Salutare.Vin cu o problema aparent destul de comuna la modelul de mercedes c200,2010,om651.M am trezit undeva la 20 km/h cu un zgomot la motor și fum in spate.Am oprit,dar masina nu mai porneste.Dat motorul jos=un piston spart,turbo plin de ulei.Cauza:
1-injector defect(fara eroare in bord)
2-presiune mare de ulei(s a gasit ulei peste maxim,desi eu nu am observat).
Daca vreun coleg are motor de vanzare sau bloc ambielat,rog PM.Parcurile de dezmembrari nu au,aparent se vand ca painea calda.
Verificati injectoarele des,se pare ca sunt destul de sensibile si defectiunea duce pana aici.Piston nou 2000 lei,se schimba toate 4+biele etc etc,sare de 10.000 lei lejer reparația,dupa care turbo,injectoare.
1-injector defect(fara eroare in bord)
2-presiune mare de ulei(s a gasit ulei peste maxim,desi eu nu am observat).
Daca vreun coleg are motor de vanzare sau bloc ambielat,rog PM.Parcurile de dezmembrari nu au,aparent se vand ca painea calda.
Verificati injectoarele des,se pare ca sunt destul de sensibile si defectiunea duce pana aici.Piston nou 2000 lei,se schimba toate 4+biele etc etc,sare de 10.000 lei lejer reparația,dupa care turbo,injectoare.
Comment