Salutare tuturor si bine v-am gasit.
Detin un C-Klass 2011 automat 94k de mile (cam 150.000km) si care vine cu urmatoarele probleme:
1. Celebra deja si veșnica problema cu smucitul la rece.
2. Cand nu mai smuceste la rece adică si schimba foooarte fin, am observat ca atunci cand trec din N in D are o trepidatie de cateva secunde, pare ca si cum ar patina de exemplu.
3. Si numarul 3 care se întâmplă foarte rar dar ma sperie foarte tare, daca se oprește la sistemul Start/stop, în momentul în care am luat piciorul de pe frână, masina porneste dar pare ca si cum si "ingâtuie", cam ca atunci cand pornești o masina fara sa calci ambreiajul ( nu la fel de brutal, dar ca sa înțelegeți ideea) .
Am tot citit pe forum despre punctele 1 si 2, n-am văzut nimic de problema mea nr.3
Observații: 1. N-am ajuns la service inca pentru diagnoza.
2. Uleiul din cutie nu a fost schimbat, eu sunt al doilea proprietar, dar ma indoiesc ca a fost schimbat.
Un schimb de ulei al cutiei, undeva unde iti schimba si uleiul din convertizor costa 420 lire tva inclus.
Ma gândeam daca este mai bine sa schimb convertizorul cu totul, ca găsesti unul nou la 450£ plus manoperă, ulei etc.
Cam astea au fost problemele mele. Va salut si spor la toate.
Detin un C-Klass 2011 automat 94k de mile (cam 150.000km) si care vine cu urmatoarele probleme:
1. Celebra deja si veșnica problema cu smucitul la rece.
2. Cand nu mai smuceste la rece adică si schimba foooarte fin, am observat ca atunci cand trec din N in D are o trepidatie de cateva secunde, pare ca si cum ar patina de exemplu.
3. Si numarul 3 care se întâmplă foarte rar dar ma sperie foarte tare, daca se oprește la sistemul Start/stop, în momentul în care am luat piciorul de pe frână, masina porneste dar pare ca si cum si "ingâtuie", cam ca atunci cand pornești o masina fara sa calci ambreiajul ( nu la fel de brutal, dar ca sa înțelegeți ideea) .
Am tot citit pe forum despre punctele 1 si 2, n-am văzut nimic de problema mea nr.3
Observații: 1. N-am ajuns la service inca pentru diagnoza.
2. Uleiul din cutie nu a fost schimbat, eu sunt al doilea proprietar, dar ma indoiesc ca a fost schimbat.
Un schimb de ulei al cutiei, undeva unde iti schimba si uleiul din convertizor costa 420 lire tva inclus.
Ma gândeam daca este mai bine sa schimb convertizorul cu totul, ca găsesti unul nou la 450£ plus manoperă, ulei etc.
Cam astea au fost problemele mele. Va salut si spor la toate.
Comment