Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi C class w203 cu facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi C class w203 cu facelift

    Salutare tuturor si bine v-am gasit pt ca e primul meu post pe acest forum.

    Am si eu (si probabil voi mai avea) cateva intrebari legate de B class si C class pt ca in curand as vrea sa-mi schimb masina si am nevoie de o masina de familie compacta cat de cat si cum de cand ma stiu am avut un respect deosebit pt Mercedes, am zis ca urmatoarea mea masina sa fie unul (mai ales ca acum am un Mitsubishi Colt care este inrudit cu Smart-ul Mercedesului si de care am fost f multumit).
    Initial ma fixasem spre B klass, ma gandeam (si inca mai cred) ca exista sanse mai mari sa gasesc un B normal, nemasluit la km si neabuzat , decat un C.
    Insa , cum deocamdata am postat la "C Klasse" o sa ma rezum in a discuta despre el.
    In primul rand as vrea sa stiu , eventual de la actuali sau fosti posesori de C
    cum se comporta aceasta masina iarna pe drumurile noastre inzapezite (pt ca nu-si fac treaba autoritatile) , recunosc ca ma sperie un pic tractiunea (sau propulsia) pe spate , este principalul motiv pt care as alege B-ul in loc de C.
    Nu am mai condus niciodata o masina cu rwd (exceptand o Lada 1200 la un moment dat ) iarna iar eu chiar am nevoie sa ma deplasez cu masina pt ca sunt muzician si mereu am de carat echipament destul de volminos dupa mine,chiar nu prea pot sa o las acasa si sa merg cu metro-ul...
    Stiu ca s-a mai discutat treaba asta cu rwd iarna dar pe mine ma intereseaza in particular modelul acesta (adica c klasse w203 cu facelift).
    Despre consum si costuri de intretinere s-a mai scris , o sa citesc , n-are rost sa mai intreb aici, la un moment dat m-a speriat cineva care ar fi avut un clk si mi-a zis ca i s-a stricat butucul de la chei si ca ar fi costat 80 de milioane(!?) ca sa-l schimbe.
    Binenteles ca m-a sfatuit sa nu-mi iau Mercedes ca sunt piesele f f scumpe.
    Deasemenea as vrea sa mai intreb daca in cazul in care ma hotarasc pt o masina, exista cineva aici pe forum (eventual si posesor de c klasse) mai "priceput" care sa stie la ce sa se uite si sa vina cu mine (chiar si contra cost , de ce nu) pt ca e cea mai mare frica a mea in momentul asta vis-a-vis de o masina second, sa nu-mi iau vreo teapa...
    Colt-ul l-am cumparat nou si acum am ceva emotii cu un eventual second.
    In fine, multumesc anticipat pt eventualele raspunsuri.

    Stima

  • #2
    nu-mi raspunde si mie nimeni... :-(

    Comment


    • #3
      In legatura cu tractiunea spate problememle vor fi minime atat timp cat echipezi masina cu cauciucuri de iarna bune (marci consacrate-unele am intelesc ca ar fi special concepute pentru iarna, cum ar fi Dunlop 3D) si dezactivezi ESP-ul. Daca masina a fost servizata la timp si are un numar de km acceptabili, nu ar trebui sa ai probleme. S-ar putea sa "iti ridice" probleme partile electronice-si aici ma refer la senzorii de orice fel.
      Eo am un W203 fara face-lift, si pot sa spun ca multe din problemele pe care le-a avut au fost remediate la face-lift.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Emilliano View Post
        In legatura cu tractiunea spate problememle vor fi minime atat timp cat echipezi masina cu cauciucuri de iarna bune (marci consacrate-unele am intelesc ca ar fi special concepute pentru iarna, cum ar fi Dunlop 3D) si dezactivezi ESP-ul. Daca masina a fost servizata la timp si are un numar de km acceptabili, nu ar trebui sa ai probleme. S-ar putea sa "iti ridice" probleme partile electronice-si aici ma refer la senzorii de orice fel.
        Eo am un W203 fara face-lift, si pot sa spun ca multe din problemele pe care le-a avut au fost remediate la face-lift.

        Salut si merci pt raspuns,
        binenteles ca ii pun anvelope de iarna bune , si pana acum am facut la fel, ultimele au fost niste goodyear ultragrip de care sunt f multumit.Dar nu stiam ca trebuie dezactivat esp , chiar din contra credeam ca te mai poate ajuta cu mici corectii in caz de ceva, mai ales pe drumuri alunecoase...
        De micile probleme electronice auzisem ceva , de-asta as opta pt versiunea cu face-lift.
        Merci inca o data.

        Comment


        • #5
          Esp-ul nu trebuie scos, ai sanse mai mari sa aluneci si sa nu poti controla corect masina, in schimb electronica iti taie gazul si intervine cu franare pe roti aproape instantaneu. Eventual il scoti doar pentru plecarea de pe loc din zapada mai mare.

          Comment


          • #6
            Eo merg 80% din iarna fara ESP, restul de 20% il merg cu ESP-ul activat pentru ca uit sa-l dezactivez.

            Comment


            • #7
              Sunt un fost posesor de c200 2005 W203.Iarna cu cauciucuri de iarna bune + esp activ eu mai completam in portbagaj un sac de ciment cu care nu imi faceam probleme.Ca un mic exemplu iti pot spune k am urcat in plin sezon iarna la ranca cu cauciucuri de iarna + sacul de ciment + esp activ si am fost placut surprins cand treceam pe langa ceilalti.

              Comment


              • #8
                multumesc tuturor pt raspunsuri...imi prind bine mai multe pareri ca sa-mi fac o idee cat mai buna.Daca mai stiti particlaritati la care sa fiu atent cand vad acest model (in afara de obisnuitul kilometraj,etc) va ascult cu interes.
                Stima

                Comment


                • #9
                  Se poate si fara sacul de ciment . Garantez ca veti fi multumiti... Eu personal nu am avut nici o problema (depinde si de stilul de condus)
                  Last edited by SerJ; 04-13-2011, 20:34 PM.

                  Comment


                  • #10
                    sa ai plinul si pofta de condus. tractiunea spate e mai usor de controlat...sigurul dezavantaj: plecarea de pe loc... nu te aventura in locuri unde stratul de zapada e mare

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc tuturor pt raspunsuri! Mi-am cumparat pana la urma masina mult visata acum putin timp , un C klasse din 2005 , echiparea classic, f bine intretinuta, asa ca o sa tin cont de sfaturile voastre in vreo doua,trei luni... ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Daca ai putina grija nu o sa ai probleme cu tractiunea. Eu iarna trecuta mergeam cel putin o data pe saptamana undeva la munte(ski) si nu am avut probleme mai deloc. Si deabea astept sa vina zapada sa ma duc din nou.
                        Doar cand am fost la Rausor o statiune montana care si acuma imi pare rau ca am mers, am urcat putin mai greu, dar am pus lanturile si nu am mai avut probleme avand in vedere ca zapada era pana in praguri
                        Eu nu am dezactivat niciodata ESP`ul si te sfatuiesc sa nu il dezactivezi nici tu, cu el dezactivat in caz ca derapezi te duci in decor.

                        Sa ai parte de ea si cati mai multi km fara reparatii


                        Edit: Am uitat sa precizez ca, cand am ramas inzapezit nu eram singurul, veneau si cei cu tractiune fata si nu puteau urca.

                        Comment


                        • #13
                          Merci Lava,

                          voi vedea cum se comporta masinuta in cateva luni...;-)

                          Comment


                          • #14
                            Mare mare atentie in curbele stranse sa nu accelerezi pe zapada pana nu iesi in linie dreapta sau sa o faci cu gentilete ca daca esti brutal fuge imediat si nu te mai ajuta nici mama ESP-ului. Cel mai bine este ca intr-o parcare de supermarket ceva, unde ai spatiu la discretie sa mergi intr-o noapte si sa testezi masina sa vezi cum s-ar purta pe sosea fara sa risti. Apoi stii ce sa ceri de la masina, iar ea cu siguranta iti va da. ESP-ul nu se dezactiveaza iarna decat la plecarea de pe loc, daca iti cunosti FOARTE BINE masina si vrei sa fii tu in control 100%, sau daca esti inconstient. Parerea mea...care este...
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              decuplare ESP

                              Producatoarul recomanda decuplarea ESP doar pe gheata. Pentru protectia sistemului in sine. Nu ca ai merge mai bine fara el. Am masina de 5 ai. Si imi este comod sa nu il decuplez pe zapada.
                              Am avut si masina cu tractiune fata. Nu am simtit mari diferente cand am urcat pe asta. Dar nici nu sunt unul care sa conduca la limita.
                              W203 2005

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF