Salutare tuturor!
Detin un C180 CDI 2010 w204 cu motor om651. Este prima masina, nu sunt inca foarte experimentat pe partea de mecanica. De ceva timp am observat ca masina are o pierdere de ulei/fluide pe dedesubt, pierderea nu era masiva, in sensul ca putea sta parcata cateva zile intr-un loc si niciodata nu am gasit pata pe jos, dar daca ma bagam sub masina se vedea cum este plina de fluid in toata partea din fata pana la baia de ulei inclusiv. Am verificat uleiul o perioada si nu scadea. Am fost la un service (sa schimb placute, discuri, ulei, filtre) iar mecanicul de acolo mi-a zis ca nu e ceva grav doar ca e complicata reparatia si ca ar trebui sa isi faca timp pentru asta, asa ca pe moment, afland ca nu e grav si vazand ca masina functionaeaza normal zic eu, nu se simte ca nu trage, nu scoate sunete anormale nu am facut nimic in sensul asta. acum am vazut ca are lichid si in zona injectoarelor (se vede in poza atasata).
1. In primul rand va cer un sfat, opinie, parere, cei care ati mai intalnit asta sau ceva asemanator. Ce ar putea fi?
2. Cunoasteti vreun service unde sa poata rezolva problema asta la pretul corect ?
3. Ar merita sa merg la tiriac sau autoklass? sau trebuie sa imi vand un rinichi
)
Detin un C180 CDI 2010 w204 cu motor om651. Este prima masina, nu sunt inca foarte experimentat pe partea de mecanica. De ceva timp am observat ca masina are o pierdere de ulei/fluide pe dedesubt, pierderea nu era masiva, in sensul ca putea sta parcata cateva zile intr-un loc si niciodata nu am gasit pata pe jos, dar daca ma bagam sub masina se vedea cum este plina de fluid in toata partea din fata pana la baia de ulei inclusiv. Am verificat uleiul o perioada si nu scadea. Am fost la un service (sa schimb placute, discuri, ulei, filtre) iar mecanicul de acolo mi-a zis ca nu e ceva grav doar ca e complicata reparatia si ca ar trebui sa isi faca timp pentru asta, asa ca pe moment, afland ca nu e grav si vazand ca masina functionaeaza normal zic eu, nu se simte ca nu trage, nu scoate sunete anormale nu am facut nimic in sensul asta. acum am vazut ca are lichid si in zona injectoarelor (se vede in poza atasata).
1. In primul rand va cer un sfat, opinie, parere, cei care ati mai intalnit asta sau ceva asemanator. Ce ar putea fi?
2. Cunoasteti vreun service unde sa poata rezolva problema asta la pretul corect ?
3. Ar merita sa merg la tiriac sau autoklass? sau trebuie sa imi vand un rinichi
