Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

bataie in pedala de frana ,la franat si un fluierat la roata spate reapta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bataie in pedala de frana ,la franat si un fluierat la roata spate reapta

    Salut, de doua zile a aparut o broblema , cand pun frana sa reduc viteza usor (nu sa intre ABS-ul)imi bate ceva in pedala de franare , ba chiar parca se si aude ,ce poate sa fie ?.Ma gandesc sa nu fi cedat vro bucsa ceva , dar de ce nu mai atunci cand pun vrana si problema este ca atunci cand o calc mai tare si intra ABS-ul nu mai bate , o alta problema ,se aude ceva la roata dreapta spate , un fasiit de parca ar atinge placutele de disc , am ridicat masina pe cric m am uitat sub eu nimic , nu opune rezistenta la invartit cu mana nimic , problema este ca la viteze mai mari(140km)a inceput sa fluiere dar asa de parca ma ia la goana din ea,ce poate sa fie ?.A mai avut cineva problemele aste ?,mentionez ce treaba cu boncanitul in pedala de frana sa petrecut aproape in mers sau mai bine zis am mers si dupa ce m am bagat sub ea sa vad de unde fluiera roata pe state a inceput si problema cu bataia in pedala .Daca poate cineva sa ma ajute ma poate gasi si aici lian_coanda , MULTUMESC

  • #2
    Originally posted by pomelo View Post
    Salut, de doua zile a aparut o broblema , cand pun frana sa reduc viteza usor (nu sa intre ABS-ul)imi bate ceva in pedala de franare , ba chiar parca se si aude ,ce poate sa fie ?.Ma gandesc sa nu fi cedat vro bucsa ceva , dar de ce nu mai atunci cand pun vrana si problema este ca atunci cand o calc mai tare si intra ABS-ul nu mai bate , o alta problema ,se aude ceva la roata dreapta spate , un fasiit de parca ar atinge placutele de disc , am ridicat masina pe cric m am uitat sub eu nimic , nu opune rezistenta la invartit cu mana nimic , problema este ca la viteze mai mari(140km)a inceput sa fluiere dar asa de parca ma ia la goana din ea,ce poate sa fie ?.A mai avut cineva problemele aste ?,mentionez ce treaba cu boncanitul in pedala de frana sa petrecut aproape in mers sau mai bine zis am mers si dupa ce m am bagat sub ea sa vad de unde fluiera roata pe state a inceput si problema cu bataia in pedala .Daca poate cineva sa ma ajute ma poate gasi si aici lian_coanda , MULTUMESC
    Am uitat sa va spun ca este vorba de un C180 w202 din 95.Scuze

    Comment


    • #3
      Cand pui frana simti miscari stanga-dreapta la volan?? Daca da, inseamna ca ai unul din discurile de frana stambe
      W202, C180 elegance, 1995

      Comment


      • #4
        Da , se pare ca la chestia cu frana asa este ,am un inceput de ovalizare al discurilor , cat despre cealalta nu stiu, am fost astazi la mecanic si am dat rotile jos ,toate si nu am nimic care sa mi atinga la roti , acum suspectez rulmentul de la cardan , acela de la mijloc se pare ca atunci cand am umblat la diferential, mecanicul care a umblat acolo a desfacut
        si prinderile la rulment si cred ca nu la pus pe semnele care erau acolo si a schimbat unchiu uzand astfel rulmentul , o sa ma duc sa l schimb si pe urma sa vedem ce se intampla.

        Comment


        • #5
          presupun ca o fi placutele de frana pe spate.... si batai in padala de frana??? adica ?:?? volanul nu trepideaza o data cu apasarea pedalei de frana la o viteza 60-100km/h. am avut aceeasi problema la masina si o data cu inlocuirea discurilor si capetelor de bara am rezolvat problema....sper sa nu fie la fel si la tine pt ca nu e chiar ieftin

          Comment


          • #6
            Problema cu frana stiu de la ce este (discuri ovalizate ), dilema este cu fluieratul este mai greu , nu sunt placutele ci mai degarba rulmentul intermediar de la cardan , a fost desfacut de pe pozitie si cred ca nu la montat corect astfec schimbandu i pozitia

            Comment


            • #7
              o sugestie ar fi sa verifici diferentialu, daca ai suficient ulei in el sau daca ai urme de span in el,,,, sau rulmentu pe spate (de la butuc), verificale,
              o metoda simpla e sa ridici masina pe elevator , sa o pornesti si ii dai pedala pin la vreo 100-120kim si altu cu sonoscopul sa asculte de unde vine fluieratul,
              Bafta
              Parerea mea e rulmentu roata(cedeaza mai usor)

              Comment


              • #8
                Originally posted by tantaru View Post
                o sugestie ar fi sa verifici diferentialu, daca ai suficient ulei in el sau daca ai urme de span in el,,,, sau rulmentu pe spate (de la butuc), verificale,
                o metoda simpla e sa ridici masina pe elevator , sa o pornesti si ii dai pedala pin la vreo 100-120kim si altu cu sonoscopul sa asculte de unde vine fluieratul,
                Bafta
                Parerea mea e rulmentu roata(cedeaza mai usor)
                Rulmentul cand da semne de uzura nu incepe sa fluiere ci sa huruie.
                Daca ridici masina pe elevator si ai joc la roata cand impingi roata din partea de sus spre interior si o tragi spre exterior din partea de jos atunci este rulmetul, daca ai joc cand faci aceasi operatie pe lateral atunci sunt bieletele sau capetele de bara! Sper sa ma fi exprimat bine (sa fi inteles ce am vrut sa zic) !
                W202, C180 elegance, 1995

                Comment


                • #9
                  Mai ,nu are cum sa fie rulmenti,am fost la mecanic si am verificat toate rotile si cum a spus si colega rulmentul are un sunet spacific nu o da in fluierat, cat despre ridicat pe elevator ideea este buna dar cred ca este riscanta ,poate o fac sa vedem , diferentialul nu are nimic este schimbat de curand si ala cand se duce incepe tot cu un fluierat usor si se schimba in timp in uruit asta daca nu ai ghinionul sa se blocheze

                  Comment


                  • #10
                    dolusd... incearca pe fata sa iei jocul sus si jos si ai sa gasesti joc... e un joc specific rulmentilor de fata(cele fara 4 matic) dar in fine....dar aicea vorbeam de spate, ce sa caute capete de bara pe spate,,, ????
                    Pomelo... eu lucrez la o reprezentanta si noi asa facem, nu e riscant daca ai un elevator de incredere, si sincer fluierat???? pacat ca nu pot auzi zgomotul, ca poate ti as zice de la ce vine, eu am crezut ca hurie si u iai zis fluierat,,,
                    Imi pare rau pt informatiile eronate, cel mai simplu urco pe elevator

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tantaru View Post
                      dolusd... incearca pe fata sa iei jocul sus si jos si ai sa gasesti joc... e un joc specific rulmentilor de fata(cele fara 4 matic) dar in fine....dar aicea vorbeam de spate, ce sa caute capete de bara pe spate,,, ????
                      Pomelo... eu lucrez la o reprezentanta si noi asa facem, nu e riscant daca ai un elevator de incredere, si sincer fluierat???? pacat ca nu pot auzi zgomotul, ca poate ti as zice de la ce vine, eu am crezut ca hurie si u iai zis fluierat,,,
                      Imi pare rau pt informatiile eronate, cel mai simplu urco pe elevator
                      Vineri vreau sa o urc pe dou butuci mai mari si sa o proptesc in bordura cu rotile din fata si sa i dau tapla pana iese fluieratul din ea

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tantaru View Post
                        dolusd... incearca pe fata sa iei jocul sus si jos si ai sa gasesti joc... e un joc specific rulmentilor de fata(cele fara 4 matic) dar in fine....dar aicea vorbeam de spate, ce sa caute capete de bara pe spate,,, ????
                        Pomelo... eu lucrez la o reprezentanta si noi asa facem, nu e riscant daca ai un elevator de incredere, si sincer fluierat???? pacat ca nu pot auzi zgomotul, ca poate ti as zice de la ce vine, eu am crezut ca hurie si u iai zis fluierat,,,
                        Imi pare rau pt informatiile eronate, cel mai simplu urco pe elevator
                        Raspundeam la modul general. Dupa cate am citit se pare ca a dat toate rotile jos si le-a incercat (TOATE = si fata), iar urmatoare persoana a spus ca rulmentul fluiera, etc si am venit cu completarea explicand cum se incearca rulmentul, capetele de bara, bieletele de directie (mai ca la tara, o urci pe cric).

                        Ps: 4 matic ??? :O . Aici este vorba de w202, c180 din 1995 si crede-ma pe cuvant ca nu are pic de joc in rulmenti (nici pe fata si nici pe spate).
                        W202, C180 elegance, 1995

                        Comment


                        • #13
                          e imposibil sa nu aibe joc pe fata catusi de putin....

                          Comment


                          • #14
                            Eu din cate ma priep , stiu ca rulmetul nu fluiera sau suera sau se aude de parca ar fi ceva pe rota , am avut probleme cu diferentialul si la inceput tot ceva de genul asta se auzea , dupa 6 luni surpriza a inceput sa o dea in uruit, ce incerc sa aflu acum este sa rezolv din timproblema ,sper, multumesc oricim baieti pentru sfaturi , iar cand gasesc buba o sa va anunt

                            Comment


                            • #15
                              Baieti cred ca a gasit ceva care o sava faca sa radeti , problema este de la protectia de tabla sau ce este de pe saxofon , am urcat masina pe butuci si am dat de ia sarit fulgi , acum am obsevat ca motorul asta nu se tureaza mai mult de 4000 de turatii cand nu este in sarcina si cand este pedala la fund incepe sa nu mai mearga normal , adica sa ramana zgomotul de turatie maxima chiar daca se duce decat 4000 ci incepe sa oscileze , in schimb cand este in sarcina nu face nimic merge 7000 de tur si se comporta normal , ma gandesc ca asa este facut motorul? sa incercati si voi si sa vedeti daca se comporta la fel , este vorba de un c180 din 95 ,122hp

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF