Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme senzor portbagaj!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme senzor portbagaj!

    Dragi forumiști, am o mică problemă:
    de ceva vreme, nu mi se mai aprinde becul din portbagaj (c220 cdi, w203, 2001). Becul nu e ars, pentru ca daca tin capacul portbagajului intr-o anumita pozitie se aprinde. Problema e ca nu stiu unde e situat exact senzorul de la portbagaj, acela care da comanda becului ca sa se aprinda/stinga, nu stiu cum arata. Din cate am inteles e undeva pe balama (dar care - stanga/dreapta?). A mai avut careva de furca cu el? Cum se poate schimba?
    Multumesc!
    C220 CDI, W203, Automata

  • #2
    Originally posted by 84FIT View Post
    Dragi forumiști, am o mică problemă:
    de ceva vreme, nu mi se mai aprinde becul din portbagaj (c220 cdi, w203, 2001). Becul nu e ars, pentru ca daca tin capacul portbagajului intr-o anumita pozitie se aprinde. Problema e ca nu stiu unde e situat exact senzorul de la portbagaj, acela care da comanda becului ca sa se aprinda/stinga, nu stiu cum arata. Din cate am inteles e undeva pe balama (dar care - stanga/dreapta?). A mai avut careva de furca cu el? Cum se poate schimba?
    Multumesc!
    Sper sa nu te bag in ceata si sper sa fiu suficient de explicit:

    Nu te pot contazice cu pozitia dar eu am avut o problema cu broasca/yala de la portbagaj si acolo exista 2 papuci (conectori).

    Unul din ei cere deschiderea yalei cu comanda electrica, in cazul in care tragi de clapeta DAR ai usile deschise.
    Crede-ma ca nu vorbesc prosti: daca ai usile deschise comanda de deschidere portbagaj din clapeta (manual) se face tot electric, nu cu cablu care trage de yala. Spun asta pt ca eu am anulat acel cablu care trage mecanic de broasca deoarece broasca mea este defecta.

    Al 2-lea conector, care cred ca te poate interesa si pe tine, merge la un Switch (pushbuton) care este "facut" (actionat) de o cama (excentric) atunci cand broasca este pe pozitia deschis, adica, teoretic, tu ai avea capota deschisa. Acest contact banuiesc ca aprinde lumina in portbagaj. Eu am lasat in aer acel papuc si nu se mai aprindea lumina. La punerea lui in pozitie lumina a revenit.


    In alta ordine de idei, daca se aprinde/stinge in functie de pozitia capotei ai mai putea avea probleme la firele ce duc la bec. aceste fire sunt in acel traseu de plastic de pe bratul/balamaua stanga a capotei.

    Daca nu am fost prea clar intreaba-ma orice.
    W203 - 2001

    Comment


    • #3
      Originally posted by nickbal View Post
      Sper sa nu te bag in ceata si sper sa fiu suficient de explicit:

      Nu te pot contazice cu pozitia dar eu am avut o problema cu broasca/yala de la portbagaj si acolo exista 2 papuci (conectori).

      Unul din ei cere deschiderea yalei cu comanda electrica, in cazul in care tragi de clapeta DAR ai usile deschise.
      Crede-ma ca nu vorbesc prosti: daca ai usile deschise comanda de deschidere portbagaj din clapeta (manual) se face tot electric, nu cu cablu care trage de yala. Spun asta pt ca eu am anulat acel cablu care trage mecanic de broasca deoarece broasca mea este defecta.

      Al 2-lea conector, care cred ca te poate interesa si pe tine, merge la un Switch (pushbuton) care este "facut" (actionat) de o cama (excentric) atunci cand broasca este pe pozitia deschis, adica, teoretic, tu ai avea capota deschisa. Acest contact banuiesc ca aprinde lumina in portbagaj. Eu am lasat in aer acel papuc si nu se mai aprindea lumina. La punerea lui in pozitie lumina a revenit.


      In alta ordine de idei, daca se aprinde/stinge in functie de pozitia capotei ai mai putea avea probleme la firele ce duc la bec. aceste fire sunt in acel traseu de plastic de pe bratul/balamaua stanga a capotei.

      Daca nu am fost prea clar intreaba-ma orice.
      Din cate am inteles, problema mea ar veni de la cabluri, deoarece daca misc capota prtbagajului la jumatea cursei printr-un fel de "acord fin" becul palpaie. Oricum poate fi si contactul de care ai amintit tu la broasca, mai ales daca zici ca are legatura cu becul.
      Inca o intrebare: e posibil sa fie "masa" respectivul papuc? si sa existe un senzor pe balama?

      Multumesc de sfaturi!
      C220 CDI, W203, Automata

      Comment


      • #4
        Originally posted by 84FIT View Post
        Din cate am inteles, problema mea ar veni de la cabluri, deoarece daca misc capota prtbagajului la jumatea cursei printr-un fel de "acord fin" becul palpaie. Oricum poate fi si contactul de care ai amintit tu la broasca, mai ales daca zici ca are legatura cu becul.
        Inca o intrebare: e posibil sa fie "masa" respectivul papuc? si sa existe un senzor pe balama?

        Multumesc de sfaturi!
        Senzorul este chiar ala de care am zis eu. Masa ar fi fost un contact ferm luat de pe caroserie iar circuitul se inchide prin acel switch.
        W203 - 2001

        Comment


        • #5
          Originally posted by nickbal View Post
          Senzorul este chiar ala de care am zis eu. Masa ar fi fost un contact ferm luat de pe caroserie iar circuitul se inchide prin acel switch.
          O sa vad ce rezolv si te tin la curent cu ce s-a intamplat. Astept un pic de vreme mai calduta ca sa m-apuc de el.
          Multumesc!
          C220 CDI, W203, Automata

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF