Salut.Azi am patit-o din nou cu masina.E vorba de un w202 1800cmc .Cu vreo 2 km inainte sa ajung acasa am ramas fara pic de frana.Aveam in jur de 30km/h si abia am franat-o in 50 de metri.Apasam pedeala dar ziceai ca dau in gol.Nici nu o simteam sub picior.Precizez ca de vreo luna si ceva merg cu placutele uzate(adik huruiau rau la franare)Nu va luati de mine acum ca nu am schimbat placutele(am tot amanat ca le schimb).In caz ca am mers asa mult cu ea e posibil sa se fi spart placuta(ca doar pe dreapta fata huruia) si sa fi ramas fara frana?Daca da ,in caz ca dau roata jos imi dau seama daca e de la placute?M-am uitat si la lichid si am vazut ca e la minim.Lichid de frana e bun mobil1 dot 4 de la carrefour?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Am ramas fara frane
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
E posibil sa se fi spart placuta de pe interior si fi sarit afara, iar in cazul acesta ramai fara frane (am patit asa ceva dar la dacie) pentru ca daca se sparge placuta de pe exterior nu ramai fara frane dar iti face discul praf cand pui frana si huruie rau de tot (plus ca trage masina)W202, C180 elegance, 1995
-
Pai deja discul mi la facut praf.Dar daca imi iau placute si disc trebuie aerisit si completat iar cu lichid?Dar nici lichid nu stiu de care trebuie.Singurul mai bun care l-am vazut a fost mobil1 dot 4.E bun de ceva?Si cand voi schimba placutele cu ce as putea sa imping pistonasul etrierului inapoi?
Comment
-
Lichid de frana Dot 4+ (asa recomanda pe capacul vasului de lichid de frana) sau Dot 4, eu am folosit Ferodo Dot 4 pentru frana si ambreiaj, (frana si ambreiajul isi iau lichid din acelasi vas, dar au trasee diferite, ambreiajul se aeriseste singur, dar frana nu)
Daca se inlocuiesc placutele si discurile trebuie aerisit, sa fie treaba completa, iar cu treaba asta schimbi tot lichidul din instalatie, intra cam 1 litru.Last edited by marele_alb; 02-13-2010, 00:53 AM.W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551
Comment
-
Mersi pentru sfaturi.Acum sa vad maine dimineata sa dau roata jos sa vad ce are exact.Dar in caz ca sa spart placuta de pe interior nu ar fi trebuit sa curga lichidul?ca in vas e la minim.Si asa era si acum o luna.Si putea fi de la placute si incinsul rotilor fata?Ca se incing rau de tot.Daca puneam furtunul sa o spal dupa ce mergeam cu ea(si nu mergeam sute de km...dupa 15-20 de km )iesea un abur de la roti de ziceai ca a luat foc
Comment
-
Daca continui sa mai mergi mult cu masina dupa ce incep sa huruie placutele risti ca in momentul cand se incing franele ,(si asta o sa se intample destul de repede... ca deja placuta franeaza cu o portiune cu o compozitie mult mai dura) placuta sa ramana lipita de disc si sa nu mai revina cu etrierul cand lasi pedala, moment in care o pierzi. Ai avut mare noroc ca ai reusit sa franenez fara incidente. Si aerisirea o faci oricum de fiecare data cand schimbi placutele. Numai bine.Cine se scoala de dimineata ... doarme mai putin
W202 2.0 diesel
Comment
-
Nu cred ca trebuiesc aerisite franele la schimbarea placutelor de frana (am schimbat de cel putin 10 ori la masini/motociclete fara sa fac asta), dar se intelege de la sine ca nu ma refer la situatii in care se umbla pana ies pistonasele afara sau nu mai exista placute deloc...In cazul asta trebuie schibmat si discul oricum.
Sincer nu inteleg cum poate umbla cineva asa, sa nu fie cu supararew 202 -c 180 sport an 93
Comment
-
Azi am fost la masina sa vad ce ii fac.M-am uitat la lichid si abia se mai vedea cand am desfacut capacul.Am cumparat,am completat,am apasat cateva pedale cu capacul la lichid deschis si sa intarit pedala.Am plecat,am mers perfect vreo 2 km si am ramas iar fara frane.Mam uitat la lichid si scazuse destul de mult.Asta inseamna ca sa dus placuta si curge pe acolo?Sau dupa ce am completat cu lichid trebuia sa ii fac vreo aerisire?Nu am apucat sa dau roata jos sa vad ce e acolo ca nu mi-am mai gasit ala de desfacut rotile.Si nu se potriveste de la orice masina ca am unul din prezoane cu antifurt si nu gasesc cheia.Am luat stanga maxim de volan sa vad daca se vede ceva acolo dar se vede decat discul(care e varza)Intrebarea mea e in caz ca inca nu s-au dus placutele cand am ramas fara lichid si am completat trebuia sa fac aerisirea?Daca da cum se face.Si daca puteti sa-mi explicati mai detaliat ca nu ma prea pricep.Oricum cand fac rost de bani trebuie sa chem mecanicu sa mi le faca acolo unde am lasat masina ca nu am cum sa mai plec cu ea ca nu mai tine absolut deloc frana
Comment
-
Si in legatura cu ce zici tu StefanB iti dau dreptate.Nici eu nu stiu cum am mers atat cu ele praf dar stii cum e...pana nu te dai cu capul de pereti nu iti dai seama de consecinte.Cu toate ca mi-a zis multa lume sa nu mai merg asa cu ea.Dar acum nu am ce sa mai fac..aia e
Comment
-
Salut. Daca spui ca dintr-odata ai ramas fara lichid in vas ceva nu e in regula. Urca masina pe o rampa, si incearca sa analizezi toata lungimea conductelor ce duc la etriere, atat pe fata cat si pe spate. Daca spui ca ai avut frane dupa ce ai completat cu lichid, si dupa cateva utilizari ai ramas fara, atunci problema din punctul meu de vedere trebuie analizata incepand de la vasul de lichid, pompa de servo, conductele si pistonasele etrierelor. Tine-ne la curent cu ceea ce iti va face mecanicul.
Numai bine...!
Comment
-
Sfatul meu este sa nu te incapatanezi sa mai mergi cu ea asa (chiar daca completezi lichid din 10 in 10 km) pt ca probabil ti-a iesit vreun pistonas (desi cu greu imi imaginez asta) si sa dai jos roata cat de repede (iti imaginezi ce bine e cu lichidul ala de frana curs pe acolo) sa schimbi placutele dupa ce bagi pistonasele la loc, schimbi discul si te bucuri daca scapi numai cu atat. Se poate sa fie mult mai grav, da in nici un caz nu mai umbla cu ea asa...parerea meaw 202 -c 180 sport an 93
Comment
-
Aerisirea se face pe la aerisitoarele de pe etrier (niste surubele mici cu un cauciuc pe ele-unu pe fiecare etrier).
-Pui lichid pana sus,
-faci pedale pana se intareste (la inceput nu o sa o simti tare)
-pui un furtunas pe aerisitor
-cu pedala apasata (evident e nevoie de 2 oameni) desfaci aerisitoru si cand pedala se inmoaie si cand ajunge la fund il strangi la loc
-faci cateva pedale
-repeti procedura pana cand nu mai iese aer si ai pedala
Succesw 202 -c 180 sport an 93
Comment
-
Mersi pentru ajutor.De mers nu o sa mai merg cu ea.Azi doar am incercat sa vad daca e de la lichid.Eu banuiesc ca mi sa spart placuta de pe interior de la roata fata dreapta cum a zis colegul Dolusd si de aia curge lichidul.Repet am mers cu placutele huruind o luna si ceva.Am vb cu un mecanic mai demult care a fost sef de garaj la coca cola 40 de ani si l-am intrebat ce se poate intampla daca mai merg cu placutele uzate.Si mia zis ca frecand fier pe fier se sparg si in maxim 2 minute raman fara lichid pe instalatie.De aia banuiesc ca de fiecare data cand completez mergand il arunca.Dar sa speram ca daca iau disc si placute se va rezolva.Sper sa nu mai afecteze si altceva.
Comment
-
Legat de aerisirea instalatiei se face de la roata cea mai indepartata de pompa , in ordine pana la roata cea mai apropiata.De ex dreapta spate , stanga spate , dreapta fata , stanga fata.Daca ai ambreiaj hidraulic se aeriseste si ambreiajul.Bafta in rezolvarea problemei.
Comment
-
Inca nu am rezolvat problemele masinii ca nu am avut timp de ea.Stiti cumva vreun site de piese pentru modelul meu in afara de ,,autokarma,, si ,,ingaraj,,?Ca as vrea sa-mi fac si eu o idee estimativ cat m-ar costa.Sau daca a schimbat cineva cat m-ar duce placutele frana fata si discul fata dreapta.Cele mai ieftine de pe piata,nu conteaza ca nu sunt firma...ca deocamdata stau cam prost cu banii.Sau daca are cineva un disc dreapta ca placutele oricum le iau noi...
Comment
Comment