Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi MC C180

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce dilema mai am.

    Din ce am constatat, partea de jos a aripilor e cea mai predispusa la ruginire.
    Din ce cauza se intampla acest lucru? Tabla insuficient tratata anticiroziune sau se acumuleaza umezeala pe acolo?
    Daca se acumuleaza umezeala, din ce cauza? Se infunda orificiile de scurgere?

    Vreau sa stiu astea pt a preintampina orice pbme de genul asta.

    Ma gandesc chiar sa dau aripile jos si sa dau din plin pe acolo cu ceara anticoroziune.

    Dar daca e tablaria proasta, chiar daca fac acest lucru nu inseaman ca scap de rugina.

    Astept parerile voastre.

    Comment


    • #32
      Ruginesc in acele zone mai ales masinile care sunt aduse din tari cu clima umeda si/sau rece. Germania e una din tari de unde provin majoritatea masinilor "roase" de rugina. Se folosea (cred ca se mai foloseste si acum) sare pentru deszapezirea drumurilor iar circuland cu masina in astfel de conditii inevitabil se produce corodarea suprafetelor cel mai mult expuse (aripi, contraaripi, praguri).

      Am avut pe mainile mele mai multe masini (nu doar MB) provenite din tari "calde" (gen Italia si Spania) si pot spune ca nu au avut rugina deloc. Aici pot mentiona masina mea, W202 C180 T-modell, Elegance din 1996 cu tara de provenienta Italia care este lipsita de rugina si pot afirma asta cu incredere, avand in vedere faptul ca am dezechipat masina pana la tabla...

      Eu zic ca-ti faci din nou prea multe probleme! Stai sa vezi masina la tine in posesie si vei vedea atunci daca are ceva probleme. Oricum , la 70.000 km nu vad ce rugina sa aiba mai ales ca masina a stat in majoritatea timpului in garaj si banuiesc ca persoana care a condus-o nu s-a aventurat cu ea pe vreme nefavorabila!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #33
        Dane, iti dau insa nici nu-ti dau dreptate.

        Golful4 ce-l am e tot de acolo adus, avea 6 ani la aducere, acum are 11 si nu are pic de rugina.
        Nicaieri, pe dedesupt ( cu exceptia esapamentului care are rugina superficiala) doar cateva suruburi sunt ruginite.
        In restul masinii nici macar un surub ruginit, deci nu mai spun de tabla.

        Ceva slab au aceste modele w202 de ruginesc.
        Nu mai spun clasa E din aceeasi perioada cu acest W202 care e campion la rugina.

        Eu cred ca nu au stratul anticoroziv f bun.

        Chiar daca masina momentan nu are nimic, nu are cum pt ca oricum in zona unde sta mama iernile sunt blande si nici verile nu sunt extrem de calde, precipitatii asa si asa, cam ca pe la noi.

        De obicei pe acolo zapada depusa se topeste f repede si deseori cad pe la noi era zapada de te saturai mama imi spunea ca la ei ploua, fiind deseori intre 0 si 5 grade. Deci iarna blanda si pe strazi nu se prea da cu sare ci cu nu stiu ce solutie ce preintampina formarea ghetii.

        Oricum, parerea mea este ca masinile din UK, si partea de vest a continentului ( Olanda Belgia smdp ) sunt cele mai predispuse la umezeala si implicit la clima oceanica. Germania are putine teritorii ce sunt sub influenta curentilor oceanici si in mare parte are clima continentala.

        Dar, preventiv, acum cat vopseaua e in stare buna eu o sa dau din plin cu spray de ceara lichida. eu vreau sa preintampin la masina tot ce se stie slab la acest model tocmai pt a se pastra si mai mult in timp.
        Rau nu are ce sa-i faca, stiu ca acest tratament cu ceara a fost folosit si de Renault pt ale noastre loganuri ( de fapt asa sunt ele tratate anticoriziune, loganul neavand tabla galvanizata).

        Iar ca vorbii de tabla galvanizata, are acest model tabla galvanizata sau nu?

        Am rugat-o pe mama sa-mi dea vin-ul masinii sa vedem exact dotarile pt ca sunt ff curios ce are pe ea. Acum astept, pt ca parca o rog sa mute nu stiu ce dulap.

        O alta intrebare: de ce partea de climatizare are doua rotite pt reglarea temperaturii? Se regleaza bizonal temperatura?

        Multumesc.

        Comment


        • #34
          Originally posted by mmx23 View Post
          ...de ce partea de climatizare are doua rotite pt reglarea temperaturii? Se regleaza bizonal temperatura?
          Da, are functie de reglare a temperaturii pe 2 zone. Si chiar functioneaza! Am testat-o personal!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #35
            Mda
            Vesti rele sa zic asa.
            Asta seara am vb din nou cu mama sa-mi dea vin-ul.
            Cand colo a vandut masina.
            Partial e si vina mea ca nu i-am dat un raspuns clar daca vreau sau nu masina, insa a dat-o f bine dupa parerea mea, cu 5000 euro.
            A dat-o unui prieten de familie sa zic asa, cunoscator si impatimit MB.

            La vara mi-a promis ca mi-o va da sa ma plimb cu ea si voi reveni cu impresii si poze cum arata.
            Din ce am aflat aripa din fata e putin zgariata, asa a gasit-o in parcare si putin bara din spate, tot in parcare, Insa nimicuri nesemnificative.

            Asadar, multumesc tuturor pt sfaturi, nu imi pare f rau de ceea ce sa-ntamplat, insa mai mult eram curios de experienta MB.
            Neauzim la vara.

            Drumuri bune.

            Comment


            • #36
              5000 de euro?
              Mie-mi miroase a ceva...in tot timpul discutiilor astora de pe forum nu ai avut destule informatii incat sa-i spui mamei ca vrei masina?
              Era o mega afacere indiferent daca o tineai sau nu. Nu stiu de ce am senzatia ca tot acest thread a fost o pierdere de vreme.
              Bafta la condus Golful (si eu am unul) si la asa o oferta cum ai avut tu (asta daca intr-adevar ai avut-o), il vindeam si de banii aia inmatriculam MB-ul si ii puneam instalatie de gaz.
              Mie unul omul din poza de la volan nu-mi arata a om de 36 de ani.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #37
                Pai nu aveam 36 de ani in 2002.
                Oricum mie si acum multi imi dau 25, deci sa ce mai zic atunci.

                Intradevar, a fost o usoara lipsa de comunicare intre mine si mama.
                Ea m-a intrebat daca-l vreau, eu am dat-o sucita si ca mai ma gandesc.
                De aceea am inceput si aceasta discutie pe acest forum.

                Sincer nu ma asteptam sa o vanda nici in ruptul capului. Cel putin nu asa de repede.
                S-au macar sa-mi dea un telefon inainte, dar na, stiindu-mi indecizia ca nu prea-l vreau si gasind o oferta buna a decis sa-l dea.
                Dar, precum am spus nu imi pare f rau, mai mult vroiam sa-l conduc, insa voi avea ocazia la vara, pt ca, precum am spus, cumparatorul e un prieten de familie.
                Din ce mi-a spus mama, dand de fapt zvon la cofetaria unde lucreaza, au fost 3 tipi interesati care au vazut masina, insa, mai mult de 3000 nu erau dispusi sa-i dea pe ea.
                Cum a avut o oferta de 5000 euro de la acest prieten care mai are un mb mai vechi, a dat-o. El vroia o masina ce sa aiba stickerul verde in parbriz, el avand doar unul galben si nu putea circula pe unde vroia cu ea.
                Eu am aflat la 2 zile dupa vanzare.

                Mi-a cam cazut cu nod in gat, insa, repet, eu nu am avut niciodata intentia de a-mi vinde golful pt acest MB.
                Mama s-a cam suparat pe mine ca nu i-am spus ca pana la urma vreau masina, dar ii va trece.
                Pana la urma imi va da mie banii si pt mine in acest moment consider ca e mai bine asa.

                Nici sotia nu era incantata de o masina mare, ea vrea ceva mic sa se descurce prin oras.
                Sigur ii voi gasi acolo unu polo sau ceva in genul care sa-i fie pe plac. O luna de zile cat voi sta tot voi avea timp sa-i caut masini.

                Puteti sa spuneti ce vreti, insa personal consider golful4 mai bun pt mine cel putin, decat acest mb.

                Desigur, nu-i neg confortul sporit, spatiul mare (insa pe care mine cel putin in acest moment nu ma avantajeaza) si probabil o insonorizare mai buna, insa, nu pot nega faptul ca vw in perioada 99-2003 nu a facut masini care sa concureze cu oricine vreti voi de pe piata in materie de fiabilitate.
                Ca s-au dus mai la vale dupa aceasta perioada o stim cu totii, e ceva comun nu doar vw ci si altor concerne, precum MB.

                Si putina istorie daca tot pomenesc atata de golful meu:
                Eu cand mi-am luat golful, tot mama mi l-a gasit prin zona unde sta, un vecin aflat in alt cartier, unde sunt magazinele supermarket din zona unde sta si mama. Golful e din 2002, l-am luat in 2007 la 85.000 km, ultima revizie in reprezentanta la putin peste 70.000, era impecabil si inca este cel putin la interior si tot atunci stiu ca mama mi-a propus sa-mi dea mb-ul si sa-si ia ea alta masina insa eu am vrut acest golf pt ca era masina ce mi-o doream.
                Cum nu aveam carnet in momentul cumpararii, mi l-a adus o persoana ce face transport Ro-De.
                Culmea ironiei, cand am fost a doua oara in De in 2003, chiar am admirat acest golf spunandu-i atunci mamei ca sunt "ciudos" pe el ( proprietar) ca are un golf asa de frumos. Venise in vizita la 2 case distanta la un vecin de-al nostru si eram si eu prin zona de l-am admirat. Eu l-am vrut gri, interior negru cu gri si acesta era exact cum imi doream eu golful.
                Asa a fost sa fie, sa il vanda si mama sa afle iar astfel l-am putut cumpara cu o suma f mare spun eu pt o masina luata din De, stiind neamtul ca-l vrea pt mine, de 8000 euro.
                Cu drum si alte cele acareturi m-a ajuns 8650 euro. Cu inmatricularea undeva in jur de 9000.
                Dar, la fel, stiindu-i istoricul si vazand ca pe aici un golf bun costa 7500 si l-am cumparat fara sa stau pe ganduri.
                Dotari are arhisuficiente, de la spalatoare in faruri pana la climatronic si scaune incalzite, computer de bord. Modelul este special, asa scrie pe praguri.
                Pana acum ( 170.000 km ) a mers perfect si nu vad atat timp cat o sa-i fac reviziile cu sfintenie de ce sa nu ma duca mult si bine.
                Iar ca si consum, un maxim de 10 l in oras ( asta in perioada de iarna), chiar si 8-9 daca e mai cald afara si se incalzeste repede motorul, iar afara la drum lung regulat 5.5-5.7 iar doar in concedii unde merg si cu catel si purcel si tot neamul de umplu masina de persoane si bagaje nu imi ia mai mult de 6.2-6.3. Mers normal, primand siguranta, insa nerefuzand o depasire in forta daca e imperios necesar.
                Nu cred ca acest mb sa fi consumat sub 12-13 in oras iar in afara sub 7 nu cred sa fi consumat in veci.
                Nu sunt adeptul gazului, nu ca as fi importiva acestui combustibil, insa la noi in tara e de foarte proasta calitate gazul si personal cat ma va tine buzunarul voi merge de cati bani am cu benzina.

                Oricum, eu am o fiolosofie a mea, iarna nu merg primul drum mai putin de 7 km, de regula fac cam 2-3 km pana la gradinita si la servici, asa ca mai fac cateva ture de centru si apoi ma duc unde trebuie. Astfel, acumulatorul se va reincarca, condensul din motor se va fi dus demult si astfel preintampin multe din problemele ce alti compatrioti le au cu ale lor golfuri.
                Daca nu stiati deja, curentul absorbit din acumulator la pornire se reincarca in cca 7 km, in anotimpul rece.
                In anotimul rece,la mine motorul are nevoie de 3 km pana sa stea acul fix la 90 si de inca un km pana si ralatiul sa stea la turatia normala de ralanti.
                De aceasta chestie cu 7 km am am citit atat pe siteurile producatorilor de uleiri cat si a celor de acumulatori.

                Desigur vara e alta treaba, insa si atunci meg in jur de 3-4 km pt siguranta.
                Eu personal daca am de mers 1-2 km nu folosesc masina decat daca e strict si imperios necesar, nu-mi plac drumurile scurte.

                Chiar daca Mb-ul prezenta un usor avantaj al motorului (distributie pe lant) nu pot spune ca un efort de 7-900 lei cat costa o distributie la golf ce se schimba la cel putin 90k, daca nu se forjeaza masina duce lejer 120k e un efort mare.
                Per total, costurile de exploatare pe termen lung sunt in cel mai bun caz la egalitate, daca nu in favoarea golfului.

                Plus, repet, pt mine golful e o masina mai potrivita.
                Desigur, singura chestie e ca acest MB era o masina buna, putin rulata si de pe vremea cand inca se faceau masini cu simt de raspundere.

                Dar precum am promis, voi reveni cu impresii si poze actuale cand ma voi duce acolo la vara.
                Din ce am aflat a fost putin zgariata, in parcare, aripa dr fata si bara din spate, insa nimic grav.

                Oricum, multumesc tuturor pt sfaturi si scuzati lunga descriere a golfului desi e un topic dedicat MB-ului.
                Last edited by mmx23; 04-06-2013, 12:13 PM.

                Comment


                • #38
                  Spuneam mai sus ca golful arara impecabil la interior.
                  Cu exteriorul e o alta poveste, sincer, avand o data intentia sa o sun pe mama sa-i spun ca pana la urma as tine MB-ul dar, nu vedeam decat zgarieturi, stema rupta si alte prostii in cap dat fiind faptul ca acum 2 sapt mi-am gasit in parcarea din fata blocului pur si simplu oglinda de la sofer crapata. Eu le pliez de fiecare data tocmai pt a nu "deranja" insa uite ca cineva tot nu a avut loc de ea.
                  Tot in parcare, asta in primii ani cand lucea in soare, mi-am gasit capota motor, usa sofer, aripa spate dreapta zgariate.
                  Si dat fiind aceste patanii si vandalisme, sincer, nu-mi pare rau pt acel MB.
                  Cred ca muream de draci si de ciuda si de nervi daca-l vedeam zgariat.
                  Si sigur se intampla pt ca, la noi in Romania, invidia nu cunoaste margini.

                  A da, am uitat de usa spate dreapta si de bara din fata unde, acum 2 ani in urma, dupa ce am dat cu ceara masina, a doua zi, vre-un ciudos si-a lasat acolo semnele de apreciere.

                  Iarna asta, pot spune ca am avut noroc, mi-a intrat o tipa ce taia linia continua stracurandu-se intre masinile ce stationau la semafor sa taie si pe cele duble continue, direct in usa spate dreapta, zgariand-o usor insa suficient sa trebuiasca revopsita.. Uite asa macar in primavara asta, pt ca iarna nu am avut curaj sa o vopsesc, o sa-mi rezolv usa si restul de zgarieturi care pana acum le-am mascat cum am putut cu vopsea de retus. Zic eu destul de bine pt ca nu prea se mai cunosc, insa eu le stiu locul.

                  Eu atat i-am facut, vre-o 2-3 ciobituri de pietricele pe capota, in rest am avut grija de ea ca ochii din cap. Dar asta nu ajunge la noi in tara si de aceea, sincer, acum dupa cele spuse nu-mi pare rau, ba chiar bine ca am scapat de nervi si de ciuda ca cineva mi-a zgariat MB-ul stationat in fata blocului.
                  Eu ma atac grav de tot si daca cineva urca in masina si imi murdareste pragurile ca isi taraie bocancii pe ele, dalmiteri de vandalisme dinastea.

                  Pacat ca nu am garaj iar in zona unde locuiesc deja toate spatiile verzi sunt ocupate de garaje si alte vilisoare construite printre blocuri.

                  Drumuri bune.

                  Comment


                  • #39
                    Ai pierdut o masina absolut speciala, pe care, in conditiile unei exploatari normale (cu reviziile si intretinerea la zi), ai fi condus-o si peste 30 ani, fara probleme majore. Nu discutam ca, daca era pastrata impecabil, peste 30 ani isi tripla valoarea... in definitiv, ce aveai de pierdut???

                    Pacat, dar na, asta este... daca nu ti-ai dorit-o, nu e suparare... sa dea Domnul sa se regaseasca pe mainile potrivite!

                    Comment


                    • #40
                      Discutabil cu rezistenta ei pt o perioada asa de mare de timp mai ales pe partea de tablarie.
                      Iar la noi in tara, din pacate o masina nu se poate pastra in conditii perfecte decat doar daca o scoti duminica la plimbare si in rest sta intr-un garaj aerisit si in conditii optime de conservare ( suspendata si data cu fel si fel de solutii de conservare a caroseriei).
                      Altfel, excluzand vandalismele, e prea multa mizerie pe drumuri ca o caroserie sa poata rezista in timp indelungat. Cel putin vopseaua e prima vizata. In Germania e alta treaba, e mult mai curat decat la noi.

                      Comment


                      • #41
                        E clar ca vorbim de o atitudine in directia conservarii, lucru care poate nu te pasioneaza... eu am revenit recent din Stuttgart, timpul petrecut acolo mi-a schimbat total viziunea, legat de automobile in general, si de MB in special.
                        Nu discutam despre ce am vazut in MB Museum, ci pur si simplu, despre ce am vazut pe strada sau in colectii private... fiecare cu "nebunia" lui.

                        Comment


                        • #42
                          Pasiune exista si aici, posibilitati materiale si de context nu prea sunt.
                          Adica, la context ma refer la un garaj corespunzator, la strazi curate, la legi care sa te motivezde sa pastrezi o masina pt colectie, la civilizatie in general.
                          La noi, cum te vede vecinu ca ai masina mai curata ca a lui cum isi lasa o amintire pe ea.

                          Ma doare ca traim intr-o tara asa de murdara nu doar ca si mizerie ci si ca atitudine in general.

                          Insa, sa conservi cum trebuie o caroserie iti trebuie f multi bani si enorm de mult timp.

                          Eu am vazut ( cred eu o mica parte totusi) dintr-un proces de curatare a caroseriei care era din nu mai putin de 7 pasi si asta doar pt curatare.
                          Daca se dorea si protejare smdp erau alti nu stiu cativa pasi.
                          Nu spun ca i-am efectuat de cateva ori pe al meu golf si mi-a luat 6 ore in total sa o curat si sa o dau cu ceara.
                          Intradevar, rezultatul a fost extraordinar insa dupa 3 zile era plina de praful din atmosfera.
                          Acolo, cat timp am stat eu, sincer, nici pe papuci nu aveam praf dupa o plimbare prin oras.
                          La noi, ma duc pana la alimetara din colt si am talpile pline de mizerie.
                          Deci nu exista termen de comparatie intre o masina ce se foloseste acolo si aici.

                          Insa, cat timp masinile de mare tonaj vor circula jegoase, celor care ies de pe santiere sau din zonele unde se lucreaza si e noroi li se permite sa iasa nestingherite pe strazi, atat timp nu se va rezolva stangarea apei pe carosabil si trotuare, scurgerea noroiului din spatiile verzi in strada, nu vom avea strazi pe care sa circuli in siguranta cu o masina fara sa o vatamezi.

                          Nu mai spun iarna, unde solutiile folosite, pietricelele si nisipul deuneaza grav oricarei caroserii, nu mai spun a unei caroserii de tip mai vechi, unde nu se foloseau procese avansate de pritectie anticoroziune ( galvanizare).

                          Insa adevarul este ca eu in acest moment cel putin aici in tara, nu aveam nici o sansa sa pastrez acel Mb intact. Acolo e posibil sa mai traiasca frumos inca mult timp deacum incolo, desi, precum am spus, s-a ales si el in parcare cu ceva zgarieturi ( in ultimul an facute toate), semna ca nici civilizatia lor nu mai e ce a fost odata.

                          Oricum, daca ai bani, poti restaura orice masina doresti, pasionat sa fii.

                          Uitati-va doar la emisiunile de gen de pe posturile straine ce minuni ies din harburile gasite.

                          Bani si pasiune sa fie si desigur, sa ai si oameni priceputi care sa te ajute in operatiile de restaurare.
                          Oricum Germania e la ani lumina fata de Romania in acest domeniu.
                          Last edited by mmx23; 04-08-2013, 10:45 AM.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by arh_vali View Post
                            Nu discutam ca, daca era pastrata impecabil, peste 30 ani isi tripla valoarea...
                            Din ce am vazut eu, o masina sa aiba valoare peste timp trebuie sa fie un model deosebit. Ori nu prea era cazul aici.

                            Comment


                            • #44
                              Ca atare, mai bine ca n-a primit-o...

                              Comment


                              • #45
                                Haideti nu fiti rai.

                                Peste 30 de ani, orice masina va fi de epoca iar acest model w202 are si avantajul sa semene cu suratele ei ce au facut istorie precum w124, nu mai spun w123.

                                Totusi, nu s-a bucurat de aceeasi apreciere din ce am vazut eu din partea presei precum modelele ce le-a inlocuit, insa, comparativ cu generatiile ce i-au urmat a fost mai buna.

                                Dar, sa fim seriosi, chiar daca tineam masina pt mine, nu aveam sansa ( realisti sa fim) s-o pastrez ca masina de colectie.

                                Oricum in Germania mai toate masinile arata bine vizual, precum am spus drumurile lor nu sunt jegoase precum sunt cele de la noi.
                                Plus ca daca efectuezi intretinerea macar dupa manualul de intretinere, unde la fiecare 3 luni se recomanda ceruirea tablariei, va dati seama ca masina va arata optic bine f mult timp.

                                La noi in tara nu stiu cati posesori de auto la macar jumatate de an efectueaza aceste operatii, nu spun ca multi nu le fac niciodata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF