Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Brate de schimbat. Ce brand sa aleg?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brate de schimbat. Ce brand sa aleg?

    Salutare. Trebuie sa-mi schimb si eu bratele superioare pe fata la C200-ul meu S203. Mai am de schimbat si bieletele antiruliu. Am gasit diverse preturi si branduri de aftermarketuri dar nu stiu pe care sa le aleg. De multe nici n-am auzit. Am urmatoarele variante de mai jos. Daca sunteti draguti sa-mi recomandati un cateva branduri bune care fac braturi bune si ma tin cat de cat. Sunt dispus sa dau putin mai mult pe ele dar sa nu umblu toata ziua acolo ca si manopera nu e de colo. E de munca.

    - Reinweg (n-am auzit in viata mea)
    - Metzger (iar n-am auzit, am vazut in schimb la service isi punea un nenea la o dacie piesa de la ei)
    - Optimal - am mai auzit de ei dar de foarte rau, mai ales de la rulmenti de roata, isi blestemau unii zilele
    - Delphi - am si auzit de ei, am piese si originale pe masina Delphi daca nu ma insel, am si placutele de frana tot de la ei ca mi s-au parut convenabile
    - Trucktec Automotive - imi suna cam chinezarie (desi chinezariile se bazeaza pe nume german)
    - QWP - astia daca nu ma insel sunt saracii rau de tot
    - Flennor - n-am auzit de ei
    - SKF - am auzit de ei am avut rulmenti de la ei si stiu ca-s buni la rulmenti cel putin
    - FAG - am auzit tot asa de la rulmenti si stiu ca-s foarte buni
    - Moog - n-am auzit in viata mea
    - TRW - la Mitsubishi aveam chestii din fabrica TRW - daca nu ma insel franele, tot sitemul. stiu ca-s buni.
    - Ringer - n-am auzit
    - Ruville - am auzit dar cica ar fi lucruri proaste, si-au luat-o unii cu rulment de roata, i-a tinut de joi pan-apoi.
    - Febi - BIlstein - am lichide auto de la ei, daca nu ma insel gama VAG lucreaza in deaproape cu Febi, nu stiu cat de buni sunt la brate dar imi inspira incredere
    - Monroe - stiu ca fac amortizoare buna, am bratul dreapta jos fata Monroe, a trecut sa-l schimb la un moment dat. Vad ca a tinut pana acum.
    - Swag - iar alta marca dubioasa
    - Sidem - n-am auzit
    - Fortune Line - imi suna a joc de noroc "daca ai noroc sa te tina bine daca nu, noi te-am avertizat) si sincer sunt si scumpute fata de TRW sa zicem ceea ce mi se pare absurd.
    - Meyle - n-am auzit de ei dar tot asa sunt scumputi.
    - RTS - n-am auzit
    - AIC - n-am auzit

    Multumesc.

  • #2
    Salut,mecanicul meu mi-a recomandat kit de brate Lemforder. Sunt putin mai scumpe decat media dar sunt si mai calitative din ce m-am documentat. Le-am montat de 2 ani si pana in momentul de fata "nu bat,nu troncane". Bafta!

    Comment


    • #3
      da, sunt foarte scumpe vad. cam 400 ron bucata. stiu ca si SKF fac lucruri bune. Vad ca de astia te mai aproprii cu banii .. 250 RON

      Comment


      • #4
        swag/febi - sunt acelasi brand, iar la mine un brat dinala, pus la recomandarea unui mecanic, m-a tinut 30k si a facut joc in pivot.
        Acu am pus meyle HD.
        Nu conteaza ca ai auzit sau n-ai auzit, calitatea poate varia cu mult de la un element la altul.
        Multe din reperele lemforder vin slefuite in zona unde e steluta. Acu nu stiu daca au aceeasi calitate sau nu cu originalul.

        Comment


        • #5
          Am pus Moog. Stiu ca-s foarte bine vazuti prin USA. 30k km nu e foarte mult cu un brat. Originalele tin la masina asta. Eu le-am dat jos pe originale si are 225 000 masina (pe aici). E drept ca toti si-au batut joc de ea si nu au schimbat nimic, pana. Probabil bratele trebuiau schimbate demult, dar probabil nu fix dupa 30K Km dupa ce-a iesit din fabrica. Dai 400 ron pe un fier cu un cauciuc daca te gandesti bine. In timp te obisnuiesti cu ideea ca nu e scump, ca Mercedes si o sa tina, ca e masina buna, te ie cu ganduri, dar cand vezi ca pe bratele unei masini ai dat ca ai da pe un Laptop nou nout, iti dai seama cat esti de tepuit. Ma indoiesc ca bratele alea inglobeaza mai multa tehnologie si dificultate in fabricare decat orice electronica de pe piata. Astea ar trebui sa fie de 5 ori mai ieftine, pe putin! Dar de, trebuie sa traisca multi de pe urma ta. Azi i-am facut ITP-ul si culmea n-a fost nevoie sa mituiesc pe nimeni pt ca masina e in stare foarte buna (asa ar si trebui la cat am bagat in ea). Acum am alta problema de care ma zgarii pe ochi ca nimeni nu-i da de cap.

          Comment


          • #6
            Is masini scumpe. Aia o stiai de dinainte.
            problema care nu o scrie nimeni e ca la o masina dinasta de nu vezi stiva de facturi atasata la dosarul de vanzare cumparare stiva aia o vei face tu. De totu e original pe ea e cazan in devenire.

            Unii tot viseaza ca masina lor e cea mai grozava, cea mai buna valoreaza cel putin dublu pretul pietei. Stai linistit, nu degeaba piata dicteaza pretul. Unicatele sunt cele cu adevarat unicate adica fie la care s a schimbat preventiv tot ce crapa fie
            ​​​​​​una cu o tona de dotari care abia gasesti una la 6 luni.

            Idem si pt masinile vechi, vad tot felul de entuziasmati cu cate o cobra sau un 124 de 2l diesel aspirat care viseaza sa vina fraieru sa dea 8mii doar ca e veche si are ac. )
            ba se mai si lauda ca n au avut nimic de schimbat pe ea. )

            Ca de cerut bani tot cere de o vrei buna.

            Bratele is scumpe, eu inafara de cele cu pivoti le am inlocuit bucsele pe cat posibil. E mult mai ieftin.

            Mai departe ce sa zic, o sa crape multe altele, nu te astepta sa tina o viata pe bani putin. Poate daca o tii de cazan si tragi de ea.
            stai sa vezi cand incepe sa traga dreapta si nimeni nu stie sa tio faca, mai ales cand is dinaia care initial se lauda ca fac directii de mai bine de 10 ani....

            Comment


            • #7
              Salut,piese gasesti pentru fiecare buzunar. Cel putin de exemplu un brat suspensie puntea fata pentru w204 gasesti pe piata incepand de la 150 lei pana la 600 lei. Diferenta o fata calitatea aliajului din care e facuta piesa respectiva, calitatea cauciucului din care e facut garnitura s.a. Eu am incercat pe propria piele la vechiul w203 si am luat brate inferioare fata marca Starline (mult mai ieftine ca restul) din aceleasi considerente si anume ca sunt daor niste fiare. Diferenta a fost ca m-au tinut aproximativ 15000km,garniturile erau plasticate si erau dintr-un aliaj mult mai greu fata de alte marci mai prestigioase. Poate altii au avut mai mult noroc cu piese mai ieftine insa eu nu. De fiecare data cand am incercat sa economisesc pe o parte , am cheltuit foarte mult pe alta

              Comment


              • #8
                Va recomand ca ininte de a schimba brate, verificati capatul "pivot". Daca acestia sunt ok schimbati doar bucsile. Pe original se gasesc Lemforder la preturi mai mult decat decente. Saptamana asta am schimbat toate bucsile de pe bratele fata, au costat 200. Cerinta este ca atelierul sa fie dotat cu presa pentru asemenea operatiuni.

                Comment


                • #9
                  Si eu sunt pentru ideea de a schimba doar bucsile. Daca pivotul este ok sau daca este prins in suruburi.
                  Doar ca este ceva de lucru sa le schimbi. Si evident mecanicul te va taxa mai mult deoarece ii dai de lucru mai mult decat ar fii sa schimbe bratul complet.

                  Tactica mea a fost sa am din dezmembrari brate vechi in care sa pun bucsi noi Lemforder, operatiune facuta de mine, la W202
                  Doar ca mi-a trebuit cam o saptamana. Inlocuit bucsi vechi, curatare cu perie de sarma, 2 straturi de antirugina, 2 straturi de grund, 2 straturi de vopsea neagra.
                  Evident am putut sa circul intre timp cu masina, si acum ca le-am inlocuit am alte 2 brate pregatite de aceeasi operatiune.
                  Trusa de prese am imprumutat-o de la un prieten. Este buna pentru orice dimensiune
                  Situatia la W168 a fost diferita, deoarece nu aveam 2 brate vechi extra si sa nu tin masina parcata mult timp am luat 2 brate noi complete de la firma Maxgear, 135 lei bucata.
                  Ideea e ca nu ma intereseaza daca tin 10000 sau 50000 de KM ca dupa ce le pun sus pe masina am bratele vechi sa le reconditionez cu bucsi Lemforder.

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                  • #10
                    ASa da, dar din pacate la 203 si la 211 bratele au pivoti integrati. Iar la 211 pivotu e mai anevoios de schimbat, fiind presat in fuzeta!
                    De ai timp si chef clar merita sa reconditionezi.
                    Pe bratele originale (data e standata pe ele, pe langa sigla) schimbate pivotul incepuse sa aiba joc la ~210k, cum inlocuitorul a tinut 30k, va dati seama ce calitate de cacao a fost.
                    In rest odata cu el am pus bucse TRW, pivoti lemforder, aia inca tin, tot de 30k.

                    Pe spate in bratele alea simple am bagat bucse lemforder, culmea erau cele mai ieftine. Pe la vreo 20-25lei bucata.
                    Unele dintre ele erau TRW, inca arata ca noi!

                    Comment


                    • #11
                      Mai baieti am pus Moog bratele.. si daca tot am dat totul jos am pus bucsile la bara stabilizatoare Lemforder.. Am mai schimbat si bieletele antiruliu.. tot Moog am pus.. Vedeeem. Nu cred ca o mai tin eu pana sa se strice a doua oara. Corect.. sunt masini scumpe... iti dau si satisfactii insa.. Eu sincer am mers pe principiul decat sa-mi iau un VW Lupo sau eu stiu ce Opel Corsa in stare "buna".. sa iau un C Klasse de banii aia...si acum intre noi fie... nuuu imi pare rau.. Ma apropii si eu de final cu ea.. mai vreau sa-i trag o vopsita integrala.. stiti cu ruginica ici colo la masinile astea.. aripile pe fata le schimb.. cam inca 1300 euro mai am de bagat.. am calculat eu asa.. si o fac super super. Adica cu banii astia (cu totii ma refer) nu aveam ce sa-mi iau la nivelul asta. Si daca-ti iei un C din generatia asta "top zustand" triplu la pret.. tot descoperi aici putin dincolo putin.. Sunt fiare.. se strica.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF