Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mers întrerupt kompressor c200k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers întrerupt kompressor c200k

    Salutare.
    Nu-i dau de cap la un c200 kompressor, dupa ce se incalzeste merge prost, intrerupe si apar 3 erori. Daca scot mufa debitmetrului își revine si merge bine.
    Toată admisia este etanșă, probat cu presiune. Nu am ulei in mufe, lambda 1 citeste 1.5-2.5v, lambda 2 40mv, debitmetru 7-8.
    dacă scot furtunul de la egr, iese aer pe el și motorul merge bine, lambda 2 fluctuează in jur de 0.7v, debitmetru citește peste 15.
    nu știu sigur dacă erorile au descrierea corecta, cert este ca atunci când intrerupe înregistrează rateu pe toti cilindrii, mai mult pe 2 si 3, cateodata ia si pe cil 3 rateu cu dezactivare.
    Am rămas fără idei!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

  • #2
    Am mai facut cateva teste, sondele lambda reactioneaza. La una scade voltajul si la cealalta creste cand imbogatesc amestecul cu spray frane.
    Si tot cand dau cu spray in admisie motorul se linisteste si merge frumos, cand se duce sprayul incepe si galopeaza, da sa moara iar accelereaza si tot asa, repet cu de3bitmetrul scos toarce.
    Short term fuel trim este 25-30%
    Long term fuel trim este 15%
    Avand acestea in vedere este posibil sa am o problema pe alimentare carburant, ca presiune benzina scazuta sau injectoare infundate. Masina a fost intr-un accident si s-a defectat regulatorul de benzina din filtru, acum are filtru nou. Ma gandesc ca e posibil ca injectoarele sa fie infundate cu mizerie de la filtru.

    Comment


    • #3
      Scoate bujiile, regleaza distanta intre electrozi la 0,8mm si se va intampla minunea! Probabil le vei gasi cu distanta intre 1 si 1,3mm...ca asa vin din fabrica bujiile. Un an m-a chinuit pana am gasit sursa necazurilor. Spor la treaba!

      Comment


      • #4
        Sigur nu trage aer fals pe la faimoasele furtunase de aerisire carter?

        Comment


        • #5
          Toate furtunasele plus valva de sens sunt schimbate.
          Am probat și cu alt debitmetru.
          O sa verific și bujiile.
          Mulțumesc.

          Comment


          • #6
            Valorile respectiva indica prea mult aer, prea putina benzina. Sigur e etans circuitul?

            Evident nu strica sa verifici bujiile, dar in opinia mea functionarea la relanti ar trebui sa fie buna indiferent.

            Comment


            • #7
              Am probat circuitul cu aer comprimat direct la debitmetru, se menține presiunea destul și nu se aude nimic scăpând.

              Comment


              • #8
                Bujiile au distanta bună.

                Comment


                • #9
                  Deci cu debitmetru băgat sărăcește foarte mult amestecul, se vede la sondele lambda. Debitmetru citește în jur de 10kg/h idle, cu el scos e 0.
                  O sa incerc cu încă unul nou, marca vdo sa vedem.

                  Comment


                  • #10
                    Cu debitmetru scos lambda 1 are 4-500mV, lambda 2 are 1,200-1,300mV si motorul merge bine.
                    Cand bag mufa debitmetrului lambda 1 scade pana la 20-30mV si lambda 2 urca peste 2000mV, vad ca asa lucreaza una scade alta creste.
                    Am inlocuit si benzina din rezervor, crezand ca e de vina.
                    Injectoarele le-am probat pe aparat, toate egale si pulverizeaza bine.
                    Presiunea in rampa 3.5-4 bari, dupa cate am gasit cam asta este valoarea corecta.
                    Apropo de valva de sens de sub galerie, cea pe care am schimbat-o daca e pusa incorect, ar putea da semnele astea? Daca tin minte bine se pune cu sensul spre galerie, asa am gasit si o informare de la mercedes plus cateva postari pe forumuri.

                    Comment


                    • #11
                      Pai daca merge bine fara debitmetru e clar ca ala e de vina, nu?
                      vezi cum se face trimm ul fara debitmetru.
                      Cauta pe cineva cu motor asemanator cat sa faceti un schimb. Sau incearca in dezmembrări.

                      Comment


                      • #12
                        Da, numai ca am mai incercat cu un debitmetru nou marca magneti marelli, poate a fost aiurea ala sa vad si vdo ce zice. Vdo ajunge pe la 1000lei, macar sa fac o proba cu el.

                        Comment


                        • #13
                          Am probat cu al doilea debitmetru nou, marca VDO continental(+-1000lei) si masina toarce ca o pisicuta. Mai inregistreaza ici colo cate un rateu, lambda 2 5-700mv, lambda 1 1,400-1,500mv(le-am scris invers mai sus)
                          Short term fuel trim 0-10%, long term fuel trim 16%, cel mai tare este ca debitmetrul citeste la fel ca cel vechi 10kg/h, nu-mi dau seama de ce functioneaza bine cu acesta!
                          Ca sa fiu sigur l-am pus din nou pe cel vechi original siemens, nici nu am pornit bine ca a si inceput sa balbaie! Ah si cat am lucrat la ea dupa ce am probat cu primul debitmetru, degeaba, fara rost! Asta e, nici pe piesele noi nu te poti baza!
                          In dreapta este benzina proaspata, in stanga ce era in masina. Clar nu a fost de la benzina, ca dupa ce am golit rezervorul si pus alta tot asa a mers.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            In cazanul meu am benzina din decembrie 2021 pt că merg pe gaz majoritatea timpului, iar anul trecut nu prea am circulat.
                            motorul merge f bine, nici vb sa faca figuri.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF