Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu sistemul de incalzire.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bine punctat,mi se aude pacanit chiar in consola acolo se stinge si se aprinde mereu becul de la EC si pacane in zona aia,si cand misc de comutator sa dau pe treapta intai ex.porneste mai mereu cu intensitate de cinci,e tare ciudat.
    Tapiterie-Auto-reconditionari

    Comment


    • #17
      Mai mult ca sigu e blocata clapeta din bord...Eu am patit la fel la W126, doar ca la mine nu se mai inchidea si baga rece tot timpul...
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Sa nu fie de la controalele electrice. Modulul de comanda din butoane.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Stati putin!....
          cand misc de comutator sa dau pe treapta intai ex.porneste mai mereu cu intensitate de cinci,e tare ciudat
          Problema asta e si la mn.Nu e nici o clapeta deschisa ci comutatorul care regleaza viteza de circulare a aerului.La mine si daca e la zero mai porneste cete-o data la treapta 5 cand iau cate-o denivelare.
          In legatura cu aerul din mijlocul consolei nu stiu ce sa zic....nu stiu cum e la voi...eu am un w202 96' si baga si aer cald si aer rece peste tot in functie de cum il reglez.Nu vad niciun motiv pentru care masina sa fie facuta sa nu bage aer cald pe mijloc...e aiurea...se aude si la mn un pacanit care,cel mai probabil,provine de la un releu care se cupleaza si se decupleaza, pentru ca butonul fiind defect face contact aiurea la trepidatii,si nu la interval de 5-7 secunde,ci foarte des,poate si de 2 ori pe sec....In plus se aude de undeva de la filtrul de polen,adica din dedesuptul bordului in partea dreapta...Mentionez ca am acelasi tip de modul de comanda ca si tine...Ceea ce ai descris se intampla si la mine...Ma gandesc ca ai aceeasi problema!
          Mult succes in rezolvarea problemei! P.S. Incearca sa pui alt modul de comanda,daca gasesti...Eu inca il caut...

          Toate cele bune tuturor!

          Comment


          • #20
            Eu am un C200K din 2001 si vara cand folosesc clima nu stiu cum sa opresc sa mai dea pe picioare. Ma dispera. Daca pun pe auto imi baga peste tot. Daca dau pe manual, orice as face tot imi baga rece la picioare. Si imi ingheata copitele sub volan in timp ce in rest e numa bine...si e foarte incomfortabil asa.

            In plus, mi se aprinde beculetul cu motorul galben. M-am dus deja sa il verific pe tester de vreo 7-8 ori, de fiecare data imi zice ca e sistemul de aer secundar. Din cate am inteles e un sistem care ajuta la incalzirea dinauntru mai repede cand motorul este rece. Stiti careva cum se poate remedia?

            Comment


            • #21
              Ca sa fie clar.La W202 trebuie sa bage aer cald sau rece unde reglezi tu sa dea nu unde vrea masina.Cand am cumparat masina nici la mine nu baga pe mijloc dar am schimbat filtrul de polen si acuma merge si pe consola centrala si peste tot unde vreau eu.Mentionez ca eu am panoul cu control automatic al climei.O zi buna
              Mercedes W202 C180 Sport
              Mercedes W245 B180 cdi

              Comment


              • #22
                Daca vreti intr-adevar sa fie clar atunci va mai spun o data.
                Exista mai multe variante de echipare pe W202.
                Pentru cele cu ventilatie...aer rece pe mijloc si nu se poate regla altfel.
                Pentru cele cu ventilatie si comanda recirculare aer...aer rece pe mijloc si nu se poate regla altfel.
                Pentru cele cu AC, aer conditionat deci nu clima (comenzi cu rotite verticale)...aer rece pe mijloc si nu se regleaza altfel.
                Pentru cele cu Klimaautomatik, adica panou de control cu butoane...se pare ca se poate regla sa temperatura pe toate fantele.

                Exista topic pe acest forum despre aspectul asta. De la bot de cal la balena cele cu variantele de "aerare" pe care le-am descris mai sus dau aer rece pe mijloc.
                Ideea se pare ca a fost amestecarea aerului in masina mai bine si crearea unui flux de aer care ajuta la dezaburire si ventilare.

                Legat de sistemul auxiliar de incalzire da te rog search pe forum. Il mai gasesti sub denumirea de "heater booster system". Noi aici vorbeam de W202 si tu ai W203, deci sa specifici pe viitor.

                Daca se aude pacanitul acela asa de des (de 2 ori pe secunda) ar trebui verificat ventilatorul din interior, cel responsabil pentru raspandirea aerului in habitaclu. Se desface din partea pasagerului la picioare in consola centrala.

                Mai sunt nelamuriri ?
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #23
                  Din cele descrise mai sus, la mine cu clima din dotare si reglajul cu rotite, baga aer cald si pe consola din mijloc.
                  Nu stiu ce tip de clima este automatic sau alte dracii.
                  Nici mie nu mi se pare normal ca sa nu introduca aer cald pe centru. Cred ca este defect undeva ceva.
                  Am sa documentez in privinta asta si va tin la curent.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #24
                    Linkuri catre threaduri asemanatoare (pun pariu ca nu ati dat search):





                    Primele 2 poze - sistemul vechi de clima. Poate nu suntem toti de acord cu ce inseamna clima. Eu cand spun clima vorbesc despre un sistem caruia ii setezi temperatura si el face ce trebuie ca sa mentina acea temperatura. Atentie: climatronic este un sistem folosit de concernul VAG. Noi nu avem climatronic ci klimaautomatik.

                    Poza 3 - aer conditionat simplu in varianta pre face-lift. Cu buton de EC si restul ce se vad in poza. NU ESTE climatronic sau clima automatica.

                    Poza 4 - aceeasi poveste cu poza 3 doar ca in varianta face lift.

                    Poza 5 - aceeasi poveste cu pozele 1 si 2 dar in varianta montata pe face lift si folosita si la W210, W140 etc.

                    Mai exista variantele fara aer conditionat. Acelea au sistem de ventilatie simplu. Asa e a mea (si o puteti vedea pe forum). In categoria cu ventilatie avem 2 grupe: cu recirculare aer si fara.

                    Din cate stiu eu pentru cele cu AC si cele cu ventilatie in toate variantele posibile, before si after face lift, baga aer rece pe mijloc. Ce merge altfel decat asa este peste cunostintele mele.

                    Cititi linkurile. Cel putin poate asa o sa reusim sa stabilim ce sistem de aer are fiecare.

                    Respecte!
                    Attached Files
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #25
                      Uitati eu am asa cum se vede in poza, si baga aer cald si rece cum vreau eu in toate partile, inclusiv pe mijloc.
                      Attached Files
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #26
                        Salut baieti , de cand a venit caldura am inceput sa folosesc AC ul si am observat o problema, vara trecuta pe consola din mijloc imi intra aer rece iar acum am aceeasi problema ca si colegul stelica1974 adica nu mai merge deloc. Am verificat clapeta sa vad daca nu e blocata si nu este functioneaza bine cand invart de roticica se deschide si se inchide, am incercat cu motorul pornit sa dau de la treapta 1 pana la 5 cu butonul de la EC aprins , stins si nimic. Poate colegul care avea aceeasi problema a rezolvat o sau alticineva imi poate da un sfat pentru ca este destul de utila , mai ales vara.Sistemul de climatizare este la fel ca cel din poza 3 postata de adidc. Multumesc.
                        Last edited by Lucian A; 05-28-2010, 23:16 PM.
                        http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Lucian A View Post
                          Salut baieti , de cand a venit caldura am inceput sa folosesc AC ul si am observat o problema, vara trecuta pe consola din mijloc imi intra aer rece iar acum am aceeasi problema ca si colegul stelica1974 adica nu mai merge deloc. Am verificat clapeta sa vad daca nu e blocata si nu este functioneaza bine cand invart de roticica se deschide si se inchide, am incercat cu motorul pornit sa dau de la treapta 1 pana la 5 cu butonul de la EC aprins , stins si nimic. Poate colegul care avea aceeasi problema a rezolvat o sau alticineva imi poate da un sfat pentru ca este destul de utila , mai ales vara.Sistemul de climatizare este la fel ca cel din poza 3 postata de adidc. Multumesc.
                          Salut,

                          Am si eu aceeasi problema(varianta sistemului de climatizare este cea din poza 3, cu uscare, ec, rest si recirculare). Problema e la clapeta care blocheaza fluxul de aer din grila centrala, blocheaza si deblocheaza alternativ la intervale de la cateva secunde pana la zeci de secunde fluxul de aer (cu ac pornit). Cand blocheaza iese aer f. puternic pe laterale, cand deblocheaza iese normal si pe centru. Ma isterizeaza deja, am incercat in toate pozitiile si la toate vitezele, nu stiu de ce nu ramane stabil.(am impresia ca doar la drum intins functioneaza corect). mentionez ca ventilatoarele functioneaza, compresorul porneste si ca am electrovalva din dreapta intrerupta(arsa), blocata pe cald(desi cand merge le amesteca si iese totusi rece).

                          Aveti vreo idee?

                          Multumesc anticipat!


                          P.S. Mie atunci cand ma lasa clapeta, imi baga cald si rece pe orice grila, functie de setare. Modelul este C180 Elegance 12.1993
                          Last edited by arh_vali; 05-31-2010, 17:43 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Am desfacut in weekend consola din mijloc ca sa vad care e probelma de ce nu iese aer rece pe acolo , clapeta de deschidere inchidere mergea perfect am bagat mana pe acolo dar nu am reusit sa i dau de cap stie cineva pe unde ar trebui sa vina aer ? pe unde am marcat eu punctele rosii in poza ? ce clapete ar fi blocate ? nu stie nimeni ?

                            http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                            Comment


                            • #29
                              Detin W202 cu AC varianta pre-facelift,cu rotite vertivale si 4 butoane
                              Baga aer rece sau cald, depinde cum sunt reglate rotitele, pe toate fantele,

                              Cand merg in forta si AC este pornit, compresorul merge, pe fanta din mijloc baga aer tomporizat, adica catva timp baga, catva timp nu baga, iar pe fantele laterale si in rest, baga normal.
                              Ori este vre-un defect (desi ma indoiesc, pentru ca atunci cand merg normal sau stau la relantii baga aer normal, peste tot ) ori asa sunt gandite...

                              O alta problema care am vazut ca sa mai discutat aici si o am si eu, este cu butonul (potentiometrul) de reglaj al intensitati aerului, cel cu 5 trepte.

                              Mie imi merge normal pe ventilatie (steluta) si treptele 1, 3, 4
                              Pe treapta 2 mai intrerupe din cand in cand
                              Pe treapta 0 , este cand imi porneste ca si nivelul 5, rar cei drept, pentru ca nici nu prea las butonul pe 0

                              Pe treapta 5 nu merge deloc,


                              Exista vreo remediere la aceste probleme, daca se i-a acel potentiometru jos?
                              Sau nu? si trebuie inlocuit?


                              Pe ce sistem sunt oare facute aceste pot. ? sunt la fel ca si cele clasice? pe sistemul :un ax comun se roteste si face masa pe rand cu cate un contact? sau au alt sistem?

                              Multumesc, sper sa gasim impreuna o rezolvare la aceasta problema, destul de des intalnita,

                              O seara frumoasa !
                              Attached Files
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment


                              • #30
                                Marele alb problema ta e rezolvabila, un tip a avut aceeasi probl ca si tine nu i mergeau treptele 3,4,5 si problema nu este de la acel potentiometru , este de la o componenta electrica aflata sub bord , langa filtru de polen unde este ventilatorul,am facut o proba am scos piesa de la mine si am montat o pe masina lui , am pornit o si problema s a remediat ai mergeau toate treptele, o sa atasez o poza cu acea componenta poza e facuta de el, cand am facut schimbul arata diferit dar banuiesc ca se scoate carcasa de plastic. Am inteles ca e destul de scumpa.

                                Cat despre consola din mijloc acelasi lucru mi se intampla si mie cand mergea , in momentul cand o turam sau tragea mai greu masina venea mai putin aer pe acolo , eu cred ca este ceva normal in momentul cand masina are nevoie de mai multa putere ia din forta compresorului de AC.

                                Multa bafta in rezovarea problemei, incearca tot asa poate gasesti un coleg in oras la tine sa faca schimb cu piesa respectiva si vezi daca o sa ti mearga toate treptele.Daca nu gasesti piesa respectiva o sa fac eu o poza.
                                Attached Files
                                http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF