Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Centimetri cubi motoare CLASA C

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Centimetri cubi motoare CLASA C

    Ma scuzati dar nu prea am cunostinta despre mercedes . As dori sa cumpar un c-class, 2009 2010, si as vrea cu motor pana in 2000 cmc, pt ca ce sare peste este impozitul exagerat de mare(actualmente detin un 525d, 2006 iar impozitul este 1050 ron).
    As dori sa imi spuneti si mie , c180, c200, c220...care din ele este sub 2000cmc, si daca este un motor fiabil , si daca sunt in anul specificat de mine, si ce norma euro de poaluare are.
    In cazul in care nu ar fi, as intentiona spre o motorizare pe benzina 1.8 probabil sau ce mi-ati recomanda optim ca consum. Multumesc

  • #2
    Wikipedia:





    Succes!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Evita DPF-urile.

      (e strict parerea mea)
      Mercedes Benz

      Comment


      • #4
        Pe clasa C nu exista diesel sub 2000cm3. Oricum, este putin mai mic impozitul decat la 525, cred ca in jur de 700ron.
        Nici 1.8 be sau k nu e rau, doar ca o sa vezi o diferenta la consum, fata de diesel.

        Comment


        • #5
          780 ron e impozitul la 2143. Diferenta la un motor de 1.8 benzina se stinge intr-un filtru de motorina si cateva pachete de tigari.
          Eu as merge la second pe un C180-C200 benzina.

          Comment


          • #6
            Si eu la fel ca Siegfried. Benzina, nu diesel.

            Comment


            • #7
              Ce aveti cu dieselurile ? Consum mic..... impozitul putin mai maricel... , dar se compenseaza la pompa. Eviti DPF-urile si...sa fie in regula masina..
              Mercedes Benz

              Comment


              • #8
                Omul a zis 2009-2010. Cum sa evite DPF-urile?

                Comment


                • #9
                  Un + pt benzinar referitor la costurile de intretinere.

                  Comment


                  • #10
                    Eu as merge pe diesel,dar fiecare cum isi calculeaza in functie de cati km face anual nu cred ca diferenta e asa mare la intretinere si cred ca cu benzinaru nu o sa reusesti sa scoti consum de 4.9-5 afara si 7-8 in oras.Adevarat ca la diesel impozitul este in jur de 8 mil anul asta(asa platesc eu la tm ca a crescut cu 16%) plus ca si asigurarea e maricica daca nu ai ani de condus(eu platesc 500 ron la asig Carpatica care nu e o firma in top dar am cautat-o cea mai ieftina cred ca la Tiriac ajungea la 9-10 mil).

                    Comment


                    • #11
                      MOTORIZARI BENZINA
                      C 180 KOMPRESSOR 2007–2008 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 supercharged (M 271 KE 18 ML red.) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5200, 230 N·m (170 lb·ft)@2500-4200
                      C 180 KOMPRESSOR 2008–2009 1,597 cc (97 cu in) 16V I4 supercharged (M 271 KE 16 ML red.) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5200, 230 N·m (170 lb·ft)@3000-4500
                      C 180 KOMPRESSOR BlueEFFICIENCY 2008–2010 1,597 cc (97 cu in) 16V I4 supercharged (M 271 KE 16 ML red.) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5200, 230 N·m (170 lb·ft)@3000-4500
                      C 180 CGI BlueEFFICIENCY 2010–2012 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 turbo (M 271 DE 18 AL red.) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5000, 250 N·m (184 lb·ft)@1600–4200
                      C 200 KOMPRESSOR 2007–2010 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 supercharged (M 271 KE 18 ML) 184 PS (135 kW; 181 hp)@5500, 250 N·m (184 lb·ft)@2800–5000
                      C 200 CGI BlueEFFICIENCY 2010- 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 turbo (M 271 DE 18 AL) 184 PS (135 kW; 181 hp)@5250, 270 N·m (199 lb·ft)@1800–4600
                      C 230 2007–2009 2,496 cc (152 cu in) 24V V6 (M 272 KE 25) 204 PS (150 kW; 201 hp)@6100, 245 N·m (181 lb·ft)@2900–5500
                      C 250 CGI BlueEFFICIENCY 2009- 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 turbo (M 271 DE 18 AL) 204 PS (150 kW; 201 hp)@5500, 310 N·m (229 lb·ft)@2000–4300
                      C 280 2007–2009 2,996 cc (183 cu in) 24V V6 (M 272 KE 30) 231 PS (170 kW; 228 hp)@6000, 300 N·m (221 lb·ft)@2500–5000
                      C 280 4MATIC
                      C 300 2009–2011 2,996 cc (183 cu in) 24V V6 (M 272 KE 30) 231 PS (170 kW; 228 hp)@6000, 300 N·m (221 lb·ft)@2500–5000
                      C 300 4MATIC
                      C 350 2007–2011 3,498 cc (213 cu in) 24V V6 (M 272 KE 35) 272 PS (200 kW; 268 hp)@6000, 350 N·m (258 lb·ft)@2400–5000
                      C 350 4MATIC
                      C 350 CGI BlueEFFICIENCY 2008–2011 3,498 cc (213 cu in) 24V V6 (M 272 DE 35) 292 PS (215 kW; 288 hp)@6400, 365 N·m (269 lb·ft)@3000–5100
                      C 63 AMG 2007- 6,208 cc (379 cu in) 32V V8 (M 156 KE 63) 457 PS (336 kW; 451 hp)@6800, 600 N·m (443 lb·ft)@5000

                      487 PS (358 kW; 480 hp)@6800, 600 N·m (443 lb·ft)@5000 - Performance Package Plus, 2009-
                      487 PS (358 kW; 480 hp)@6800, 600 N·m (443 lb·ft)@5000 - AMG P31 Development Package, 2010-

                      MOTORIZARI MOTORINA
                      Model Years Type Power, torque@rpm
                      C 180 CDI BlueEFFICIENCY 2010- 2,143 cc (131 cu in) 16V I4 turbo (OM 651 DE 22 LA red.) 120 PS (88 kW; 118 hp)@2800–4600, 300 N·m (221 lb·ft)@1400–2800
                      C 200 CDI 2007–2009 2,148 cc (131 cu in) 16V I4 turbo (OM 646 DE 22 LA red.) 136 PS (100 kW; 134 hp)@3800, 270 N·m (199 lb·ft)@1600–3000
                      C 200 CDI BlueEFFICIENCY 2008–2009
                      C 200 CDI BlueEFFICIENCY (OM651) 2009- 2,143 cc (131 cu in) 16V I4 turbo (OM 651 DE 22 LA red.) 136 PS (100 kW; 134 hp)@2800–3000, 330 N·m (243 lb·ft)@1600–2800
                      C 220 CDI 2007–2009 2,148 cc (131 cu in) 16V I4 twin turbo (OM 646 DE 22 LA) 170 PS (125 kW; 168 hp)@3800, 400 N·m (295 lb·ft)@2000
                      C 220 CDI BlueEFFICIENCY 2009- 2,143 cc (131 cu in) 16V I4 twin turbo (OM 651 DE 22 LA) 170 PS (125 kW; 168 hp)@3000–4200, 400 N·m (295 lb·ft)@1400–2800
                      C 250 CDI BlueEFFICIENCY 2009- 2,143 cc (131 cu in) 16V I4 2-stage turbo (OM 651 DE 22 LA) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4200, 500 N·m (369 lb·ft)@1600–1800
                      C 250 CDI BlueEFFICIENCY Prime Edition[64] 2008-
                      C 250 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY 2010-
                      C 320 CDI 2007–2009 2,987 cc (182 cu in) 24V V6 turbo (OM 642 DE 30 LA) 224 PS (165 kW; 221 hp)@3800, 510 N·m (376 lb·ft)@1600–2800
                      C 320 CDI 4MATIC
                      C 350 CDI 2009 2,987 cc (182 cu in) 24V V6 turbo (OM 642 DE 30 LA) 224 PS (165 kW; 221 hp)@3800, 510 N·m (376 lb·ft)@1600–2800
                      C 350 CDI 4MATIC
                      C 350 CDI BlueEFFICIENCY (231PS) 2009–2011 2,987 cc (182 cu in) 24V V6 turbo (OM 642 DE 30 LA) 231 PS (170 kW; 228 hp)@3800, 540 N·m (398 lb·ft)@1600–2400
                      C 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY (231PS)

                      Cam astea ar fi .
                      Mercedes-Benz C180 Elegance

                      Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                      Comment


                      • #12
                        Ramaneti la subiect, pajalusta.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Iti iei un 180k, renunti la 25Hp resoftandul corect si mai pierzi din consumul de benzina.Dar nu vad rostul ca oricum are un consum decent, zic eu.
                          Tinand cont de intrebarea pusa de colegul ce a deschis topicul referitor la impozit, deducem ca nu face mai mult de 15-20000km pe an.
                          Plus ca asigurarea va fi mult mai ieftina.
                          Cumparand un benzinar va scapa de veritabilul LIMP-mode ce ar putea sa il streseze pe viitor cu un diesel.Si ar mai fi un plus pt pretul redus de intretinere la piesele de schimb fata de diesel.
                          Asta in conditiile deduse fata de intrebarea adusa de initiator fata de costul ridicat la impozit.
                          Parerea mea.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF