Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Mercedes C klass

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie Mercedes C klass

    Salut tuturor, vreau sa intreb(in special posesorii de C klass) cam care ar fi pretul "corect" pt un C klass in stare buna, motor diesel, care sa fie fabricat intre 2001-2003.
    Oscilez intre un VW Passat, tot diesel si un C klass, dar am vazut ca preturile mi se par cam maricele pt o masina din 2001 de exemplu, chiar daca e Benz.
    As fi foarte incantat daca as gasi un C200 cdi in stare buna, dar am auzit ca modelele w203, in special cele din primii ani de fabricatie au ceva probleme la partea electrica si ca ar fi o problema comuna sa mai prinda rugina pe la praguri/usi/aripi.
    La cum au schimbat astea taxa anul acesta vreau sa va intreb daca se merita sa iau masina din Germania sau daca pot s-o iau de aici deja inmatriculata.
    Preferabil ar fi sa se incadreze undeva pe la 5000, maxim 6000 cu tot cu inmatricularea si cu eventualele piese care ar trebui schimbate.
    Pot sa gasesc ceva decent in banii astea sau ar trebui sa ma reorientez?

  • #2
    Salut mai mult ca sigur ca aproape toti colegii de pe forum iti vor spune sa iei Mercedes in loc de Passat.Eu am avut acum 4 ani c200 cdi luat din Germania cu 275 000 km am mai facut eu cu el pana aproape de 500 000 si nu am avut nicio problema cu ea doar ca atunci cand am vandut o trebuiau schimbate injectoarele pret cam 50 mil in 2010,cutia automata.Grija mare la taxiuri.Parerea mea ca ar trebui sa te orientezi spre una de aici inscrisa,daca o aduci din Germania cu taxa ,drumul,RAR te duce mai mult.Posteaza ceva anunt cu masinile pe care l ai gasit pe net si colegii pot sa spuna despre ea mai multe,unii chiar poate stiu unele dintre ele.Spor la cautare!

    Comment


    • #3
      Salut! La partea electrica nu stiu ce probleme mari ar putea fi, eu inafara de debitmetru nu am schimbat nimic. La rugina, intradevar, este o problema comuna, in partea de jos a usilor, la aripi. De preferat este sa fie adusa din Germania, ca sa stea mai bine pe partea de suspensie, dar acum s-a scumpit taxa la euro 3 si nu stiu daca renteaza. In rest sunt masini bune, fiabile, intretinerea nu este foarte scumpa, consumul este bun.

      Comment


      • #4
        Salut baieti, sunt destui care aduc destule masini din Germania, taxa este marea problema in Romania, te fac sa-ti nu mai iei nimic.
        Am gasit un anunt cu un C200 benzina din 2001:
        Mercedes-Benz C 200 de vanzare pe auto.ro. Anunturi auto cu masini Mercedes-Benz C 200 second hand.


        E inmatriculata, dar fiind din 2001, nu ar trebui sa platesc iarasi taxa? Din cate stiu vechea taxa te obliga sa platesti taxa iarasi, daca masina era pana in 2007.
        Despre cea noua nu stiu prea multe, este cumva lafel?
        O sa fac niste vizite saptamana asta pe la cateva targuri auto, ca sa vad cum sta treaba.

        Comment


        • #5
          Originally posted by SacreD View Post
          Salut baieti, sunt destui care aduc destule masini din Germania, taxa este marea problema in Romania, te fac sa-ti nu mai iei nimic.
          Am gasit un anunt cu un C200 benzina din 2001:
          Mercedes-Benz C 200 de vanzare pe auto.ro. Anunturi auto cu masini Mercedes-Benz C 200 second hand.


          E inmatriculata, dar fiind din 2001, nu ar trebui sa platesc iarasi taxa? Din cate stiu vechea taxa te obliga sa platesti taxa iarasi, daca masina era pana in 2007.
          Despre cea noua nu stiu prea multe, este cumva lafel?
          O sa fac niste vizite saptamana asta pe la cateva targuri auto, ca sa vad cum sta treaba.
          Puteti sa-mi spuneti va rog ce emisii are un c200/220 cdi intre 2001-2003? Si ce norma de poluare este?

          Comment


          • #6
            Poti sa vezi aici o lista cu toate modelele de C class si datele lor tehnice, inclusiv poluarea :

            Comment


            • #7
              Cele mai bune motorizari pentru autoturisme in 2012 au fost produse de japonezi, reiese dintr-un studiu realizat de compania Warranty Direct. Honda realizeaza cele mai fiabile propulsoare cu o rata...

              MB e acolo ... sus

              Comment


              • #8
                Stiri de business, oferite gratuit in in timp real. Informatii despre companii romanesti si multinationale. Articole, informatii si resurse pentru referate despre situatia economica, finante,...


                Cam ciudat sa gasim Renault si Saab pe lista propulsoarelor "cu probleme" .

                In legatura cu topicul, mie imi plac amandoua , si Passat-ul B5(vorbesc aici doar de cel fabricat pana in 2005 - B6-le este o ordinarie de masina cu plastice ieftine) si w203-ul.
                Daca ar fi dupa mine, as alege Passat-ul de 1,9 tdi de 131 Cp. Principalul defect la C200 CDI este capacitatea cilindrica, fiind mai mare de 2000 (2148), deci impozit ce bate in 7-8 milioane.
                Passat-ul B5 mi s-a parut una din cele mai reusite masini la vremea lor.
                Last edited by zbanghy1986; 02-13-2013, 20:47 PM.
                Mercedes-Benz C180 Elegance

                Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                Comment


                • #9
                  Subscriu postului de mai sus. Am mai spus pe undeva ca cea mai buna motorizare pentru Mercedes ar fi 1.9 tdi .
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by adidc View Post
                    Subscriu postului de mai sus. Am mai spus pe undeva ca cea mai buna motorizare pentru Mercedes ar fi 1.9 tdi .
                    Romania este tara lu' 1.9 tdi
                    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                    Comment


                    • #11
                      Asa ceva...pentru Bulgaria recomand 250 D sa Turbo D .
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zbanghy1986 View Post
                        http://www.wall-street.ro/slideshow/...r-of-navigator

                        Cam ciudat sa gasim Renault si Saab pe lista propulsoarelor "cu probleme" .

                        In legatura cu topicul, mie imi plac amandoua , si Passat-ul B5(vorbesc aici doar de cel fabricat pana in 2005 - B6-le este o ordinarie de masina cu plastice ieftine) si w203-ul.
                        Daca ar fi dupa mine, as alege Passat-ul de 1,9 tdi de 131 Cp. Principalul defect la C200 CDI este capacitatea cilindrica, fiind mai mare de 2000 (2148), deci impozit ce bate in 7-8 milioane.
                        Passat-ul B5 mi s-a parut una din cele mai reusite masini la vremea lor.
                        Am gasit un Passat B6 din 2006 undeva pe la 6000, diesel 2.0 in 6 trepte, cu dotari satisfacatoare. Trebuie sa vad masina sa-mi fac o parere.
                        Intr-adevar motorizarea peste 2L e marele dezavantaj, dar daca gasesc o masina care sa-mi placa, poate ma razgandesc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SacreD View Post
                          Am gasit un Passat B6 din 2006 undeva pe la 6000, diesel 2.0 in 6 trepte, cu dotari satisfacatoare. Trebuie sa vad masina sa-mi fac o parere.
                          Intr-adevar motorizarea peste 2L e marele dezavantaj, dar daca gasesc o masina care sa-mi placa, poate ma razgandesc.
                          Eu detin un C200 W203 si ca idee sa ai ma ajunge 20 mil /anual intretinerea lui in care bagi: asigurare, impozit, schimbare filtru aer de 2x intr-un an, schimbare ulei, filtru ulei, filtru polen, filtru motorina. Suma aia de 20 mil se compenseaza prin consum, durata de viata a masinii(pentru ca o intretin) si confort. Impozitul nu trebuie sa fie un mare impediment, mai ales daca optezi pentru un Mercedes.

                          Desigur, preferabil ar fi sa iei ce gasesti mai bun si mai in regula, intrucat marea majoritatea a masinilor din ziua de azi au km dati inapoi si cine stie cate alte magarii in spatele lor. Bafta!
                          Mercedes Benz

                          Comment


                          • #14
                            Eh, in realitate intretinerea depaseste suma aia. Placute, discuri, anvelope, asigurari, mai vine vremea de curea, role si alte mici chestii. Plus ca se mai poate strica uneori cate ceva.
                            Daca un impozit de 8-900 ron e o problema, mai bine a se orienta la autobuz.

                            Comment


                            • #15
                              @Siegfried: Nu, nu depaseste. La 15.000 km /an si intretinere corecta, mai schimbi odata la 4 ani placute, anvelope, curea si ce mai vrei tu chitibusuri ~ 25 mil. Acuma depinde si cati km faci pe an. Eu fac 15.000 pentru ca mai am o masina pe care o frec in oras, asta e de drum lung si foarte rar in oras. Plus cum spuneam, toata treaba se amortizeaza in consum.
                              Mercedes Benz

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF