta pentru un C250-petrol dar in Germania o masina cu optiunile pe care le vreau eu (command, ils, amg packet, 7G-Tronic) costa 30k euro deci cu aprox 5k mai mult decat cea de mai sus.
          Lasand la o parte discutia petrol/diesel ce parere aveti strict despre masina:vechime/km/dotari/pret/impresii despre masina daca aveti una?
          Astept cu interes parerile voastre.

          Comment


          • #35
            Bogus o dau pe a mea cu 28000euro (negociabil) Este din noiembrie 2012 diesel 20500km la bord.Nu are navigatie si trapa,in rest are tot ce poate sa aiba o masina sa te simti bine cand mergi cu ea! Cutie automata.

            Comment


            • #36
              MB

              Originally posted by bogus View Post
              Salutare.

              Sunt interesat sa achizitionez un C Class W204 facelift.

              Cateva lucruri de luat in calcul:
              -nu o sa depasesc 20.000 km/an
              -ma invart 90% din timp in oras
              -bugetul este de maximum 22.000 euro
              -masina trebuie sa aiba pana in 60.000 - 65.000 km parcursi
              -neaparat cutie automata

              As avea si eu urmatoarele intrebari si sper sa ma ajutati:
              -C200 benzina sau C220 diesel? din ce am vazut nu am sanse sa gasesc un C250 calumea in banii astia
              -cum sunt cutiile automate de la MB?
              -iau in calcul o excursie in Germania si as vrea sa stiu daca pretul ala de pe mobile/autoscout este batut in cuie sau neamtu mai negociaza? daca da cam cat aproximativ?

              De la noi din tara singurele care imi plac ( si as vrea sa stiu si parerea voastra ) sunt:
              -C250 benzina (pretul prea mare pentru bugetul meu si nu cred ca are vreun sens sa deranjez degeaba): http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C30964170.html
              -C220 diesel ( o sa dau maine un telefon, ceva e in neregula deoarece pretul mi se pare mult sub ce am gasit pe mobile iar numarul ala de telefon are/a avut o gramada de masini la vanzare ): http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C31326946.html

              Orice apreciere/sugestie/sfat este mai mult decat bine venita.

              Va multumesc.

              PS:Fiind primul meu post nu pot decat sa va zic Bine v-am gasit si sper ca in curand sa fiu un membru oficial, adica posesor de MB.
              Salve bogus! Am un MB noiembrie 2012 cutie automata,diesel,20500km.28000euro negociabil

              Comment


              • #37
                @MARIAN69: Salut. Nu iau in calcul decat o masina cu optiunile enumerate mai sus(ils, command, amg packet, automatic transmission).

                Comment


                • #38
                  In legatura cu masina de mai sus: http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C31945168.html : Ce pare prea frumos sa fie adevarat nu e adevarat. Nu cred ca o mai vad vreo masina in Romania.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by bogus View Post
                    In legatura cu masina de mai sus: http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C31945168.html : Ce pare prea frumos sa fie adevarat nu e adevarat. Nu cred ca o mai vad vreo masina in Romania.
                    Ce nu ti-a placut?
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #40
                      In primul rand avea pragurile alta culoare, pe fata avea un tip de cauciucuri iar pe spate altul, aripa fata stanga a fost lovita si foarte prost facuta, a fost lovita undeva in aripa spate dreapta. In al doilea rand, cand am mers su ea, masina practic...n-a mers. Pe sport a mers ca un logan cu 70cp. N-am mai codus masina cu motorul asta dar la 500Nm trebuia sa fie altceva, cu siguranta masina avea probleme.

                      Comment


                      • #41
                        @cl600: Ce ai facut ai vandut masina? Mai ai in plan sa iei benzinar?Daca da, w204 sau modelul nou?
                        Last edited by bogus; 02-13-2014, 22:50 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by bogus View Post
                          @cl600: Ce ai facut ai vandut masina? Mai ai in plan sa iei benzinar?Daca da, w204 sau modelul nou?
                          Am vandut diesel-ul. Acum sunt in tratative sa iau un C w204 2013 EURO6 cu motorul nou M274 1600cc cu 156 CP.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Am vandut diesel-ul. Acum sunt in tratative sa iau un C w204 2013 EURO6 cu motorul nou M274 1600cc cu 156 CP.
                            Mult noroc si te asteptam cu prezentarea

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF