Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ciudatenie cutie automata w205 c250d 2015

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (1 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciudatenie cutie automata w205 c250d 2015

    Salutare,

    De curand am achizitionat un W205 250 d cu 95.000 km. Detin masina de aproximativ 2 luni si in urma cu ceva timp am observat o mica ciudatenie/eroare la cutia de viteze care s-a manifestat astfel: La plecarea de la semafor, cutia nu a mai schimbat in treapa 2, iar cand am observat am incercat sa schimb eu din padelele de pe volan, a mers, dar cu un lag destul de mare si doar pana in treapta 3.Mai sus nu voia sa urce astfel ca am tras pe dreapta. Ca ideea, primul lucru ciudat a fost ca nu a schimbat treapta automat si in al doilea rand ca atunci cand am schimbat eu in loc de M2 si M3 imi arata tot D2 si D3, ceea ce nu cred ca e normal. Am oprita masina, am oprit motorul, am scos cheia din contact si apoi am bagat-o iar si am pornit. Masina a functionat fara probleme. ( masina avea la momentul acela bateria relativ descarcata, astfel ca sistemul start/stop nu pornea in oras, daor pentru cateva secunde in urma unui drum mai lung in afaraa orasului, iar in momentul in care a facut schema de mai sus sistemul start stop functionase pentru cateva secunde. Cutia a functionat perfect vreme de vreo saptamana pana cand am plecat intrun weekend la munte, iar la drumul spre intoarcere in Comarnic, fiind foarte aglomerat si probabil in urma drumului lung facut inainte a intrat sistemul strat/stop, probabil pentru ca se incarcase putin bateria. La cateva plecari in coloana, surpriza, iar a ramas in treapata 1 cu aceleasi simptome. Am tras pe dreapta, am oprita-o, pornit-o si a mers perfect pana acasa. In urma cele de a doua intampalre, am intrat pe forum si m-am interesat si din ce am gasit am dedus ca este posibil sa faca asa din cauza uleiului din cutie, fiind aproape de 100.000 km, oricum voiam sa-l schimb, lucru pe care l-am facut cam in urma cu 2 saptamani. Precizez ca am schimbat uleiul si filtrul cu ulei original si filtru original mercedes. Masina a functionat perfect. Acum vreo saptamana am schimbat si bateria cu una noua, gandindu-ma ca vine iarna si nu vreau sa am vreo surpriza. Imediat ce am schimbat bateria, sistemul start/stop a functionat inca de la primii kilometri parcursi, dar iar dupa o utilizare de 20-30 de minute in oras a aparut problema cu ramasul in D1. De fiecare data cand opresc si pornesc masina, isi revine. De la ultima patanie, am setat pe individual sa nu imi mai porneasa sistemul start/stop si cutia functioneaza perfect, de aici trag concluzia ca este ceva legat de acest sistem si de ciudatienia comportamentului cutiei. Am dus masina inainte sa schimb uleiul si la un tester STAR, la un coleg de pe forum si aveam o singura eroare dar nu pe cutie, ci pe motor, ceva cu gazele de esapament. Daca a intampinat cineva probleme de genul asta sau care ma poate indruma catre ce as putea face ca sa depistez care este problema, as aprecia. Masina se afla in garantie pana in decembrie si daca e o problema de cutie as vrea sa o rezolv totusi pe grantie. Scuze ca am postat atat de mult dar am vrut sa fiu cat mai explicit posibil si sa descriu in amanunt situatia.
    Cu stima,
    Last edited by razvan1985; 11-11-2019, 16:37 PM.

  • #2
    Daca masina are o eroare pe motor /cutie intra in limp mode .
    Foloseste cu incredere garantia.
    Cate baterii are masina ta ? Daca ai 2 , este necesar sa schimbi ambele baterii.

    Comment


    • #3
      Salut. Comportamentul descris de mine este acest limp mode?
      In ceea ce priveste bateriile, nu stiu daca are 2 sau una. Unde o pot cauta pe a doua?
      Multumesc.
      Last edited by razvan1985; 11-12-2019, 08:58 AM.

      Comment


      • #4
        Faptul ca nu merge in parametrii ....nu are putere etc inseamna ca a intrat in regim de avarie (limp mode).
        Cu bateriile ....la modelele mai vechi , una este la
        motor , una mai mica este in portbagaj , sub podea .
        Astea noi posibil sa aiba o baterie virtuala ( parca asa ii spune ) prin bord . Rog colegii mai experimentati sa ne spuna.

        Comment


        • #5
          Salut. Eu cred ca a fost vorba de o eroare de utilizare despre care nu ti-ai dat seama.
          In modul Drive automat, daca folosesti padelele masina se va mentine o treapta a cutiei de viteze peste care nu va mai schimba.

          Spre exemplu, daca ai pornit de pe loc si atingi padela minus, masina va afisa D1 pe bord si nu va schimba peste aceasta treapta. Daca, spre exemplu, atingi padela minus si apare D1, apoi mergi cu padela plus pana la D4, masina va schimba cel mult pana la treapta 4 si va ramane acolo, daca nu ii dai tu alte comenzi. Aceasta functie este similara cu cea a vechilor cutii de viteze automate, care sub pozitia D - Drive aveau uneori si treptele 4,3,2,1 sau L. Daca pozitionai levierul cutiei de viteze in treapta 3, cutia schimba pana la treapta 3.

          Modul M - manual iti permite de schimbi tu treptele astfel cum doresti, masina intervenind automat doar la retrogradare, in momentul in care incetinesti si nu are legatura cu plafonarea unei trepte in modul Drive, astfel cum ti-am explicat mai sus.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cristi_sg View Post
            Salut. Eu cred ca a fost vorba de o eroare de utilizare despre care nu ti-ai dat seama.
            In modul Drive automat, daca folosesti padelele masina se va mentine o treapta a cutiei de viteze peste care nu va mai schimba.

            Spre exemplu, daca ai pornit de pe loc si atingi padela minus, masina va afisa D1 pe bord si nu va schimba peste aceasta treapta. Daca, spre exemplu, atingi padela minus si apare D1, apoi mergi cu padela plus pana la D4, masina va schimba cel mult pana la treapta 4 si va ramane acolo, daca nu ii dai tu alte comenzi. Aceasta functie este similara cu cea a vechilor cutii de viteze automate, care sub pozitia D - Drive aveau uneori si treptele 4,3,2,1 sau L. Daca pozitionai levierul cutiei de viteze in treapta 3, cutia schimba pana la treapta 3.

            Modul M - manual iti permite de schimbi tu treptele astfel cum doresti, masina intervenind automat doar la retrogradare, in momentul in care incetinesti si nu are legatura cu plafonarea unei trepte in modul Drive, astfel cum ti-am explicat mai sus.
            Salut Cristi,

            Nu este o eroare de utilizare, cerede-ma. Are o logica ce spui tu cu atinsul din greseala dar in momentul in care atingi, chiar si din greseala padelele, pe bord in loc de D de la DRIVE, apare M. M1, M2,M3, etc. Asta una.
            In al 2-lea rand am pus Xentry pe masina si mi-a dat niste erori care nu au treaba cu, cutia de viteze. Mai exact aceste erori au fost: "P245328 The input for differential sensor 1 in the diesel or gasoline particulate filter has a malfunction."
            "P220400 The NOx sensor 1 ( cylinder bank 1 ) has a sporadic malfunction"
            "P220F77 The heater of NOx sensor 2 ( cylinder bank 1 ) has an electrical fault. The commanded position cannot be reached."
            Acestea sunt singurele erori gasite pe masina. De aici trag concluzia ca nu are nicio legatura cutia de viteze cu, comportamentul specificat mai sus.
            Cand am plecat de la tester, cu erorile resetate, am lasat masina in modul C cu sitemul start-stop activat. Dupa aproximativ 30 de minute de mers in Bucuresti, s-a produs iar eroare despre care am vorbit mai sus, dar de data aceasta la recomandarea baiatului care mi-a facut diagnoza, am continuat sa accelerez fara sa schimb eu din padele si intr-adevar, undeva la aproape 3000 rpm schimba in treapta 2 si tot asa mai departe pana in treapta a 4, iar masina merge mult mai turata fata de modul obisnuit de functionare. Dupa schimbarea treaptei D1-D2, masina se tureaza pana in maxim 2500 rpm, ceea ce cred ca presupune ca intra in limp mode. Dupa ce o opresc si o pornesc si dezactivez sistemul start/stop masina functioneaza fara probleme.

            Comment


            • #7
              Pana nu remediezi erorile ,nu isi face regenerarea si masina va merge in avarie .

              Comment


              • #8
                De ce face asa doar cand e start stop activat?

                Comment


                • #9
                  Motorul e Master, cutia este doar un executant. Daca te grăbești in orice reprezentanta, poți primi gratuit NOx, software, etc. Mercedes au fost prinși și ei în scandalul Diesel Gate și oferă ceva gratuități, daca nu ai km manipulat, tuning, ...
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Salut cl600,

                    Cand spui NOx, te referi la senzor insine, sau partea de update sofware la cutie si motor?

                    Comment


                    • #11
                      Senzori NOx...
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        Am sunat la Autoklass si m au programat pe 3 decembrie la service. Exista recall pe masina pentru update soft motor si niste probleme cu senzorii NOx de care ziceai si tu si mi a zis tipa cadaca se incadreaza la aceasta problema in urma verificarii ii vor schimba. Eu am pus XENTRY pe masina si mi a dat erorile de mai sus. Sa ma bucur in avans? Din ce cunosti erorile se inacdreaza la schimbarea senzorilor in urma recall ului?
                        Oricum, multumesc pentru informatia data, mina fost de mare ajutor. Cu icazia asta voi cere si istoricul masinii in format electronic si am inteles ca au si o campanie pentru adaptorul Mercedes Me. Va tin la curent.

                        Comment


                        • #13
                          Eu nu înțeleg de ce nu ai mers de prima oara la reprezentanta dacă ai garanție?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vsnmerc
                            Eu nu înțeleg de ce nu ai mers de prima oara la reprezentanta dacă ai garanție?
                            Salut!
                            In momentul in care scriu mesajul sunt la Autoklass sud cu masina sa vad daca intra sub recall ul pe senzorii NOx si update motor erorile aparute.
                            Nu am fost din prima pentru ca garantia mea este oferita de dealerul care mi a importat masina( nu Mercedes) iar in contractul lor de garantie intra piese din componenta motorului si a cutiei, nu senzori. Cu ajutorul lui Cl600 am aflat de campania de rechemare si astfel am ajuns la Autoklass.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cl600
                              Motorul e Master, cutia este doar un executant. Daca te grăbești in orice reprezentanta, poți primi gratuit NOx, software, etc. Mercedes au fost prinși și ei în scandalul Diesel Gate și oferă ceva gratuități, daca nu ai km manipulat, tuning, ...
                              Hammm.... dupa o ora de stat la autoklass sud, baietii zic ca nu trebuie schimbati senzorii NOx, ci doar update pe softul de la motor. Ca nu au gasit erori inregistrate pe tester care sa ateste ca e nevoie de schimbat senzorii NOx. Am incercat sa le arat poza facuta pe testerul lui Sorin, dar zic ca nu iau in considerare alte testere, chiar daca e STAR, si ca pe testerul lor nu le apar aceste erori. Le am spus ca iau masina si ma intorc in 30 de minute cu ea dupa ce o sa intre iar in limp mode, ca de fiecare data cand activez start and stop. Sunt curios ce o sa mai zica atunci. Va tin la curent daca intereseaza pe cineva.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF