Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata la rece, ventilator radiator la putere maxima

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire dimineata la rece, ventilator radiator la putere maxima

    Salut,


    Detin un w203 an 2005 facelift, c200 90kw iar dimineata la frig imi porneste doar ventilatorul de la radiator la putere maxima dar motorul nu, dau la automat si nu se intampla absolut mimic, fara martor de bujii in bord dar dupa mai multe incercari isi revine si porneste iar dupa ce a pornit nu mai am treaba total ziua cu ea dar a doua zi dimineata se intampla la fel. A mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta va rog cu o informatie legata de aceasta problema? M-am gandit ca ar putea fi un releu ceva, inca nu am incercat sa iau borna de la baterie si sa o pun din nou. Va multumesc!

  • #2
    Va prezint si eu problema mea, poate facem un brainstorming. Mercedes-Benz A150/2008. Am lasat masina nepornita o saptamana si, cand am pornit-o intr-o dimineata (era frig, vreo 9 grade afara), a pornit si electroventilatorul la turatie foarte ridicata. M-am uitat sa vad daca am AC-ul pornit dar nu era. Am pus un tester neprofesional (aplicatie pe telefon) si imi arata P0037 - HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 2). Martorul motor nu era aprins. Am mers asa cu masina prin oras (timp in care temperatura lichidului de racire a ramas la aprox. 48 grade) și dupa vreo jumatate de ora de mers s-a oprit ventilatorul. Dupa oprirea ventilatorului a crescut si temperatura lichidului de racire. Intre timp codul acesta P0037 din galben s-a facut gri…nu pot sa-l sterg cu telefonul si imi spune ca se sterge singur dupa ce isi face cateva ”drive cycle”-uri. Cred ca problema cu circuitul de incalzire a sondei de oxygen de dupa catalizator s-a remediat singura deoarece pe Emissions readiness imi arata la O2 Sensor Heater - Complete…dar la Cataliyst si la O2 Sensor imi arata Incomplete. Acum, este suficient sa pun contactul pe pozitia a doua si incepe ventilatorul…pe turatie foarte mare. Ma intreb daca, atunci cand voi avea si la catalizator și la senzori ”Complete”, va inceta si pornirea ventilatorului. Inteleg de pe forum-urile straine ca e o procedura pentru a avea toti ”emissions readiness monitors - complete”. Nu am gasit la A class dar la alte modele Mercedes-Benz procedura prevede pornirea AC-ului si a degivratorului de pe luneta un anumit timp, apoi mers cu o anumita turatie, mers in frana de motor, etc. Ca sfat in cazul lui P0037 am gasit: sa nu ne grabim sa inlocuim senzorul de dupa catalizator deoarece este posibil ca umezeala sa fi provocat problema. Am uitat sa mentionez ca am verificat siguranta nr 44 care protejeaza circuitul de incalzire a sondei de oxigen de dupa catalizator (aceasta este si pentru sonda de dinaintea catalizatorului si pentru ventilator). Si ar mai fi ceva: la mine motorul porneste la fel de bine ca intotdeauna iar scoaterea bornei de la baterie nu a rezolvat problema cu ventilatorul.
    Attached Files
    No malfunction

    Comment


    • #3
      La dvs. problema este putin mai complicata bag de seama, nici mie nu imi raman martori aprinsi in bord numai ca nu imi apar bujiile din prima (daca nu apar cand dau la automat atunci porneste ventilatorul de la radiator la turatie maxima) dar dupa cateva incercari de a porni masina (baga cheia scoate cheia) masina isi revine la normal porneste normal se comporta absolut normal imi urca apa la 90, trage si la urmatoarele porniri la fel de normal, cum sta o noapte afara in frig cum face talente. Nu pot sa imi dau seama ce poate fi daca nu face la fel si la urmatoarele porniri din zi.

      Comment


      • #4
        Deci motorul dumneavoastra e pe motorina. Probabil e o problema cu incalzirea bujiilor cand motorul este rece. Din cate stiu eu, ventilatorul porneste si daca e o problema cu senzorul de temperatura a lichidului de racire...de ex daca ii scoti mufa.
        No malfunction

        Comment


        • #5
          da, este motorina a mea, poate reusesc sa o bibilesc azi sa vad care e treaba.

          Comment


          • #6
            Pe forum-urile straine mai scrie si despre un senzor de inalta presiune a instalatiei de aer conditionat...banuiesc ca ne-ar trebui un tester STAR sa vedem daca indica eronat presiunea.
            La mine ventilatorul nu se opreste imediat ce opresc motorul si scot cheia din contact...mai continua vreo 10 secunde.
            Last edited by georgealinel; 12-04-2019, 21:15 PM.
            No malfunction

            Comment


            • #7
              Din cauza frigului poate e afectata bateria. Daca nu are tensiunea corecta, nu mai functioneaza senzorii in parametrii.
              Ce poti incerca, e sa iei curent de la cineva, inainte sa dai prima cheie. Daca o ia fara probleme e bateria clar. Am patit asa cu o baterie care era doar la a 3-a iarna.
              Nu va grabiti cu senzorii, ca nu cred ca e problema de acolo.

              Comment


              • #8
                o sa incerc asta maine dimineata desi bateria este pe verde, am pus multimetrul pe ea si este in parametrii , dar voi incerca totusi. multumesc !

                Comment


                • #9
                  Bateria trebuie sa iti asigure amperajul si voltajul necesar in sarcina. Din cauza asta nu e neaparat relevant testul cu multimetru.

                  Comment


                  • #10
                    fara grija, am incercat cu alta baterie si la fel face

                    Comment


                    • #11
                      Pentru cei interesati am adaugat si un filmulet, luni sper sa ajung la MB sa imi spuna si dumnealor o parere desi n-am incredere ca se pricep prea tare.

                      Store photos and docs online. Access them from any PC, Mac or phone. Create and work together on Word, Excel or PowerPoint documents.
                      Last edited by Sip; 12-06-2019, 22:31 PM.

                      Comment


                      • #12
                        La Mercedes vei primi o oferta buna pentru un Calculator motor nou. Daca îl contactai pe User-ul Popeye, erai rezolvat până acum.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Dar baietii astia nu zic bine? https://au.autologic.com/news/engine...ant-high-speed
                          No malfunction

                          Comment


                          • #14
                            E un pic alta generație și mai și pornește motorul.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              https://1drv.ms/u/s!Ap9-vVENvs_Sgg_HcxL9HVS8Fthr astea sunt erorile, n-am mai ajuns cu ea la mb dar nici nu mai face pe nebuna in fiecare dimineata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF