Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie MB C180-C200

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie MB C180-C200

    Saluare Colegi, apelez si eu la voi pentru niste sfaturi si anume, doresc sa achizitionez un MB c180-200 da sa nu fie mai mare de 1800 cm3 si as vrea sa stiu si eu daca toate modele de dupa 2003 inclusiv sunt euro 4 deoarece masina o iau din germania si nu vreau sa am vreo surpriza la rar cu euro 3. Multumesc si orice sfat de la voi este binevenit. Scuze pentru greºelile de ortografie da tastez de pe mobil. Seara buna

  • #2
    Ceau,asta cu euro 4 la noi la RAR e relativ,au fost multe discutii cu norma de poluare ca astia la RAR o scot mai mica ca sa platesti mai mult,asa s-au plans unii..In orice caz C Klasse cu facelift e euro4.A si ca sa te incadrezi in impozit presupun nu poti cumpara decat benzinare(c200 cdi nu e motor de 2000 este 2200asta daca nu stiai).

    Comment


    • #3
      As vrea sa fie neaparat benzinar si sa nu fie mai mare de 1800 cm3, din cauza consumului da si din cauza taxelor, asigurare etc. Deci sa înteleg ca sa fiu sigur ca este euro 4 sa iau facelift?

      Comment


      • #4
        Da atunci trebuie sa cumperi c180,dar sa stii ca va consuma ceva fata de cdi care sunt mult mai economice.Depinde si cam cati km faci pe an.Dau un ex. c200 cdi din 06.2002 este euro3,deci dupa 2004 (facelift) este euro 4.

        Comment


        • #5
          Pai eu nu fac mai mult de 10 mii si nu stiu daca este rentabil sa iau diesel voi ce ziceti cei care mai aveti. La un cdi desta de zici tu cat ai consumu, asigurarea si impozitu sa imi fac si eu o idee. Si care credeti ca sunt mai fiabile benzinarele sau diesel-urile ca eu sincer pe site-uri mam uitat doar la benzinare. Multumeac

          Comment


          • #6
            Consumul la cdi este cam 5-5.5 afara si 8-9 in oras(Timisoara) si Craiova cam tot la fel.La 10 000 pe an nu e rentabil.La motor de 2.2 cdi ai asigurarea 650 ron pe an (in functie de anii de condus,la mine sunt 9 cut cat mai multi scade pretul) si impozitul cam 800 ron.La 1.8 benzina sunt mult mai mici.Ca sa eviti din problemele masinii iti recomand motor aspirat fara compresor(deci nu c180 sau c200 compresor,mai slabe la putere dar fara mari dureri de cap) si cutie manuala(eviti problemele date de cutia automata).Acum depinde de tine ce masina ai avut inainte(cutie,motor).Eu momentan sunt la cutie manuala dar urmatoarea va fi automata(imi asum riscurile,merita).

            Comment


            • #7
              Cam greu de gasit motor de 1,8 benzinar fara kompressor dupa 2002. Din cate stiu majoritatea sunt cu kompressor. Probleme nu cred ca ar fi la kompressor pentru ca nu e o turbina ca la diesel unde apar probleme daca nu o folosesti corespunzator (unde intra in functiune numai dupa o anumita turatie si alte cele). Kompressorul functioneaza direct cum apesi acceleratia.
              Toate motoarele de 1,8 kompressor (fie ca e pe C180, fie pe C200) dupa anul 2002 (M271 modelul motorului) sunt Euro 4 100%.
              Detin un C180 kompressor din 2002 cu motoru de 1,8 si este Euro 4, nu am avut probleme la RAR cu treaba asta.
              Daca nu faci multi km pe an e de preferat sa iti iei benzinar, chiar daca consuma mai mult ai taxele mult mai mici (impozit, asigurare etc) plus costurile de intretinere sunt mai mici decat la un diesel.

              Comment


              • #8
                Deci sa intaleg ca trebuie sa imi caut dupa 2003 ca sa fiu sigur ca este euro 4 desi am vazut pe mobile.de ca unii scriu ca este euro 3 desi este din 2003. De preferat prefer cu cutie manuala ca la aia automata parca nici nu simt ca conduc. Costurile sunt mult prea mari la cdi/ an pentru nr. de km care ii fac eu deci clar ramane sa caut benzinar numai ca imi este teama de euro asta ca daca era ca la opel sau audi stiai sigur ca ce este dupa 2001 este euro 4 da la mb parca imi e teama sa nu ma trezesc cu mb din 2003 euro 3 ca imi bag ghiara in gat. Astept orice parere, opinii si sfat de-al vostru despre modelele asta doua. Multumesc

                Comment


                • #9
                  Dupa cum am spus si in postu anterior, incepand cu anul 2002 inclusiv sunt motoare Euro 4.
                  Aici vorbim de motoarele cu capacitatea de 1796cmc cu Kompressor. Modelul motorului este M271.
                  Motoarele de care zici tu ca sunt Euro 3 sunt cele de 1998cmc parca si modelul motorului e M111, dar fara Kompressor, deci aspirate.
                  Intradevar exista ambele variante in anii 2002, deci si cu motoru de 1,8 Kompressor si cu motoru de 2,0 aspirat.
                  Chestia asta ti-o spun sigur pentru ca eu detin un C180 Kompressor din 2002 si este EURO 4.

                  Comment


                  • #10
                    In RO nu te-ai uitat la ce cauti tu poate gasesti deja inmatriculata cu taxa platita si scapi de o grija.Si cu luatul di Germania pe langa taxa,rar si masina mai pui si cateva sute de euro drumul cu benzina ,vigneta.Vezi cum e mai rentabil ro sau DE.Calculeaza bine a si din cate stiu eu in DE in autohaus nu poti proba masina adica sa mergi cu ea doar o pornesti si atat fara sa o misti.

                    Comment


                    • #11
                      Salut, ba mai uitat si in RO da nu prea sunt si daca gaseti vre una este peste 7000 si nu prea isi merita bani plus de asta ala iti vinde masina dupa care se duce si isi recupereaza taxa dand in judecatat DGFP ca el a inmatriculato inainte de decembrie si iei teapa daca tu vrei sa o revinzi, cunosc cazuri concrete. In DE am si o verisoara care sper sa ma ajute insa nu stiam ca in autohaus nu te lasa "sa faci o tura", adica mi se pare naspta cum sa cumperi o masina doar dupa cum porneste. Acuma cer si eu niste sfaturi la voi cam la ce sa ma uit la modelele astea doua cand ma hotarasc sa achizitionez unu? Aaa si inca ceva care este diferenta intre un C180 cu motor de 1796cm3 si un C200 tot cu motor 1796cm3
                      Multmesc!
                      Last edited by al3xtrana; 04-16-2013, 20:36 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Diferenta intre C180 si C200 cu acelasi motor e ca primul are 143cp si al doilea 163cp, deci doar la putere difera in rest e la fel.
                        Chestia cu autohausu nu stiu ce sa zic, depinde acuma si de autohaus. Eu de exemplu am un prieten in Germania (un neamt), gasit masina pe mobile.de in orasul in care sta el (norocu meu), am vb cu el, s-a dus la autohaus a discutat cu aia de acolo, a luat masina a testat-o (ba chiar a si dus-o la un service sa o verifice), mi-a dat toate detaliile i-am zis sa lase un acont dupa care m-am dus in Germania dupa ea si am luat-o.
                        Daca zici ca ai o verisoara care sta acolo ar trebui sa fie un avantaj, in primu rand cauti masina pe internet, vorbesti cu ea si eventual poate sa mearga la fata locului sa vada cum sta treaba.

                        Comment


                        • #13
                          Cu taxa ai dreptate dar sunt aproape sigur ca poate si tu vei face la fel cu taxa dupa ce vinzi masina.Majoritatea autohausurilor din DE sunt ale turcilor si imi e greu sa cred ca au masini bune fara manevre.MASINA SECOND E LOTERIE.

                          Comment


                          • #14
                            Da, de evitat autohausurile detinute de turci sau alte nationalitati in afara de nemti. Cel mai bine e sa gasesti un autohaus detinut de nemti.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Popeles View Post
                              Dupa cum am spus si in postu anterior, incepand cu anul 2002 inclusiv sunt motoare Euro 4.
                              Aici vorbim de motoarele cu capacitatea de 1796cmc cu Kompressor. Modelul motorului este M271.
                              Motoarele de care zici tu ca sunt Euro 3 sunt cele de 1998cmc parca si modelul motorului e M111, dar fara Kompressor, deci aspirate.
                              Intradevar exista ambele variante in anii 2002, deci si cu motoru de 1,8 Kompressor si cu motoru de 2,0 aspirat.
                              Chestia asta ti-o spun sigur pentru ca eu detin un C180 Kompressor din 2002 si este EURO 4.



                              Salutare
                              Eu am c180 cu motor de 1998 cmc din octombrie 2001 si este euro 4 . Si tot euro 4 a ramas si dupa ce l-am inscris.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF