Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

un sfat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • un sfat

    Buna ziua .imi cer scuze daca sa mai discutat si in alta pare .m-ar interesa si pe mine sa-mi iau un mercedes-benz clasa c dar nu pa pt decide in privinta motorului si as dori daca se poate sa imi spuneti c-am care ar fi mai fiabil si mai rezistent benzina sau diesel?sau cum sa aleg am gasit un c180 cu vreo 160.000 km si c200 diesel peste 230.000 km ce imi recomandati sa aleg.vreau sa mai spun ca nu prea fac drumuri prea lungi este diferenta mare de consum intre cele 2 motoare?
    va multumesc anticipat si astept parerile voastre.o zi buna va doresc

  • #2
    Dacă nu faci drumuri lungi, sau mergi mai mult prin oraş, ţi-aş recomanda benzină.

    Avantajele la benzină sunt:
    • uşor de întreţinut şi mai fiabil
    • silenţios
    • acceleraţie promptă (fără turbo lag)
    • impozit mic, până în 200 lei

    Avantaje motorină:
    • consum mic

    Dezavantajele benzină:
    • consumul

    Dezavantaje motorină:
    • impozit (780 lei pentru motorul de 2.2l)
    • fiabilitate mai scăzută
    ...

    Comment


    • #3
      Multumesc mult .dar diferenta dintre consum este mare din cite am auzit la motoarele pe benzina daca mergi mai tare consuma mai mult nu este la motorina sa fie diferenta foarte mica la consum daca mergi tare.la consumabile este direnta de preturi?este vreo problema daca motorul pe benzina are peste 160 mii km dar nu mai mult de 200 mii km?imi cer scuze daca deranjez cu atitea intrebari.

      Te rog frumosa sa folosesti litera mare la inceput de propozitie.Ms.
      Last edited by mircea600sel; 07-16-2010, 12:56 PM.

      Comment


      • #4
        Numai vrea nimeni sa-mi raspunda?

        Comment


        • #5
          Eu conduc un c220cdi (de putin timp e drept) si pot sa spun ca sunt foarte multumit de performate. Consumul in oras (pe computerul de bord) se incadreaza in limita a 8-9L/100km, am un stil pasnic de condus. Daca e trafic foarte aglomerat si adopt un stil de condus mai agresiv ajung la 10l/100km.
          Despre fiabilitatea motorului diesel nu iti pot spune decat ca nu am avut nici o problema pana acum. In istoricul masinii nu apar ca fiind schimbate decat consumabilele (filtre, plăcute frâna). Mașina are 170.000 km.
          Schimbul de ulei si filtre (ulei, motorina, aer, clima cu carbon activ) m-a costat undeva pe la 580 RON fără manopera fiindcă le-am schimbat eu. Uleiul a fost cel mai scump fiindca a trebuit sa cumpar 8L, 6,5L au intrat in motor restul rezerva pentru urmatorul schimb si eventualele completari.

          Cam astea ar fi costurile ce le-am avut eu. Poate ne poate ajuta si un coleg cu un w203 pe benzina pentru a avea un termen de comparatie.

          Din punctul meu de vedere costurile cu impozite si taxe se amortizeaza de-a lungul anului datorita consumului mult mai mic al motorului diesel, dar asta evident, daca faci macar 10-15 mii km pe an.
          Ofer servicii de diagnoza cu STAR

          PROUD MERCEDES BENZ OWNER

          Comment


          • #6
            Multumesc mult ca mi-ai spus o parere

            Comment


            • #7
              Nu uitati ca motorina se autoaprinde, deci lucreza la o presiune mult mai mare decat benzina, deci creeaza presiuni si detonatii mult mai puternice decat benzina, deci uzuri mai mari si mai rapide.

              Dieselul are turbo, injectoare,pompa de injectie, care se defecteaza destul de des, si doamne feri sa se defecteze la tine, costa...

              La diesel nu poti pune combustibil alternativ,
              -cum ar fi GPL la benzina, si cu care iesi mai ieftin decat cu motorina

              Consumabilele sunt putin mai scumpe la diesel.

              Motoarele pe benzina sunt cu transmisie pe lant, iar cele diesel majoritatea sunt pe curea care este consumabil.

              Eu sunt pentru benzina,
              -daca nu te descurci la consum, ii montezi GPL si umbli mai ieftin decat cu motorina,
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Originally posted by marele_alb View Post
                ....Motoarele pe benzina sunt cu transmisie pe lant, iar cele diesel majoritatea sunt pe curea care este consumabil....
                Intr-adevar motoarele diesel au regim de functionare mai drastic decat un benzinar (presiuni si temperaturi mai mari) dar, prin proiectare sunt facute sa suporte regimurile astea de functionare. Sa nu uitam ca motorizarea de 2.2L e montata si pe microbuze si sunt destule exemple care se apropie sau au trecut de 1.000.000 km.

                Si motoarele pe benzina au injectoare si pompa de injectie de inalta presiune. Cu observatia ca presiunea din rampa la injectia de benzina e ceva mai mica decat la diesel, dar nu cred ca de aici ar aparea problemele de fiabilitate. E adevarat ca partea de turbo de pe benzinar e un pic diferita si poate mai robusta decat clasica turbina de pe diesel dar sa nu uitam ca in mare gasim si la benzinar aceleasi componente ca pe un diesel (lasam la o parte partea de aprindere a benzinarului). Un diesel merge si cu bujiile defecte pe cand un bezinar nu...

                La partea cu distributia va trebui sa te contrazic. C220CDI-ul meu are distributia pe lant (chiar lant dublu). Nu am auzit pana acum de un motor mercedes cu distributie pe curea. E posibil sa ma insel fiind nou in breasla, prin urmare daca gresesc corectati-ma....
                Last edited by cd-i; 07-21-2010, 22:53 PM.
                Ofer servicii de diagnoza cu STAR

                PROUD MERCEDES BENZ OWNER

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cd-i View Post
                  Un diesel merge si cu bujiile defecte pe cand un bezinar nu...

                  La partea cu distributia va trebui sa te contrazic. C220CDI-ul meu are distributia pe lant (chiar lant dublu). Nu am auzit pana acum de un motor mercedes cu distributie pe curea. ....
                  _ Se spune in general ca durata de viata a unui motor diesel este cam dubla decat a unui benzinar.

                  _Consumabilele mai scumpe (filtrul de motorina = motorina praf in Romania) se cam scot din diferenta de consum. Cauta pe forum consumurile noastre si vei fi surprins sa vezi ca se coboara lejer sun 5% afara.

                  _Injectia este mult mai scumpa dar nu cred ca vei fi tu atat de ghinionist. Daca nu bagi motorina la butoi nu ar trebui sa ai probleme.

                  _Bujiile... le-am schimbat la 250.000.000, si erau cele originale. Cred ca la benzina aveai deja cateva randuri la portofoliu. Colegul nostru spune ca diesel-ul merge cu bujii defecte... si eu spun ca DA, cu toate 4, am avut treaba asta.

                  _Treaba cu lantul... cred ca e clara: cam tot ce este DIESEL e pe lant.

                  _Legat de Zgomot... nu vad mare diferenta intre banzina si diesel. De cele mai multe ori vei fi in interiorul masinii, diferenta se simte la exterior.

                  _Legat de impozit, sunt motoare de 800cc, dar sunt si de 6.000cc; Producatorii de masini nu au stat cu gandul ca ele vor ajunge intr-o tara in care nu exista coerenta sau simtul realitatii. Nimeni nu intelege de ce o taxa de prima inmatriculare (care cika are treaba cu mediu\poluarea) e mai mica la EURO1 decat la EURO3.

                  Sunt argumentelemele si nu trebuiesc luate ca fiind litera de lege.
                  De cand dieselul nu se mai porneste cu flacata sub masina, aceasta decizie este foarte grea...
                  W203 - 2001

                  Comment


                  • #10
                    V a multumesc tuturor pt ca ati luat parte la aceasta discutie.

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Am un prieten cu un Mercedes C220 CDi adus in tara de 1 an jumate, cand a adus masina mergea impecabil acum trebuie sa schimbe injectoarele 15milioane 1 injector si a re ceva probleme la turbo,acuator defect 540 d lei si mai trebuie curatata si turbina aia e surpriza daca nu mai e ceva si la turbo.La un benzinar nu o sa ai problemele astea si cum au spus si alti colegi la diesel e mai scumpa intretinerea, eu unu sunt adeptul motoarelor pe benzina si cu instalatia GPL e chiar afacere.Parerea mea motoarele pe benzina in romania sunt mai bune.

                      Comment


                      • #12
                        salutare! sunt nou pe forum dar sper ca va pot ajuta cu cate ceva ........ posesor al unui avantgarde w203 1994 cm3 benzina km 217 000 an 2001

                        referitor la treaba cu consumul

                        -oras consum 11-13 depinde extrem de mult de cum o conduci si putin de benzina (de unde alimentezi benzinarii diferite aditivi diferiti etc)
                        -afara cel mai mic consum 7.1 cam 90-110km/h (in general parerea mea depinde de cate decelerari si accelerari faci mai ales in oras parerea mea)

                        pot contesta valorile cu poze facute in timp real etc adrian_dinamix@yahoo.com mail si ti le voi trimite
                        consumabile neeeeeaaaaaaaaaa revizie si pace!
                        adevarat diesel consum mai mic dar nu-l recomand eu nu renunt la benzina
                        nu am vrut sa supar pe nimeni si asta e parerea mea astept confirmari/sfaturi/contestatii

                        sper ca ti-a folosit la ceva! drum bun si kilometrii multi

                        Comment


                        • #13
                          Daca nu faci cel putin 10000-15000 pe an, avand in vedere impozitul mare peste 2000 cmc e mai avantajos motorul pe benzina. Daca faci mai mult si mai iesi din tara unde alimentezi pe euro e mai rentabil dieselu. Eu am cdi si nu am avut probleme cu el. Dar cand se strica atunci nu mai conteaza ce e. Sant scumpe si injectoarele la diesel si la benzina. Important e sa-ti placa masina si sa nu ai probleme cu ea.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu sint de parere ca Diesel e mai bun , odata pus la punct si mentinut bine masina nu are moarte , motoarele noi sint silentioase , nu sint probleme de aprindere , cable bujii , bobine etc , motorina gasesti la orice tractorist sau daca nu ai pui ulei vegetal ( vara ) si te misti .
                            Curea de distributie la mercedes diesel .. , nu prea am vazut, singurul pe care il stiu este la volkswagen ,,,motoare mici .

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF