Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme frecventa regenerare filtru particule

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme frecventa regenerare filtru particule

    Salut,

    Am o problema cu frecventa regenerarii filtrului de particule.
    Xentry identifica foarte multe tentative de regenerare intrerupte.

    Cand ajunge la 100% grad incarcare incearca sa faca regenerare dar nu prea reuseste. De cele mai multe ori zice ca a fost oprit motorul pana sa reuseasca sa faca regenerare.

    Ultima regenerare i-am facut-o manual cu testerul acum o saptamana.
    De atunci, am facut un drum de 400 km de la Deva la Bucuresti si sa mai punem aprox 200-300 km invartitul prin oras.
    S-a aprins iar martorul.

    Ce nu inteleg este daca cineva mai intampina astfel de probleme.
    La voi reuseste sa isi faca regenerarea filtrului ?

    Mentionez ca masina nu prezinta nici un fel de simptom. Se comporta absolut normal, trage normal, chiar daca gradul de incarcare al filtrului ajunge la 400%. (cf tester)

    Vreo parere ?

    Revin cu poza eroare.



    W205, 2016, 2.2 diesel

  • #2
    Alte erori ai la masina?

    Nu e normal sa ai incarcare 400%. Probabil
    de aia tot incearca sa isi faca regenerare . Sigur este o problema .

    Motorina ai peste jumate in rezervor ?

    Ce am observat la masina mea : la fiecare 250 km isi face regenerarea , daca circul urban.
    La fiecare 700 km daca circul extraurban .

    Comment


    • #3
      Fara alte erori.
      Daca o las fara sa ii fac eu (mi-am cumparat tester pentru asta) ajunge la 400% grad incarcare, dar masina merge perfect.

      Motorina mereu plin, adica nu alimentez niciodata de 100 lei, iar consumul de motorina este lunar de peste 2000 lei.

      Acum eu cum sa imi dau seama daca ea face regenerare sau nu ca sa nu o mai opresc ? si daca nu o opresc, la ce bun, ca trebuie sa mergi cu ea, nu sa stai la relanti ...

      Alte idei ?

      Comment


      • #4
        Modificari ale softului ECU?
        http://www.w204.ro

        Comment


        • #5
          Pune un Star pe ea , sigur ai o eroare pe undeva stocata , pe care un tester din asta universal nu o vede.

          Comment


          • #6
            Până una alta schimba repede uleiul de la motor. sigur e diluat cu motorină și mult peste nivel, de la joaca de-a mecanicul.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mr.M View Post
              Modificari ale softului ECU?
              Nu. Nici o modificare.

              Comment


              • #8
                Originally posted by b97dmt View Post
                Pune un Star pe ea , sigur ai o eroare pe undeva stocata , pe care un tester din asta universal nu o vede.
                Cu star o testez ....
                Atasat poza.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Nici o alta parere ?

                  Merci

                  Comment


                  • #10
                    Salut, tot problema asta o am și eu. Mi s a aprins martorul la 85 000 km și după 1000km s a stins. Azi mi s a aprins iar la 90000. Problema e ca nu pot sa ajung la service sa văd ce are și dacă dăunează motorului. Ai reușit sa rezolvi?

                    Comment


                    • #11
                      Salut.

                      Sistemul nu reuseste sa termine procesul de regenerare deoarece unul din participantii la cest proces nu isi face treaba cum trebuie !Acestia pot fi:injectoarele,turbina,deversi senzori ,etc.Mai rau este ca nu iti da nici informatia directa, o eroare posibila, ca sa ai o pista pe care sa mergi.In acest caz ai nevoie de cineva care sa stie sa manuiasca acel Xentry si sa stie pe unde sa caute...
                      Cu tot respectul, dar faptul ca ai investit intr-un tester ...nu te face si mecanic !!Banii dati pe el, nu te scutesc de a merge...la un mecanic !!Altfel, vorba colegului Cl600 te joci de-a mecanicul dar pe banii tai !!!!Si risti sa cheltuiesti multi, crede-ma din experienta....
                      Mergi la unul din colegii de pe forum si incearca sa identifici problema ta !Apoi restul...e floare la ureche ! Stima.
                      PS: imi este foarte usor sa iti dau sfaturi:verifica,turbina,pune injectoarele pe banc, schimba senzorul x.....dar nu as face decat sa iti irosesc banii si eventual sa sticam masina impreuna..
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Salut,
                        Am investit in tester pentru ca am tot fost la mecanici care au testat si iar testat. Am schimbat senzor presiune diferentiala, am schimbat debitmetru si am platit "testare" de m-am saturat.
                        Am investit in tester pentru a nu mai plati mereu 100-200 lei pentru a-mi sterge cineva o eroare.

                        Am facut programare inclusiv la autoklas si ce credeti, in dimineata aceea nu s-a mai aprins martorul. Am mers totusi la ei si mi-au zis ca in mod clar, fara martor aprins, ei nu stiu ce sa verifice.

                        In ceea ce priveste frecventa regenerarii, eroarea cred ca este generata de faptul ca tot mai multi mecanici mi-au facut manual regenerare si astfel, raportul dintre km parcursi si numarul regenerarilor genereaza eroarea.

                        Mentionez ca martorul se aprinde, se mai stinge ... singur ... insa eroarea este stocata.

                        Merci.

                        Comment


                        • #13
                          Salut;

                          Pornind de la premiza ca "orice discutie in contradictoriu e buna atata timp cat aduce beneficii" , zic sa te contrazic putin..
                          Eroarea ramane stocata deoarece sistemul are o problema in continuare, sporadica cei drept, dar care persista !Nu cred ca are nici o legatura cu raportul dintre km si regenerari !Aici te amagesti singur...In cel mai bun caz, cei de la Autoklas iti vor identifica o problema finala, in momentul in care o sa fie becul aprins in bord, dar asta sigur nu iti va rezolva problema !!Probabil din aceeasi cauza ai schimbat, senzor,debitmetru,etc.....dar problema persista !!Faptul ca ai un tester cu care sa stergi erorile , nu te face mecanic si nu iti repara problema de la masina !!Doar asta incerc sa iti explic !Ai nevoie de mai mult decat un tester, ai nevoie de un om care cunoaste sistemul si problemele posibile, care sa le ia la puricat si sa gaseasca vinovatul ptr defectiunea ta !
                          Iti explic astea ptr ca si eu, "am mancat erori pe paine" legate de regenerari,dpf,senzori si bujii la un motor de Mercedes, timp de aproape 2 ani !!Si asta pe parcursul a......500000 de km, cat am facut cu masina M-am contrazis cu toata lumea de prin zona , pana cand , am pus la cap toate informatiile si am inceput sa invat.....Cu un lucru am ramas din aceasta experienta:nu de tester ai nevoie ptr a rezolva o asemenea problema...ci de un om priceput !La mine, a fost colegul mastermario 71, dar mai avem si alti colegi priceputi la care poti apela in functie de timpul fiecaruia !Stima.
                          PS:iti explic aceste lucruri, tocmai ptr a te ajuta sa nu cheltui bani pe operatii inutile fara a avea un rezultat !
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #14
                            Sunt 2 senzori pe la dpf , din cate stiu . Daca citesti posturi legate de problema ta ai sa vezi, ca din experienta celor care fac diagnoze , reiese ca acesti senzori sunt “consumabili “ , adica au o durata de viata limitata . Daca cedeaza unul , trebuie inlocuit si celalalt .
                            Asta ar fi doar un exemplu.
                            Din experienta limitata personala , in momentul in care nu ai destul lichid de racire in vas , masina nu isi face regenerare .
                            Am mai scris si legat de nivelul de combustibil din rezervor etc.
                            Sunt foarte multe posibile erori si de asta ai nevoie de un tester STAR , cu cineva care are experienta .

                            O sa-i dai de cap pana la urma . Trebuie gasit omul potrivit

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              Salut;

                              Pornind de la premiza ca "orice discutie in contradictoriu e buna atata timp cat aduce beneficii" , zic sa te contrazic putin..
                              Eroarea ramane stocata deoarece sistemul are o problema in continuare, sporadica cei drept, dar care persista !Nu cred ca are nici o legatura cu raportul dintre km si regenerari !Aici te amagesti singur...In cel mai bun caz, cei de la Autoklas iti vor identifica o problema finala, in momentul in care o sa fie becul aprins in bord, dar asta sigur nu iti va rezolva problema !!Probabil din aceeasi cauza ai schimbat, senzor,debitmetru,etc.....dar problema persista !!Faptul ca ai un tester cu care sa stergi erorile , nu te face mecanic si nu iti repara problema de la masina !!Doar asta incerc sa iti explic !Ai nevoie de mai mult decat un tester, ai nevoie de un om care cunoaste sistemul si problemele posibile, care sa le ia la puricat si sa gaseasca vinovatul ptr defectiunea ta !
                              Iti explic astea ptr ca si eu, "am mancat erori pe paine" legate de regenerari,dpf,senzori si bujii la un motor de Mercedes, timp de aproape 2 ani !!Si asta pe parcursul a......500000 de km, cat am facut cu masina M-am contrazis cu toata lumea de prin zona , pana cand , am pus la cap toate informatiile si am inceput sa invat.....Cu un lucru am ramas din aceasta experienta:nu de tester ai nevoie ptr a rezolva o asemenea problema...ci de un om priceput !La mine, a fost colegul mastermario 71, dar mai avem si alti colegi priceputi la care poti apela in functie de timpul fiecaruia !Stima.
                              PS:iti explic aceste lucruri, tocmai ptr a te ajuta sa nu cheltui bani pe operatii inutile fara a avea un rezultat !
                              Merci pentru raspuns.
                              Marturisesc ca sunt IT-ist de meserie si asta este un defect in cazul de fata, pentru ca am facut o obsesie din a-i da de cap. Am facut o ambitie din a-mi cumpara interfata. Si pentru ca am busit hdd-ul cu care a venit, a trebuit sa imi bat capul cum sa instalez Xentry si sa il fac sa functioneze.
                              In concluzie, am facut o ambitie din a invata niste chestii si a le da de cap altora.

                              Asa mi-e felul ... dar stiu ca asta nu inseamna ca voi reusi sa ii dau de cap problemei.

                              P.S probleca cred ca este destul de cunoscuta de cei de la mercedes, deoarece in Xentry ai o functie ce trateaza fix acest cod de eroare, doar ca se blocheaza Xentry cand rulez procedurile recomandate.... asta fie din cauza softului meu fie din cauza interfetei care este una tip VXDIAG-J2534

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF