Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

bataie motor W204 din 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bataie motor W204 din 2010

    Salut!
    Am o bataie, se aude si la pornire si in mers. Pana acum se auzea mai putin, acum se aude mai tare. Eu nu ma pricep asa ca am fost, evident, sa vad despre ce vorba.
    Mentionez faptul ca am fost, pe rand, la cei doi specialisti Mercedes din judetul meu. Chestia este ca cei doi au pareri diferite.
    Specialistul 1 mi-a zis ca este o problema grava si sa ma gandesc sa vand masina, cu toate ca eu de-abia am luat-o. In concret, a zis ca e axul cu came. Mai mult, el nu se baga sa-l repare, a zis ca trebuie alt motor.
    Specialistu 2 mi-a zis ca nu este asa grav dar o sa ma coste destul de mult. In concret, a zis ca e distributia si trebuie schimbat tot kitu. Totodata, a zis ca daca schimb distributia se rezolva problema la pornire, in mers nu e sigur(?!?)
    Nu stiu ce sa mai fac, ce sa mai cred!!! E rau si sa cumpar motor, e rau si sa dau sa fac distributia si sa nu scap de bataia care se aude in mers.
    Orice sfat e binevenit! Multumesc!

  • #2
    O zi bună!

    Nu vă faceți mari griji. Toate se rezolvă, până la urmă.
    Ce motorizare are mașina? Câți kilometri? Scrieți mai multe amănunte. Dacă puteți să înregistrați acel zgomot. Însă, nu o luați în nume de rău, diagnosticarea la distanță prin intermediul mijloacelor digitale nu prea dă roade. Dacă la fața locului doi oameni au perceput diferit lucrurile, din spatele unui ecran este și mai greu.
    Oricum, niciunul dintre ei nu a avut o atitudine lăudabilă, să fiu sincer.
    Reveniți cu mai multe detalii, timp în care mașina să circule cât mai puțin.

    Toate cele bune,
    Raul Andrei

    Comment


    • #3
      Salut!
      Am revenit cu cateva detalii. Masina e un C200 din 2010, 2143 cm², putere de 100 (adica 136 CP), 188000 km.
      Am fost ieri la alti trei mecanici. Evident, trei pareri: axul cu came, distributia, tachetii. Asta inseamna ca, cel putin pana acum, sunt 5 oameni si 3 pareri (3 posibile cauze). Chiar nu mai stiu ce sa mai fac!!
      Repet, orice sfat e binevenit! Mersi!
      ​​

      Comment


      • #4
        O zi bună!

        Zgomotele produse de trenul de valve sunt destul de variate. La distribuție e mai simplu de recunoscut.
        Distribuția lui OM651 este hibridă: partea de jos este pe bază de angrenaj cilindric cu dinți înclinați (pinioane) iar partea de sus, cea de angrenare a axelor cu came pe bază de lanț cu patine. Doar partea superioară produce zgomot; acesta este unul specific: un ansamblu de zale care, parcă, trece peste o bucată de plastic sau care lovește o bucată de plastic. Seamănă cu zgomotul pe care îl produce lanțul sărit de la bicicletă.
        Pe partea de tren de supape:
        1. Dacă sunt axele cu came tocite, zgomotul vine din partea admisiei. Acesta este unul specific, înfundat, produs de o expansiune incompletă a aerului.
        2. Ansamblul de tacheți cu compensare hidraulica-culbutori: sau, printr-o defectare specifică, produc același zgomot precum cel al axei cu came tocite, sau un țăcănit specific.

        Motorul ăsta e unul destul de robust, dar nu infailibil.


        Acum, mare atenție! Ceea ce vă spun aici este o recomandare venită din partea unui necunoscut de pe Internet. Luați tot ceea ce scriu eu aici cu rezerve.
        Revenind, pentru a înlătura câteva dubii, duceți mașina la o constatare unde să se demonteze capacul de culbutori. În acest fel se văd axele cu came și o mică parte din distribuția superioara. Dacă oricare din aceste sisteme sunt defecte, se va vedea: lanțul distribuției întins, urme de contact cu pereții laterali, vârful lobilor axelor cu came tocit. Într-adevăr pe partea de tacheți hidraulici-culbutori nu se poate verifica etanșeitatea hidraulică, doar degradarea lor mecanică. Dacă unul dintre ei este spart, se va vedea.
        Însă, această constatare vine cu un cost și vor trebui înlocuite:
        • garnitură capac culbutori;
        • șaibele de foc ale injectoarelor;
        • șuruburile de fixare ale injectoarelor;
        • șaibele de cupru ale conductei de motorină ce alimentează rampa de înaltă presiune;
        • oringul de etanșare de pe injector;

        Mult succes în rezolvarea problemei și nu uitați să actualizați această postare astfel încât și cei care întâmpină astfel de probleme să găsească ajutor.​

        Comment


        • #5
          Salut! Am revenit.
          Alti doi mecanici. Surprinzator, acceasi parere: arborele cotit. Au zis ca nu se poate face nimic, trebuie cumparat alt motor.
          Nu mai stiu ce sa fac! Stau in stres de atatea zile! Macar de-as sti de unde e, ce e, cat ma costa. Adica sa stiu si eu cum s-o apuc, ce am de facut.
          Mersi!

          Comment


          • #6
            O zi bună!

            Un element de noutate: arborele cotit. Sigur ați scris bine? Problema s-a mutat de sus, de la partea de chiulasă, la partea de jos, bloc motor, palier-ambielaj?
            Și asta se poate verifica empiric: dacă este o bătaie de bielă sau cuzineții de palier au cedat, uleiul și implicit filtrul de ulei trebuie să fie pline de pilitură. Este atât de simplu de constatat pe cât este deșurubarea bateriei filtrului de ulei și inspecția vizuală.
            S-au făcut astfel de teste pe unde ați fost sau pur și simplu constatare auditivă?

            Nu vă mai faceți atâtea griji. Orice problemă se repară, indiferent de complexitatea ei.

            Toate cele bune,
            Raul Andrei​

            Comment


            • #7
              Salut! Am revenit.
              Din pacate, e din ce in ce mai rau. Nu stiu deloc ce sa fac, nici macar de unde sa incep. Nu pot sa rezolv problema, eu ma zbat de o saptamana sa aflu care e (care e problema). Repet, nu stiu ce sa fac sau cum sa fac.
              Mersi!

              Comment


              • #8
                O zi bună!

                Deocamdată nu știți nimic concret. Nu are rost să vă irosiți energia pe griji generate de păreri nefondate, ci mai bine vă îndreptați energia spre căi de rezolvare a problemei.
                În prima fază scoateți bateria filtrului de ulei și inspectați-o. Această operațiune este gratuită. În cel mai scump caz cumpărați un filtru nou. Apoi treceți la verificat celelalte componente.

                Toate cele bune,
                Raul Andrei​

                Comment


                • #9
                  Salut! Am revenit cu cateva precizari.
                  Unul dintre cei la care am fost a scos filtru de ulei si a verificat. Bine, nu prea stiu ce sa inteleg, a zis ca nu are pilitura (span) da ca uleiu (chiar daca negru) pare mai nou decat ar fi trebuit. Adica se poate sa se fi schimbat uleiu mai recent tocmai ca sa nu se vada pilitura.
                  Totodata, asta e singura chestie care s-a verificat pe bune. Ma gandesc ca ar mai fi si alte chestii care ar putea fi verificate da nu stiu care, ei nu au verificat nimic, doar au ascultat.
                  In seara asta am descoperit o alta chestie, bataia aceea a inceput sa se auda si la relanti (ceea ce ar indica ca e distributia).
                  Am deja cateva nopti la rand nedormite, asa ca orice sfat e binevenit.
                  Mersi!

                  PS: Am pus si un video, e relativ recent.

                  Comment


                  • #10
                    O zi bună!

                    Unul dintre cei la care am fost a scos filtru de ulei si a verificat. Bine, nu prea stiu ce sa inteleg, a zis ca nu are pilitura (span) da ca uleiu (chiar daca negru) pare mai nou decat ar fi trebuit. Adica se poate sa se fi schimbat uleiu mai recent tocmai ca sa nu se vada pilitura.
                    Așa da. Asta îmi place să aud. Credeți-mă, pilitura rămâne în baia de ulei, în răcitorul de ulei și în multe alte locuri. Dacă s-ar fi făcut schimbul de ulei tot s-ar fi văzut. Într-adevăr, o cantitate mai mică, dar totuși s-ar fi văzut la o privire amănunțită.

                    Nu pot accesa videoclipul. Spune că nu a fost partajat.
                    Nu vă mai consumați atât pentru o mașină. Cum am spus mai sus, orice problemă se rezolvă. Motorul, este, la rândul lui, piesă de schimb. Una mai complexă, ce-i drept, dar nu este un capăt de lume.

                    Toate cele bune,
                    Raul Andrei​

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru raspunsuri si promptitudine!
                      Cat despre video, functioneaza normal. E un link, mie imi merge sa vad chiar si cand nu sunt logat. Chiar as fi curios de o parere, fie ea si de la distanta. Oricum, parca tot mai multe semne care arata distributia.

                      Comment


                      • #12
                        O zi bună!

                        Am încercat în repetate rânduri, în diverse modalități să accesez videoclipul, însă fără succes.
                        Acum îmi spune că este arhivat.
                        Totuși, îmi mențin părerea că o diagnosticare la distanță, prin mijloace digitale, este păguboasă întrucât microfonul telefonului amplifică, estompează și distorsionează sunetele. Cu toate acestea sunt curios să-l văd. Dacă puteți, vă rog frumos să reîncercați publicarea lui.

                        Toate cele bune,
                        Raul Andrei​

                        Comment


                        • #13

                          Comment


                          • #14
                            Watch "unnamed" on Streamable.

                            Comment


                            • #15
                              Visit this link to play the video: VID-20240827-WA0000.mp4

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF