Buna seara,colegii.Detin un mercedes c class,limuzina,motor 2.2 diesel,an 2010.Inainte sa apara problema despre care am rugamintea sa ma ajutati,am facut următoarele:
-termostat defect,schimbat
-lichidul era de culoarea maronie si l am schimbat ca asa mi s a spus ca este vechi si am pus albastru(circuitul spalat)
Problema este ca imi iese abur exact de sub filtrul de particule,exact sub el parca s ar vedea un lichid pe tabla aceea de aluminiu care il înconjoară si banuiesc ca acela se evapora si iese abur.Toate lichidele sunt la nivel.Problema de mai demult este ca undeva la 2 zile mi se aprindea martorul de completare antigel si completam cam 200ml.Se văd dâre pe vasul de expansiune,dar numai 2 3 picaturi.Banuiesc ca e cam greu sa curga asa mult doar pe acolo.Ce am mai observat cand am dat capacul este ca parca motorul isi schimba brusc sunetul in unele momente,nu stiu daca doar mi se pare.Lichidul din vas arata ok,fara ulei,fara bule de aer.Daca deschid nu are presiune mare,nu sare etc.Temperatura in bord sta constanta undeva la 82°C,caldura baga.Masina o detin de o luna jumate.Daca m ati putea ajuta cu cateva sfaturi si pareri sa stiu incotro sa ma indrept.Am cautat și pe google,dar parerile pleaca de la busonul de la vas pana la chiulasa.Multumesc anticipat!
-termostat defect,schimbat
-lichidul era de culoarea maronie si l am schimbat ca asa mi s a spus ca este vechi si am pus albastru(circuitul spalat)
Problema este ca imi iese abur exact de sub filtrul de particule,exact sub el parca s ar vedea un lichid pe tabla aceea de aluminiu care il înconjoară si banuiesc ca acela se evapora si iese abur.Toate lichidele sunt la nivel.Problema de mai demult este ca undeva la 2 zile mi se aprindea martorul de completare antigel si completam cam 200ml.Se văd dâre pe vasul de expansiune,dar numai 2 3 picaturi.Banuiesc ca e cam greu sa curga asa mult doar pe acolo.Ce am mai observat cand am dat capacul este ca parca motorul isi schimba brusc sunetul in unele momente,nu stiu daca doar mi se pare.Lichidul din vas arata ok,fara ulei,fara bule de aer.Daca deschid nu are presiune mare,nu sare etc.Temperatura in bord sta constanta undeva la 82°C,caldura baga.Masina o detin de o luna jumate.Daca m ati putea ajuta cu cateva sfaturi si pareri sa stiu incotro sa ma indrept.Am cautat și pe google,dar parerile pleaca de la busonul de la vas pana la chiulasa.Multumesc anticipat!
Comment