Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scartait curea accesorii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait curea accesorii

    La un W204 Facelift 2014, motor OM651, de ceva vreme am un scartait de curea atunci cand pornesc masina si pana se incalzeste. Scartaitul este cu atat mai puternic cu cat turez mai tare motorul. Scartaitul vine din partea dreapta de undeva. Ma gandeam sa schimb cureaua si rolele. Doar ca nu stiu daca problema este chiar de la ele. Ma gandesc si la intinzator sau la un rulment la alternator. Acum din experienta cu alte masini cand era sa schimb o pompa de servo din cauza fuliei de alternator, ma gandesc ca scartaitul poate avea mai multe surse si el sa se trasmita , si sa ajungi sa inlocuiesti ceea ce nu trebuie. De aceea va cer un sfat, o parere, poate v-ati mai confruntat cu aceasta problema. Multumesc.

  • #2
    Salut, ca sa nu schimbi ce nu trebuie fa urmatorii pasi:
    -DACA AI MAI FACUT ACEST LUCRU, AR TREBUI SA LE STII NU SA TI LE EXPLIC EU , DACA NU, MERGI LA CINEVA PRICEPUT IN ACESTE OPERATIUNI !NU TE JUCA DE-A MECANICUL !
    -nu stiu la care parte dreapta te referi, de aceea prima data verifica nivelul de ulei de la servodirectie! (posibil sa fie partea dreapta cum te uiti la motor! )
    - incerca apoi sa te apropii cat mai mult de partea dreapta unde auzi zgomotul, in asa fel incat sa izolezi pe cat posibil problema si sa iti ramana 1,2 puncte de verificat (in partea alternatorului,pompa de apa sau in partea opusa,pompa servo,intinzator, etc).In acest fel reduci problema de la 6-7 puncte de verificare la 1-2.
    -da jos cureaua de accesorii si apoi porneste motorul ptr 20-30 secunde.In acest fel elimini orice suspiciune legata de motor de unde ar putea veni zgomotul.Operatiunea se poate face linistit..nu implica nici un risc !
    -avand izolate cele 1-2 puncte de verificare, incepe sa invarti la mana piesele respective si sa verifici jocurile de la ele !Este imposibil sa nu identifici, o rola care merge greu,o pompa de apa cu joc sau un alt joc sau uzura in alta piesa !
    Acum,daca piesele de pe masina sunt originale, schimba doar piesa care este de vina !Chiar daca ai, spre exemplu doar o rola de ghidaj, sau intinzatorul defect, schimba doar acea piesa pe cat posibil pe original !!Stiu ca vei fi tentat sa mergi pe "schimb tot sa fiu sigur" la ideea ta sau recomandarea mecanicului ca tot umblam acolo dar din experienta iti spun ca;
    -poti schimba doar o singura piesa si sa mergi cu restul mult si bine.
    -interventia e simpla si nu necesita alte manopere ptr o schimbare ulterioara.
    -de multe ori piesele de pe masina,originale tin mai mult decat altele noi !
    Te sfatuiesc sa pui piese originale si nu after chiar daca e varianta de echipare de fabrica (rolele sun Ina dar cu cod de oem) deoarece cele noi nu tin cat cele de fabrica !Exemplu personal, rolele Ina merg maxim 40-50000 de km desi cele de fabrica,Ina tin 500-700000 de km !Ok sunt mai scumpe cele pe origine, dar si masina e Mercedes...nu Olcit !
    Daca alegi varianta "mers la mecanic" nu inghiti galusca cu "schimbam tot la accesorii bosss, ca asa face toate" !Cere-i sa faca o constatare temeinica ptr a nu arunca banii pe fereastra !Daca "te deranjeaza banii in buzunar" alege sa faci altceva cu ei nu sa faci jocul unui Jenel pus pe capatuiala... Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Daca vroiam sa schimb tot, schimbam si nu mai intrebam pe forum. Cand ma refer la partea dreapta ma refer la drepata cand stai in masina (partea stg cu volanul). Zgomotul pare mai mult a rulment dacat scartait de cauciuc. Atasez un video. De unul singur imi e greu sa depistez ca nu face decat cand turez motorul, iar daca merg cu ea , nu mai face. Am nevoie de cineva sa-mi tureze masina dimineata cand pornesc. Este clar ca daca dau cureaua jos si o iau la puricat gasesc cate ceva, dar as prefera , daca cineva s-a mai confruntat cu pb asta, sa stiu ce sa cumpar piese dinainte si sa trec direct la schimbat fara sa mai pierd timp.

      Video: https://www.youtube.com/watch?v=xL-XXW4N01E

      Comment


      • #4
        Mno.....eu am incercat sa te ajut, ca de asta suntem pe aici prin zona ..Ce cauti tu, gasesti in Google Play, descarci aplicatia.. "ghiceste piesa stricata de pe masina mea" si rezolvi....Varianta 2020 e cu schimbarea piesei prin wi-fi , fara dat jos nimic de pe masina.. Spor.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Kit-ul de accesorii se recomanda a se schimba la 5 ani / 50.000 km.
          Pe timpurile astea dubioase , e mai ok sa schimbi doar ce este defect cum spune colegul mai sus .

          E greu din inregistrare sa ne dam seama ce anume
          e defect .....dar putem ghici curea - intinzator.
          Pe acolo ....la curea poti merge pe aftermarket , intinzator pe oem .
          Pe langa astea mai ai 2 role (destul de ieftine) cam asta ar fi kit-ul .

          Ps : verifica si pompa de apa , in filmare vad ceva alb pe acolo pe jos , pot fi urme de pierderi antigel .

          Comment


          • #6
            Bineinteles ca s-au mai lovit si altii de problema asta. Stiu pe cineva care a schimbat intinzatorul iar altii una din celelalte role de pe acolo sau chiar cureaua. Singurul lucru pe care il aveau in comun e scartaitul.

            Comment


            • #7
              Revin cu un update. Am dat jos cureaua si am facut ceva verificari. In afara de role, care erau praf, redtul pare sa se prezinte bine. Am cumparat cele doua role de ghidare(pe INA am gasit) si le-am inlocuit. Scartaitul sau mai bine spus sunetul asta ciudat a ramas. Se pare ca vine de undeva din partea dreapta, din zona turbinei si a DPF-ului. Am ridicat masina pe elevator, m-am uitat si pe dedesupt, dar nimic. Am suspectat si racordul dintre turbina si DPF, dar pare ok. Sunetul e un fel de carait ascutit(frecventa inalta), nu suna a flueirat de turbina ceea ce ma face sa exclud turbina. Totusi suspectez un rulment la alternator care e tot in acea zona, desi la verificare la mana parea ok. O sa mai incerc sa turez motorul cu cureaua data jos, deci fara accesorii sa vad daca face. Pana una alta, orice sfat e binevenit. Multumesc.

              https://www.youtube.com/watch?v=9qpu1PCGmU0https://www.youtube.com/watch?v=9qpu1PCGmU0

              Comment


              • #8
                Daca rolele erau praf , cureaua de ce nu o schimbi ?
                Costa in jur de 100lei .

                Comment


                • #9
                  Suna ca si cum ar scapa presiune pe undeva...

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am exact aceeasi problema dar numai când motorul este rece.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF