Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am achizitionat un C180 din 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am achizitionat un C180 din 2002

    Salut
    Chiar azi mi-am cumparat un c180 coupe din 2002;
    Inafara de schimbul de ulei si de filtre ce ar trebui sa mai schimb la el ? pe bord masina are 116k km.
    Distributia este pe lant sau pe curea ?
    Multumesc si bine v-am gasit pe forum.
    MB 180C Sport Coupe W203

  • #2
    Pe lant. Uleiul la cutie si grup eventual ai mai putea sa-l schimbi. In rest nu ar trebui sa mai ai probleme mari cu ea tinand cont de nr de km care-i are.
    Bun venit pe forum si s-o stapanesti sanatos.

    Comment


    • #3
      Ma bucur ca-i pe lant,
      Cutia este manuala... trebuie sa schimb uleiul sau sa-l completez ?
      Ce este "grup" ul la care tre sa mai schimb uleiul ?
      MB 180C Sport Coupe W203

      Comment


      • #4
        La cutie se schimba uleiul de obicei. Il completezi cand stii ca ai usoare pierderi. Dar in general se schimba, iar la tine daca zici ca masina are cam 116000 km ar cam fi cazul, urmatorul schimb cam dupa 60-70000 de km. Asta pt linistea ta sufleteasca. Ca altii nu-l schimba niciodata. Grupul (sau diferentialul cum ii mai spun unii) este cel care preia miscarea de rotatie a cardanului si o transmite la roti prin intermediul celor doua planetare ale puntii spate. In interiorul lui sunt angrenaje si cam 1,1-1,2 litri ulei de angrenaje.
        Last edited by florineasca; 08-09-2008, 22:34 PM.

        Comment


        • #5
          aha; la octavia de la munca am ramas fara ulei la transmisia din spate si am facuto praf; noroc ca era de la munca
          MB 180C Sport Coupe W203

          Comment


          • #6
            Originally posted by air_catalin View Post
            aha; la octavia de la munca am ramas fara ulei la transmisia din spate si am facuto praf; noroc ca era de la munca
            Era Skoda Octavia 4x4 ?
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              aha octavia 2 4x4
              MB 180C Sport Coupe W203

              Comment


              • #8
                Nu uitati de bujii... chiar daca benzina e buna, daca chibritul e naspa nici masina nu se simte bine.
                Stop accidentelor!
                Viata are prioritate!

                Comment


                • #9
                  am inteles; si bujiile la cat se schimba??
                  Masina de la munca e diesel fosta masina personala tot diesel ... schimbam bujiile daca nu pornea ...
                  la cele pe bz la cat se schimba bujiile ?
                  MB 180C Sport Coupe W203

                  Comment


                  • #10
                    Pls Help

                    Salut!
                    Am o intrebare.Poate ma poti ajuta. Tocmai am cumparat o masina din Germania, C220, Diesel , in brief are E2 , e din 1993.Am fost sapt trecuta la RAR si am aflat cu stupoare ca cica nu o sa aiba in actele romanesti mai mult de euro 1 asta cu noroc.Ca ar putea fi chiat noneuro.Acum asteapta astia de la RAR Bistrita raspuns de la RAR Bucuresti cica.Eu mi-am facut calcule pt. euro2(asa cum scrie in actele germane) adica sa platesc 770euro iar acum daca e non euro trebuie sa platesc vreo 3300 euro, adica inca odata masina.Ce pot sa fac?E posibil asa ceva?Maine dupamasa o sa primesc raspunsul de la ei.
                    GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bistrita View Post
                      Salut!
                      Am o intrebare.Poate ma poti ajuta. Tocmai am cumparat o masina din Germania, C220, Diesel , in brief are E2 , e din 1993.Am fost sapt trecuta la RAR si am aflat cu stupoare ca cica nu o sa aiba in actele romanesti mai mult de euro 1 asta cu noroc.Ca ar putea fi chiat noneuro.Acum asteapta astia de la RAR Bistrita raspuns de la RAR Bucuresti cica.Eu mi-am facut calcule pt. euro2(asa cum scrie in actele germane) adica sa platesc 770euro iar acum daca e non euro trebuie sa platesc vreo 3300 euro, adica inca odata masina.Ce pot sa fac?E posibil asa ceva?Maine dupamasa o sa primesc raspunsul de la ei.
                      Ai sanse destul de ridicate sa fie euro1,poate chiar non-euro....
                      Din cate stiu,motoarele pe motorina pana in 1995-1996 sunt cam non-euro;sau euro 1 in cel mai bun caz.
                      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                      Si o panarama de scuter

                      Comment


                      • #12
                        Am citit acest topic si deja am inceput sa ma intreb daca si la cobranu meu ar trebui sa intervin la ceva.Bujiile de exemplu.Vreau sa stiu,in general cand ceva trebuie schimbat se vede/simte la functionarea masinii?Cum imi dau seama ca bujiile sunt uzate si trebuiesc schimbate?Pot sa fie uzate bujiile si masina sa nu dea nici un semn de malfunction?
                        P.S.Pt cei care nu stiu,eu am un benzinar 280,cutie automata.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          Bujiile se schimba cam la 30k km. Nu trebuie sa arate rau ca sa fie uzate. Nu o sa vezi semne ca la - sa zicem - o dacie. Adica funingine, ulei, etc... Pur si simplu dupa un anumit nr de kilometri nu mai lucreaza la parametrii optimi. De aceea producatorii recomanda schimbarea lor la un anume interval. Daca deja se vad semne de ancrasare funingine ulei e clar ca motorul da semne clare de oboseala.
                          Stop accidentelor!
                          Viata are prioritate!

                          Comment


                          • #14
                            Merci Mezzo de sfaturi.Acum astept raspunsul de la RAR. Chred ca o sa a ruineze cu taxa lor de mediu.Oricum am fost un "roman" adevarat, m-am tras pe fese pt cateva sute de euro si m-am avantat sa imi iau singur masina in loc sa apelez la cineva care se ocupa cu asha ceva.Noroc ca iubesc masina asta ca daca nu mergeam direct la remat cu ea.
                            GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

                            Comment


                            • #15
                              poate va ajuta informatiile acestea, sunt de la un reprezentant de la mercedes date pentru masina mea:


                              Conform discutiei telefonice, va transmit mai jos datele tehnice
                              solicitate:

                              Motor:
                              Capacitate cilindrica: 1998 cmc
                              Configuratie: 4 cilindri in linie/ 4 supape pe cilindru.
                              Putere: 95 Kw la 5300 rot/min.
                              Cuplu maxim: 185 Nm, intre 3500-4500 rot/min
                              Turatie maxima: 6200 rot/min.
                              Last edited by Luxian; 03-13-2012, 17:38 PM.
                              MB 180C Sport Coupe W203

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF