Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

bataie motor W204 din 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!
    Am problema asta de 2 saptamani, deja m-a disperat! Nu stiu ce sa mai zic, nu stiu ce sa mai fac!
    Am mai fost la cativa mecanici.
    Pana acum, 5 variante: distributia, axu cu came, arborele cotit, tachetii, pistoanele. Dintr-o simpla ascultare. Si cei mai multi zic si ca nu se baga. Nu mai inteleg nimic!!
    Las aici 2 linkuri cu acelasi video. Astept orice parere. Ma ajuta mai mult decat credeti.
    Mersi!

    Comment


    • #17
      Visit this link to play the video: VID-20240827-WA0000.mp4

      Comment


      • #18

        Comment


        • #19
          Ti s a dat cea mai românească solutie.
          Ii dai un polish si un detailing, bagi un ulei gros si la vanzare cu ea la 2mii euro sub pretul pieței.

          O reparatie in ambele cazuri va fi scumpa. Plus ca nu repari doar problema, mai schimbi si una alta, lantul, termoflot, pompa ulei si uite asa se duc 2 3mii euro.
          CIne iti garantează ca reparatia reușește?

          Oricum nu te gândi altfel la această masina decat ca un sac fara fund. Timpul potrivit sa te scapi de ea va fi acum.


          Raul Andrei cred ca scrie textel cu chatgpt.

          Comment


          • #20
            Erata, timpul potrivit a fost de fapt cu luni in urma. Timpul posibil de a scapa de belea e cat de repede posibil.

            Comment


            • #21
              Originally posted by zazu110 View Post
              Salut!
              Am problema asta de 2 saptamani, deja m-a disperat! Nu stiu ce sa mai zic, nu stiu ce sa mai fac!
              Am mai fost la cativa mecanici.
              Pana acum, 5 variante: distributia, axu cu came, arborele cotit, tachetii, pistoanele. Dintr-o simpla ascultare. Si cei mai multi zic si ca nu se baga. Nu mai inteleg nimic!!
              Las aici 2 linkuri cu acelasi video. Astept orice parere. Ma ajuta mai mult decat credeti.
              Mersi!
              O zi bună!

              Îmi pare rău că v-am lăsat să așteptați atât. În cele din urmă am reușit să ascult ceea ce dumneavoastră ați înregistrat. Într-adevăr, se aude acel zgomot ciudat, însă, dintr-o înregistrare audio-video nu-mi pot da seama de unde vine. După timbrul sunetului ori este sunet de distribuție, ori (oscilez mai mult spre) ceva din angrenajul din blocul motor. Greu, greu de descifrat.
              Nu cred că este ceva de pe partea trenului de supape.
              Soluția? Reparația, în aceste cazuri, este înlocuirea motorului. Niciun service nu-și mai ia astfel de lucrări de reparație, din cauza profitului foarte mic, spre zero, raportat la volumul mare de muncă și necesarul pregătirii profesionale a personalului și dotarea cu SDV-uri.
              Înțeleg că, pentru unii oameni, înlocuirea unui motor este o idee ușor de acceptat, însă pentru alții este ceva de neconceput. Vă înțeleg situația, sincer.
              În acest caz, cea mai puțin rea decizie este să înstrăinați mașina. Însă, eu cred că nu vreți ca cineva să se simtă la fel ca dumneavoastră după ce intră în posesia mașinii. În viață câștigi și pierzi, omenia ți-o păstrezi. Dacă sunteți sincer în privința stării mașinii, poate veți găsi pe cineva care este împăcat cu ideea înlocuirii/reparației motorului. Fiecare bun își are clientul lui.
              Decizia vă aparține. Dacă vă mai pot spune câte ceva, o să o fac cu drag, aici.

              Toate cele bune,
              Raul Andrei​

              Comment


              • #22
                Originally posted by Sharky View Post
                Raul Andrei cred ca scrie textel cu chatgpt.
                Întotdeauna când dau astfel de răspunsuri mă gândesc la faptul că, în spatele profilului, este o persoană. În acest caz, dumneavoastră sunteți, cel mai probabil, mult mai în vârstă decât mine. În aceste condiții, la fel ca în viața reală, este nepoliticos ca eu să vă răspund obraznic unui astfel de comentariu.
                Tot ceea ce eu am scris aici va rămâne scris și textul va vorbi pentru sine. Eu nu-l mai pot apăra, nu-l mai pot aprecia. Aceste lucruri rămân în mâna fiecărui cititor în parte.​

                Comment


                • #23
                  Eu ma refer la felul mult prea politicos si stilul specific inteligentei artificiale. Nu vroiam sa fie o sageata.

                  In rest ca posesor de Mercedes imposibil de vandut, iti spun, cu cat te scapi mai repede de el, indiferent de preț, cu atat mai bine pt tine.
                  Faptul ca ii repari sau schimbi motorul te va costa mult. Probabil peste 2mii. Valoarea de piata cu motorul bun e 6mii. Cu motorul asa nu știu de iei 2mii.
                  Si dupa. R faci motorul cine garanteaza ca nu se strica iar sau se strica altceva.

                  Merita bataia de cap?
                  Mortu de la groapa nu se mai întoarce. Accepti ca a fost tzeapa si gata.


                  Si eu ziceam ca domne cum sa imi dau masina in care am bagat o tona de bani cu 1000e? Pai uite ca am reparat o si am mai facut chestii sa fie calumea si ghici ce. Tot 1000e iau pe ea ca nu da nimeni mai mult!

                  Fiecare crede ca e miez ca merita ca nu stiu ce.

                  Pune o la vânzare sa vezi macar cat ai putea lua pe ea. Nu trebuie sa o dai.
                  Vei avea o revelație..
                  ​​​​Neplăcută

                  La dezmembrari nu stiu de iei 2mii euro, si cand vine la fata locului sa o ridice sa vezi cum se mai răzgândește si spune 1800.

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    M-am uitat cu mare atentie pe ceea ce ati spus, fiecare dintre voi. Nu ma gandesc sa o vand: nici nu stiu ceva exact, nici nu e stilu meu sa fac asa ceva.
                    Dintr-o perspectiva, pentru mine lucrurile sunt simple: daca e distributia ii fac distributia, daca e motoru ii schimb motoru.
                    Chestia este ca eu nici macar acum, dupa mai mult de doua saptamani, nu stiu care e problema. Asta e prioritatea mea, sa descopar problema. Si, evident, sa stiu exact in ce bag bani.
                    Am gasit, in sfarsit, un mecanic dispus sa o verifice (sa o las si sa se uite la ea (nu stiu exact ce inseamna asta!)), da omu acum nu are timp.
                    Mai departe, nu stiu ce sa mai zic.
                    Multumesc pentru raspunsuri!

                    PS: Chiar nu se poate sa fie distributia??? Pare ca ar fi mai simplu, daca ar fi asa.

                    Comment


                    • #25
                      Inca doua precizari (de am zis de distributie):
                      -se aude si la pornire (mai ales prima pornire), mai tare si lung (vreo 5-6 secunde)
                      -se aude, mai nou, si in relanti

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Sharky View Post
                        Eu ma refer la felul mult prea politicos si stilul specific inteligentei artificiale. Nu vroiam sa fie o sageata.
                        Vă cred. Internetul facilitează transmiterea de informații dar împiedică(,) comunicarea. De multe ori este ușor de înțeles greșit mesaje din online. Îmi pare rău că am luat în considerare mai mult partea negativă.




                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by zazu110 View Post
                          Salut!
                          Dintr-o perspectiva, pentru mine lucrurile sunt simple: daca e distributia ii fac distributia, daca e motoru ii schimb motoru.
                          Am gasit, in sfarsit, un mecanic dispus sa o verifice (sa o las si sa se uite la ea (nu stiu exact ce inseamna asta!)), da omu acum nu are timp.
                          Mă bucura faptul că scrieți cu o atitudine mai pozitivă. Din primele mesaje am dedus faptul că vreți să păstrați mașina. Este bine că Sharky a venit cu o părere diferită, poate aceasta v-a pus lucrurile în perspectivă. Eu, în discursul meu, pe asta m-am bazat: vreți să păstrați mașina. Însă, vă dați seama cât de puțin vă cunosc: nu știu cum primiți vestea că trebuie schimbat motorul, în cel mai rău caz, sau că trebuie demontate anumite componente în vederea constatării etc. În fond, nu știu nimic despre dumneavoastră. Știu doar că vă confruntați cu problema de față.

                          Revenind, eu cred că următoarea abordare va fi mai avantajoasă și v-ar lamuri multe necunoscute. Ar fi bine să începeți verificările concrete. Dubiile și îngrijorările generate de niște păreri, fără fapte reale nu sunt sănătoase. Ar putea fi și x și y, dar și z. Doar verificarea practică poate stabili concret. Părerile expuse aici sunt menite doar să vă ghideze. Așa cum spuneam, orice problemă își are rezolvarea.

                          Am auzit zgomotul, pe filmare este un zgomot plat pe care nu-l pot localiza în motor.
                          Mi se pare că-și schimba puțin intensitatea și tonalitatea la decelerare.

                          Este posibil să fie și distribuția. În consecință, ea să fie verificată prima. Este relativ ușor.
                          Partea de componente aflate în blocul motor poate fi verificată precis doar extra-invaziv.
                          Mă întorc la ceea ce spuneam printre primele postări: verificați distribuția având în vedere piesele conexe ce trebuie înlocuite. Acolo se va vedea, într-o anumită măsură, și trenul de supape care, în urma unor opinii, este o îngrijorare.
                          La orice concluzie ați ajunge, luați în considerare faptul că s-ar putea ca aceea să fie efectul. Ce vreau să spun prin asta: care este cauza care a făcut o mașină cu 188.000 kilometri să dezvolte defecțiunea X și ce alte consecințe ar mai fi putut genera ea?

                          Asta este tot ceea ce vă pot spune cu informațiile pe care le am. Aș vrea să pot spune mai multe, mai precis, dar nu pot.

                          Toate cele bune,
                          Raul Andrei​

                          Comment


                          • #28
                            Nu înseamnă ca daca o vinzi dai tzepe.
                            ​​​​
                            Pui in anunt bate motorul. Dar pretul va fi de 2k 3k max. Cere niște preturi vezi cat te costa operatiunea de schimbare. Eu pun pariu ca fara 3mii nu scapi.
                            Si crezi ca motorul din dezmembrări va fi top?
                            Bagi si in ala bani ca sa il refaci ca nu stii in ce stare are distributia, termoflot, pompa ulei. De aia ajungi la 3mii.
                            De unde stii ca dupa nu incepe sa iti bata altceva sau poate crapa puntea spate de la rugina.

                            E ceva special la masina fata de una care o iei din targ cu 5 6mii?

                            Banii tai dar masinile de genul asta sunt saci fara fund.

                            Cere ofertele pune toate variantele de pret pe hartie si vezi diferentele. Nu te grabi sa repari ceva.

                            ​​​​​

                            Comment


                            • #29
                              Inca ceva eu iti spun asta in calitate de posesor de Mercedes de imediat 10 ani.
                              Masina nu a facut probleme grave decat uzuale.

                              Am bagat o tona de bani sa o tin top dpdv tehnic si mici modificări.
                              NIci 2mii nu iau pe ea.
                              Darmite daca facea probleme gen crapa motorul.

                              La tine deja face probleme si multe altele asteapta la usa.
                              Fa bine calculele in scenarii mai putin roz si vezi ca banii bagati nu ii mai vezi inapoi!

                              Daca o sa bagi acum 3mii, la anul masina va valora 5mii, practic pierzi 4mii dintr un foc. Si tot un motor aflat sub semnul întrebării vei avea sub capota ca nu stii ce iei din dezmembrari.

                              Eu zic sa analizezi problema economic, think outside the box. Ce ai in parcare e deja o bomba cu ceas...

                              Vezi ce alte masini mai sunt pe piata. O sa ai surprza ca cu pretul reparatiei actuale si celor ulterioare iti iei mașina buna.

                              Ca vb de un c class 204 2.2 diesel nu de vreo racheta nemaipomenita.
                              Last edited by Sharky; 08-30-2024, 06:44 AM.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by zazu110 View Post
                                Salut!
                                Am revenit cu cateva detalii. Masina e un C200 din 2010, 2143 cm², putere de 100 (adica 136 CP), 188000 km.
                                Am fost ieri la alti trei mecanici. Evident, trei pareri: axul cu came, distributia, tachetii. Asta inseamna ca, cel putin pana acum, sunt 5 oameni si 3 pareri (3 posibile cauze). Chiar nu mai stiu ce sa mai fac!!
                                Repet, orice sfat e binevenit! Mersi!
                                ​​
                                Salut ! Ai rezolvat problema ????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF