Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor bujii aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor bujii aprins

    Va salut. Am o problema cel putin ciudata si va spun si de ce. E vorba de un MB C250 diesel din 1994(are 5 cilindri). Acum vreo luna mi s-a ars o bujie incandescenta pe care am schimbat-o cu una noua(NGK), problema era ca inainte de momentul pornirii nu mi se mai aprindea martorul la bujii sa stiu cand ca dau la automat, se aprindea dupa ce porneam (la ceva timp) si statea cca 20-30 secunde aprins apoi se stingea; dupa cum v-am spus asta am rezolvat-o. Azi am facut schimbul de ulei, am schimbat si filtrul de motorina si am plecat sa o misc putin sa vad cum se comporta. Dupa cativa km parcursi mi s-a aprins martorul la bujii(in timp ce rulam) dupa care s-a stins. Sa am alta bujie arsa? Si ciudatenia aici intervine:am oprit, apoi am pus contactul, MI S-A APRINS martorul si am pornit normal,apoi la ceva distanta s-a aprins iarasi martorul in mers...asa face la fiecare pornire acum. Deci martorul la bujii se aprinde si inainte de a porni si dupa. Ma lamuresc maine dimineata la prima pornire,va tin la curent. Daca ati mai intalnit ceva asemanator, astept sugestii. Numai bine!

  • #2
    Martorul se aprinde fie din cauza bujiilor defecte , fie din cauza releului de la bujii defect.

    Comment


    • #3
      Acel martor nu inseamna numai bujii, ci sistemul de injectie, imobilizer, etc.
      Ca sa-ti dai exact seama trebuie sa mergi la un tester de Mercedes. Numai asa iti dai seama.
      Originally posted by marian_samo View Post
      Va salut. Am o problema cel putin ciudata si va spun si de ce. E vorba de un MB C250 diesel din 1994(are 5 cilindri). Acum vreo luna mi s-a ars o bujie incandescenta pe care am schimbat-o cu una noua(NGK), problema era ca inainte de momentul pornirii nu mi se mai aprindea martorul la bujii sa stiu cand ca dau la automat, se aprindea dupa ce porneam (la ceva timp) si statea cca 20-30 secunde aprins apoi se stingea; dupa cum v-am spus asta am rezolvat-o. Azi am facut schimbul de ulei, am schimbat si filtrul de motorina si am plecat sa o misc putin sa vad cum se comporta. Dupa cativa km parcursi mi s-a aprins martorul la bujii(in timp ce rulam) dupa care s-a stins. Sa am alta bujie arsa? Si ciudatenia aici intervine:am oprit, apoi am pus contactul, MI S-A APRINS martorul si am pornit normal,apoi la ceva distanta s-a aprins iarasi martorul in mers...asa face la fiecare pornire acum. Deci martorul la bujii se aprinde si inainte de a porni si dupa. Ma lamuresc maine dimineata la prima pornire,va tin la curent. Daca ati mai intalnit ceva asemanator, astept sugestii. Numai bine!

      Comment


      • #4
        Originally posted by grigorean View Post
        Martorul se aprinde fie din cauza bujiilor defecte , fie din cauza releului de la bujii defect.
        Mersi de sfat,dupa cum am zis urma sa vad daca porneste dimineata la prima ora in 5(adica normal) si intr-adevar a pornit normal,la prima cheie,nu a trepidat motorul ca si cum ar fi pornit in 4 cilindri si ciudat in timpul zilei mi s-a mai aprins martorul bujii dupa ce plecam de pe loc.La fel,tot simptoma respectiva.Fa-mi o programare la tine la service in Medgidia,spuneai ca ai tester de Mercedes.Eu sunt din Tulcea.De luni incolo pot veni in orice zi,spune-mi tu cand poti,apropo cat ma costa tester-ul?

        Comment


        • #5
          Originally posted by marian_samo View Post
          Mersi de sfat,dupa cum am zis urma sa vad daca porneste dimineata la prima ora in 5(adica normal) si intr-adevar a pornit normal,la prima cheie,nu a trepidat motorul ca si cum ar fi pornit in 4 cilindri si ciudat in timpul zilei mi s-a mai aprins martorul bujii dupa ce plecam de pe loc.La fel,tot simptoma respectiva.Fa-mi o programare la tine la service in Medgidia,spuneai ca ai tester de Mercedes.Eu sunt din Tulcea.De luni incolo pot veni in orice zi,spune-mi tu cand poti,apropo cat ma costa tester-ul?
          Scuze,am vrut sa-i scriu lui mercedes-cdi.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Acel martor nu inseamna numai bujii, ci sistemul de injectie, imobilizer, etc.
            Ca sa-ti dai exact seama trebuie sa mergi la un tester de Mercedes. Numai asa iti dai seama.
            Spuneai ca ai tu tester MERCEDES si ca poti sa-mi rezolvi problema cu EDC-ul. Fa-mi o programare.

            Comment


            • #7
              Intra P.M ( private mail)
              Originally posted by marian_samo View Post
              Spuneai ca ai tu tester MERCEDES si ca poti sa-mi rezolvi problema cu EDC-ul. Fa-mi o programare.

              Comment


              • #8
                Salutare,se pare ca am deslusit misterul cu martorul de bujii, una din fisele de bujii nu era fixata bine pe bujia incandescenta si probabil la o trepidatie mai mare nu mai facea contact si se aprindea martorul, astfel am scapat oarecum, nu mai trebuie sa mai cumpar o bujie(cel putin una,puteau sa fie si mai multe arse ) asa cum crezusem initial.Cati mai multi km fara evenimente va doresc. Numai bine!

                Comment


                • #9
                  Ar fi bine sa schimbi toate bujiile. Pune noi la toate si preferabil aceeasi marca. Evident fixeaza bine fisa ulterior.
                  Numai bine.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Fatilor, problema cu martorul o intampin si eu la un w211. Cand e motorul rece pornesc si imi sta aprins pana la prima oprire a motorului, dupa ce se incalzeste! Am fost la un tester si imi da eroare pe bujia 3. Am schimbat-o de 2 ori si...tot asa. Stie cineva ceva????

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF