Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor mercedes c 180

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor mercedes c 180

    pentru inceput va salut pe voi toti posesorii de MB si ma bucur sa ma aflu printre voi.Sunt nou posesor de merceds modelul c 180 din 1997 si as avea nevoie de putin ajutor.Pentru inceput as vrea sa stiu care e consumul caci mie mi-a iesit 15 la suta si asta fara sa conduc sportiv adica am mers pina in 120 km/h si care ar fi posibilitatile de rezolvare a acestei probleme.Apoi un manual daca nu cer prea mult si bineinteles sfaturi.Multumesc.

  • #2
    Salut, la partea cu consumul si mie imi papa atat in oras, am un C180 din 1995 W202. In afara imi ia 6,5-7 % facut de mine consumul in oras e inca teoretic nu iam facut consumul personal e din ce spune taicamniu, da nah nu am incredere ca de pe dacie pe merc e diferenta. El inca mai opreste motorul la semafor....in fine sincer si eu vreau sa o duc, un sfat pune-o pe tester si verificai amestecul si restul ca am intrebat si eu in stanga si dreapta si e posibil sa fie o mica problema...nu stiu sincer eu inca nu am ajuns sa o pun pe calculator. Daca reusesti intre timp dami si mie un raspuns. Merci, Petrus - Galati.
    Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

    Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

    + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
    si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
    si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

    Comment


    • #3
      Mi se pare mare consumul,daca te supara fa o diagnoza undeva.....bafta...

      Comment


      • #4
        Am scris si io vreo cateva randuri ....si dupaia am vazut data in care a postat initiatorul topicului.In sfarsi un coleg care cred ca a folosit "search" inainte de a deschide topic(shakale).

        Din cunostintele mele personale(care in mecanica sunt minime) nu e prea bine sa opresti motorul la semafor.
        Consumul in oras ar trebui sa fie la 9% undeva, dar in nici un caz 15.

        Comment


        • #5
          al meu papa 15 in oras daca merg frumos, 20 si ceva daca-i dau iar in afara mananca 7-9. 2001 c180 motor de 2L benzinar.
          nu stiu daca te ajuta cu ceva.

          Comment


          • #6
            Daca e C180 ar cam trebui sa fie motor de 1.8 litri, nu? E modificat?
            Consumul mi se pare totusi mare chiar si pentru motorul asta mai gurmand. Si al meu ia vreo 12% dar chiar 15...e ceva diferenta. In ce priveste un consum extern sub 7 si asta mi se pare poveste. Manualul zice vreo 7.5% .
            Oricum e de pus pe tester si/sau dus la cineva sa-l regleze putin.
            Multi km fara reparatii!
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Ai sau nu aer condiţionat?
              Dacă da , la Mercedes e puţin invers , mai exact trebuie apăsat butonul EC , să nu funcţioneze compresorul , asta ar fi o explicaţie pt. consum.
              Consumul normal , în oraş aglomerat , nu ştiu cum este BT. , este undeva pe la 13%, poate puţin peste.
              Apoi consumul este discutabil , dacă faci drumuri scurte , la intervale lungi.Temperatura optimă de funcţionare a unui motor Otto, este pe undeva pe la 85-95 grade Celsius.Dacă ai face un grafic , în primele minute de funcţionare , mai ales dacă este rece , un motor consumă mult mai mult..De aici şi greşeala de a opri motorul la semafor , adaugi şi uzura prematură a electromotorului.De ce crezi că majoritatea garanţiilor , pe maşină , sau pentru o baterie nouă pun condiţia să nu fie taxi.
              Ca să fii edificat cu privire la consum, fă plinul până în buza rezervorului , fă minim 50 km în oraş , fără a opri motorul , cu aer condiţionat sau fără şi astfel afli consumul real , dacă depăşeşti 13,5 % , poţi merge la o diagnoză.

              Comment


              • #8
                Va salut, nu vreau sa ma amestec in ale voastre, dar mi se pare un consum de 12% in oras exorbitant de mare chiar daca este vorba de un motor de 1800 pe benzina. Spun asta ca am un prieten care are un motor de 2 litri benzina si in oras consuma in jur de 10.
                In schimb daca consuma chiar atat de mult atunci sigur are probleme cu amestecul in cel mai rau caz cu injectoarele.
                Un tester ajuta mult in orice caz.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Mircea, eu la o Vectra de 1,8L manca in orash 10%,dar 15%mi se pare chiar enorm de mult, eu zic sa mearga totusi la o testare ca nu i-ar strica sa verifice chiar si cu clima pornita este mult.Apropo da-mi un pm si spune-mi cum a fost la intalnire atunci.Bafta cu consumu ,sper sa-i gasesti remediu

                  Comment


                  • #10
                    Neamţul dă un consum de 12,7 %.
                    Condiţiile de aglomerare urbană erau un pic diferite de acum , în 97 Românica nu era pe hartă.Având în vedere infrastructura...de acum...inexistentă..de ce ne mirăm.
                    Să luăm în calcul şi motorul de 1,8 prea mic pentru caroseria respectivă..
                    Alt element , niciodată motoarele pe benzină nu au fost făcute să facă economie de combustibil , dar au alte calităţi incotestabile.
                    Vorba unui clasic în viaţă , şi cu p... în cur şi sufletul în rai e imposibil.

                    Comment


                    • #11
                      adidc nu stiu daca pe mine ma intrebai de c180 cu motor de 1.8 dar al meu e c180 cu motor de 2000 si nu a suferit modificari...
                      Citat din talon: C180, Cilindree 1998, putere 95kW an fabricatie 2001.
                      Si atata consuma cat am spus, 15(sau mai mult) in oras, daca e trafic bara la bara ia si 20(sau daca-i dau in gura) iar in afara undeva de la 7 la 9 foarte rar peste si numai daca ii dau talpa.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mircea13 View Post
                        Ai sau nu aer condiţionat?
                        Dacă da , la Mercedes e puţin invers , mai exact trebuie apăsat butonul EC , să nu funcţioneze compresorul
                        Imi explici putin ce ai vrut sa spui? Adica sa nu fie aprins becul de pe butonul EC?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by redknee View Post
                          adidc nu stiu daca pe mine ma intrebai de c180 cu motor de 1.8 dar al meu e c180 cu motor de 2000 si nu a suferit modificari...
                          Citat din talon: C180, Cilindree 1998, putere 95kW an fabricatie 2001.
                          Si atata consuma cat am spus, 15(sau mai mult) in oras, daca e trafic bara la bara ia si 20(sau daca-i dau in gura) iar in afara undeva de la 7 la 9 foarte rar peste si numai daca ii dau talpa.
                          Pe tine te intrebam. Consumul mi se pare enorm. Incearca sa o duci la un tester sa vezi cum se intampla. Verifica-i aprinderea si cam asta ar fi. Ai cutie automata?
                          Legat de butonul EC...inseamna economy mode, si cand il apesi, opreste compresorul de aer conditionat. Practic masina ramane doar cu ventilatie.
                          Last edited by adidc; 06-30-2009, 09:39 AM.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by adidc View Post
                            Pe tine te intrebam. Consumul mi se pare enorm. Incearca sa o duci la un tester sa vezi cum se intampla. Verifica-i aprinderea si cam asta ar fi. Ai cutie automata?
                            Legat de butonul EC...inseamna economy mode, si cand il apesi, opreste compresorul de aer conditionat. Practic masina ramane doar cu ventilatie.
                            Pai o sa o duc sa o puna pe tester daca ziceti voi ca e mare consumul.
                            Da EC acuma la mine nu e apasat, daca il apas se aprinde un bec portocaliu pe el. E adevarat, acuma daca dau drumul la aer din rotita in 30-40 de secunde maxim am aer rece de unde deduc ca merge compresorul, o sa incerc sa apas butonul sa vad daca e vreo diferenta.
                            Cutia e manuala si in general schimb in 3000-3500 daca e trafic normal daca e supraaglomerat schimb in 2000-2500.
                            Oricum mi se pare un consum decent daca il raportez la cat manca bmw-u de-l aveam inainte(E30 ursulet de 2L din 90) respectiv 35% consum verificat cu plinul facut pana am ramas in pana prostului.
                            Last edited by redknee; 06-30-2009, 09:46 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc mult

                              Mau ajutat sfaturile voastre. Stiu ca nu se opreste motorul ca nu e dacie da sai spuna asta si lu taicamiu ca el e batutul in cap care il opreste. Ca domnule, daca stai mai mult de 20 de sec la semafor ai voie am incercat sai explic ca nu e dacie....da nah nai cu cine ce vrei...si sincer vreau sa o duc sa o pun pe tester da mie frica aici in galati ca sunt nieste nemernici la reprezentanta iti ia caruta de bani si treaba bola.....si momentan mia cam supt din fonduri ca a trebuit sai schimb radiatorul. Apropo stiu ca nu trebuie aici postat dar daca poate cineva sa ma ajute... deci e C180 W202 din 1995, 121 cp motor1.8l, masina e fara AC...mi sa spart radiatorul si am gasit de pe acelasi model de masina numai ca e varianta mare de radiator ca masina aceea a avut AC pe ea.. de potrivit se potriveste si vasul de expansiune are si locul pentru el....ce am cumparat nou a fost termostat ca al meu era pentru varianta fara AC si am luat unu pentru modelul meu de motor dar cu varianta de AC ca trebuie sa aiba un stut ca sai pot pune un furtun in plus.... si nush e bine imi afecteaza cu ceva masina....si ma agndesc sai schimb antigelul cu tot sai pun unu nou. Trebuie sa scot si apa din motor sau numai cea care a curs din vas si radiator...si nu stiu de care antigel exact sai pun...daca ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi. Va multumesc.
                              Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                              Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                              + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                              si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                              si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF