Va salut stimabililor.
Detin un W203, 220CDI, 08.2003, 308.000km.
Inainte sa plec in voiaj i-am facut Stelutei o diagnoza cu STAR. Rezultatele le puteti vedea in pozele atasate.
Problema electrica pe far am rezolvat-o la niste electricieni priceputi. Cauza problemei a fost balastul. Problema a fost rezolvata fara alt balast. Nu stiu cum, nu ma intrebati.
Am obtinut ITP-ul cinstit, cu noxele la limita.
Deci pana in acest moment nu apucasem sa o conduc deloc, achizitie noua.
M-am gandit la injectoare si m-a mancat unde nu bate soarele sa le scot pentru a le schimba saibele (unul din ele scuipa). Nu am tinut cont de pistonul aferent fiecaruia. Cred ca le-am amestecat.
Dupa aceea am foslosit un iCarsoft si am reintrodus codurile injectoarelor in baza diagnozei.
A doua zi mandrie mare, prima mea plimbare cu Steluta, insa de cand am ajuns pe centura orasului inspre iesire, limp mode, nu mai mult de 1800-2000rpm, semafor; plec de pe loc, motorul moare. La a doua cheie porneste, continui drumul; la vreo 10km, fum cat incape, lenesa ca o iapa batrana; bag cu kick-down, fum ca la Sidex. Bineinteles toata escapada sub aplauzele si uralele colegilor de trafic.
Intrebarile mele sunt...
1. In baza diagnozei vedeti si alte cauze pentru acre sa fi avut afumatoarea dupa mine sau sa fi fost strict vorba de injectoare?
2. E posibil ca un drum de 20km (pana la service unde a si ramas) in aceste conditii sa imi fi distrus complet EGR-ul, catalizatorul sau DPF-ul?
3. Flacaul cu diagnoza mi-a spus ca aparatul nu vede celelalte module decat motorul si farul cu problema. Se poate observa ca toate au semnul ‘ ! ‘.
*Putina Prostie Personala
Detin un W203, 220CDI, 08.2003, 308.000km.
Inainte sa plec in voiaj i-am facut Stelutei o diagnoza cu STAR. Rezultatele le puteti vedea in pozele atasate.
Problema electrica pe far am rezolvat-o la niste electricieni priceputi. Cauza problemei a fost balastul. Problema a fost rezolvata fara alt balast. Nu stiu cum, nu ma intrebati.
Am obtinut ITP-ul cinstit, cu noxele la limita.
Deci pana in acest moment nu apucasem sa o conduc deloc, achizitie noua.
M-am gandit la injectoare si m-a mancat unde nu bate soarele sa le scot pentru a le schimba saibele (unul din ele scuipa). Nu am tinut cont de pistonul aferent fiecaruia. Cred ca le-am amestecat.
Dupa aceea am foslosit un iCarsoft si am reintrodus codurile injectoarelor in baza diagnozei.
A doua zi mandrie mare, prima mea plimbare cu Steluta, insa de cand am ajuns pe centura orasului inspre iesire, limp mode, nu mai mult de 1800-2000rpm, semafor; plec de pe loc, motorul moare. La a doua cheie porneste, continui drumul; la vreo 10km, fum cat incape, lenesa ca o iapa batrana; bag cu kick-down, fum ca la Sidex. Bineinteles toata escapada sub aplauzele si uralele colegilor de trafic.
Intrebarile mele sunt...
1. In baza diagnozei vedeti si alte cauze pentru acre sa fi avut afumatoarea dupa mine sau sa fi fost strict vorba de injectoare?
2. E posibil ca un drum de 20km (pana la service unde a si ramas) in aceste conditii sa imi fi distrus complet EGR-ul, catalizatorul sau DPF-ul?
3. Flacaul cu diagnoza mi-a spus ca aparatul nu vede celelalte module decat motorul si farul cu problema. Se poate observa ca toate au semnul ‘ ! ‘.
*Putina Prostie Personala
Comment