Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema de la frig

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema de la frig

    Salut, sunt nou, dar va urmaresc de mult si acum am dat de o problema. De cand cu frigul am probleme la motor (w202, C200, benzina, 1996) de pornit porneste, dar se tureaza singur pana la 3000 apoi scade, in mers da rateuri si nu se accelereaza timp de cateva secunde 2,3,4 sec. motoru variaza in turatii si se opreste in mod frecvent. Am curatat clapeta de la acceleratie, dar tot asa face. astept un sfat de la voi. Multa stina

  • #2
    salut. ai verificat debitmetru de aer?sau poate sa fie senzorul de acceleratie care o ia razna.

    Comment


    • #3
      De la debitmetru nu prea cred sa faca motorul asa de urat la un w202. Ai verificat fisele? Este posibil sa fie intrerupra una si sa iti mearga in 3 (Atunci da rateuri cad nu lucreaza toate pistoanele dar nu e neaparat). Ai umblat recent la distributie? Daca da, inseamna ca nu a fost bine pusa la punct. Sau, ar mai putea fi aprinderea care sa nu lucreze bine (rateurile apar si din aceasta problema) sau pur si simplu nu se alimenteaza bine (ii vine combustibilul in reprize) ! Cam astea ar fi problemele mai des intalnite si pentru a depista problema iti recomand un tester (dai 50 de ron si vez ce are sigur) ! Bafta
      W202, C180 elegance, 1995

      Comment


      • #4
        Originally posted by dolusd View Post
        Ai umblat recent la distributie? Daca da, inseamna ca nu a fost bine pusa la punct.
        Din cate stiu eu, la distributia pe lant daca ai gresit punerea la punct e ca si busit motorul daca ai incercat sa il pornesti si nu a mers. Asa ca din punctul meu de a vedere, problema asta cu distributia ar trebui sa o excluzi. Insa cea mai sfanta varianta ramane tester-ul.

        Numai bine..

        Comment


        • #5
          La mine face exact la fel cand umblu la reglajul de relanti.Daca insurubez mai mult de el ,la fel face.Se tureaza pana la 3000 si scade greu rau de tot.Incearca sa mai desurubezi din relanti si vezi apoi cum merge

          Comment


          • #6
            asa am patit si eu pe frigu ala mare se tura inn 3000 iar in relantiu iar la fel si cum am rezolvat am scos borna de la baterie vreo 10 sec si am pus la loc si nu mai facea

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF