Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai merge claxonul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai merge claxonul

    Salut.Am si eu un w202 din '95 si de ceva timp nu mai merge claxonul.Precizez ca sigurantele sunt bune(Le-am luat pe toate la rand de vreo 2-3 ori ca nu stiam care e de la claxon)si toate sunt perfecte.Am zis ca de la frig o fi inghetat dar si acum cand e cat de cat cald tot nu merge.Nu stiu ce sa ii mai fac ca de vreo luna ma tot chinui fara.Am dat si capacul de la volan jos si acolo totul e bine.Daca a mai patit cineva poate ma puteti ajuta.Mersi

  • #2
    Nu mai merge nu il mai folosesti.:-)

    Comment


    • #3
      Mi-am dat seama ca esti de la tzara...glume din alea satesti de-ale voastre.Forumul asta e pentru a da un raspuns serios .Daca ai chef de glume poti sa intri pe mess...sau nu stii ce e ala?)Astept raspuns de la cineva care chiar are de gand sa ma ajute nu de la ciobanei

      Comment


      • #4
        Gluma, negluma...asa este...nu merge nu-l folosesti.

        Comment


        • #5
          Poate te ajuta sa-ti faci o idee:http://www.dieselgiant.com/mercedes%...leshooting.htm
          Bafta!

          Comment


          • #6
            Vad ca ai revenit cu un al THREAD pe aceeasi tema! Nu inteleg ce rost a avut dar sper ca reusesti sa rezolvi problema!
            Si aici ai primit multe informatii:




            Oricum, vad ca ce te-am sfatuit eu nu ai incercat! Ai verificat doar sigurantele si capacul claxonului! Ai pus macar un aparat de masura pe fire sa vezi daca vine curent la claxon...? Daca nu ai aparat - improvizezi: iei un bec de plafoniera si il legi pe ala la firele ce duc la claxon...Nu e greu! Trebuie doar sa vrei!

            Bafta in continuare!
            Last edited by dan500se; 02-01-2010, 12:24 PM.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Mersi pentru raspunsuri.Si in legatura cu ce ai zis tu Dan crede-ma ca si daca as avea aparat de masura nu as stii ce sa fac cu el.Tie probabil iti e usor sa zici ca probabil te pricepi.dar eu sunt paralel cu electrica.Dar in lipsa de aparat de masura voi incerca cu bec cum ai zis.Sa speram ca stiu ce sa fac acolo).Mersi

              Comment


              • #8
                E foarte simplu,daca ai verificat sigurantele si sunt bune mai ramane claxonul care e ars si nu ramane decat sa-l schimbi,altul.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Antonyo View Post
                  Mersi pentru raspunsuri.Si in legatura cu ce ai zis tu Dan crede-ma ca si daca as avea aparat de masura nu as stii ce sa fac cu el.Tie probabil iti e usor sa zici ca probabil te pricepi.dar eu sunt paralel cu electrica.Dar in lipsa de aparat de masura voi incerca cu bec cum ai zis.Sa speram ca stiu ce sa fac acolo).Mersi
                  Nu este mare lucru. Chiar si paralel, pui firul/papucul de la claxon pe dulia de la bec, apoi pui fundul becului pe caroserie sau pe un cap de surub din apropiere. Nu mai ramane decat ca cineva sa iti claxoneze si becul trebuie sa se aprinda. Daca se aprinde, instalatia este OK si deci claxonul este mort. Daca nu se aprinde ai traseul electric intrerupt sau nu ai verificat bine siguranta.

                  Cu becul nu poti gresii, nu conteaza polaritatea, deci nu ai treaba unde pui "+" sau "-".
                  W203 - 2001

                  Comment


                  • #10
                    w 201/190 e!!!! probleme la pornire!!!

                    atunci cand dau sa pornesc masina dimineata, nu porneste la prima cheie si dupa ce porneste intr-un final este sub-turata. Socul electronic al injectiei ,multipunct nu lucreaza.
                    Astept shi eu un sfat sau o parere despre chestia asta!!!
                    TNX

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nickbal View Post
                      Nu este mare lucru. Chiar si paralel, pui firul/papucul de la claxon pe dulia de la bec, apoi pui fundul becului pe caroserie sau pe un cap de surub din apropiere. Nu mai ramane decat ca cineva sa iti claxoneze si becul trebuie sa se aprinda. Daca se aprinde, instalatia este OK si deci claxonul este mort. Daca nu se aprinde ai traseul electric intrerupt sau nu ai verificat bine siguranta.

                      Cu becul nu poti gresii, nu conteaza polaritatea, deci nu ai treaba unde pui "+" sau "-".
                      Mai ramane de verificat doar claxonul prin aceleasi metode "primitive" tragand fir direct de la baterie...

                      Originally posted by Mihai_Benz View Post
                      atunci cand dau sa pornesc masina dimineata, nu porneste la prima cheie si dupa ce porneste intr-un final este sub-turata. Socul electronic al injectiei ,multipunct nu lucreaza.
                      Astept shi eu un sfat sau o parere despre chestia asta!!!
                      TNX
                      Ar trebui sa deschizi acest topic la sectiunea dedicata modelului tau W201.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Am incercat treaba cu becul si se aprinde.Asta inseamna ca e claxonul dus?Si unde gasesc claxon.E diferit la papuci fata de unu din ala standard cum sunt alea de obor?(alea rosii)Sau e special pentru mercedes?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Antonyo View Post
                          Am incercat treaba cu becul si se aprinde.Asta inseamna ca e claxonul dus?Si unde gasesc claxon.E diferit la papuci fata de unu din ala standard cum sunt alea de obor?(alea rosii)Sau e special pentru mercedes?
                          Daca se aprinde becul,atunci inseamna ca primeste tensiune de alimentare,iar de aici rezulta ca e defect claxonul.
                          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                          Comment


                          • #14
                            Si mie mi s-a ars claxonul. Nu ştiu unde e pozitionat la tine la w202, dar la mine, w203 e chiar în faţă unde intră toate muştele şi toate bâzâitorile, astfel încât se strică relativ repede. Eu am pus unul de Dacie, şi funcţionează perfect. S-a potrivit perfect pe locaşul celui vechi ( după cum seamănă cred că şi ăla tot de Dacie e )
                            Iubitor de Mercedes

                            Comment


                            • #15
                              Pai la alea de dacie ma refeream si eu(alea rosii)Dar nu stiam daca se ptrivesc.Dar daca zici ca ar trebui sa mearga ar fi bine ca alea sunt ieftine)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF