Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C220 W204 2009, 170CP, motor distrus!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C220 W204 2009, 170CP, motor distrus!

    Buna seara,

    Am cumparat acum 2 luni un Mercedes din 2009 w204 diesel 170CP la 200 000 km. Am toate reviziile facute la reprezentanta in Germania, cu ulei schimbat in fiecare an 5W30 .
    Am facut cu masina 2000 km in tara si am dus-o sa ii fac un schimb de ulei la un prieten care are un service. M-a sunat sa imi spuna ca pot sa vin sa iau masina. Iar apoi m-a sunat sa imi spuna ca a iesit cu ea la o tura si i-a murit motorul in deal. A mers cu ea circa 1 km. Motorul nu se mai invarte. S-a uitat la filtrul de ulei nou schimbat si era plin de span. Intrebarea mea a fost : dar filtrul vechi pe care l-ai schimbat avea span? El mi-a spus ca nu s-a uitat si nici nu mai e de gasit acel filtru.
    A desfacut baia de ulei cat sa ajunga la cuzineti si a descoperit ca 3 pistoane aveau segmentii praf.

    Mentionez ca masina functiona perfect, nu se auzea niciun zgomot, nicio bataie. Am auzit ca cica motoarele de 170CP ar fi problematice. As vrea si eu sa intreb daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?

    Va multumesc.

  • #2
    Salut,si eu am avut aceiasi problema la un MB C220 din 2005. Dupa ce am facut schimbul de ulei,dupa 100km parcursi a inceput sa-mi "bata" motorul dar in bord nu mi s-a aprins nici un martor. La service s-a gasit span in baia de ulei si s-a ajuns la concluzia ca trebuia rectificat vibrochenul,cuzinetii erau praf si segmentii la fel. Mecanicul mi-a precizat ca toate problemele au aparut din cauza pompei de ulei care nu mai functiona astfel nu a mai ajuns ulei la motor. Luand ii calcul toate ce trebuiau inlocuite si ne avand siguranta ca motorul va mai functiona ca inainte am hotarat sa inlocuiesc motorul cu totul. Sper ca tu sa ai mai mult noroc.

    Comment


    • #3
      De curiozitate, ai cum sa montezi ceva gresit, sa uiti vreo garnitura asa incat pompa de ulei sa nu isi mai poata face treaba in mod eficient?
      Adica e ciudat ca a aparut fix dupa schimbul de ulei.
      Sau oare era bagat ceva ulei mega gros inainte de catre samsar?

      Comment


      • #4
        Scuze, am vorbit cu mecanicul, cuzineții sunt duși iar la pompa de ulei încă nu s a uitat.

        Comment


        • #5
          Poate a uitat să pună bușonul la baie sau sus sau chiar uleiul... Nu vad logica turei pe deal...

          De f mult timp, la aproape orice Mercedes uleiul se scoate pe sus, pe la jojă. E singura variantă corectă. Daca dai drumu', la ulei pe jos, jegul sedimenteaza și uleiul curge limpede că apa râului care e mai mereu curată...

          Pe lângă faptul că Baia de ulei este de plastic, 10 ani nu a umblat nimeni la bușon...
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Mulțumesc frumos pentru raspuns!

            Nu am înțeles exact, deci dacă uleiul este scos pe jos, atunci asta este cauza pentru care s au uzat piesele îl el?

            Credeti ca mai am vreo șansă să salvez motorul?

            Comment


            • #7
              La Mercedes , in reprezentante , uleiul vechi se scoate pe sus , se aspira .
              Busonul si baia sunt de plastic la diesel.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cl600 View Post
                Poate a uitat să pună bușonul la baie sau sus sau chiar uleiul... Nu vad logica turei pe deal...

                De f mult timp, la aproape orice Mercedes uleiul se scoate pe sus, pe la jojă. E singura variantă corectă. Daca dai drumu', la ulei pe jos, jegul sedimenteaza și uleiul curge limpede că apa râului care e mai mereu curată...

                Pe lângă faptul că Baia de ulei este de plastic, 10 ani nu a umblat nimeni la bușon...
                @cl600 ?

                Nu am înțeles exact, deci dacă uleiul este scos pe jos, atunci exista sansa mare ca asa sa fie distrus motorul?

                Comment


                • #9
                  Nu inteleg unde se bate. Adica daca uleiul a curs trebuia sa fie balta sub masina tot scutu naclait, oricine si ar fi dat seama ca nu e ok.

                  Motoarele astea nu au ceas de presiune de ulei si vreo alarma? Sau ca in stilul de la m 112 se bazeaza ca pompa nu se strica )

                  De curiozitate, peste tot pe unde se infileteaza fier in plastic am vazut ca nu se face direct. In plastic e bagata o piulita metalica si intre aia strangi, nu direct ca e clar ca in plastic nu poti strange cu filetu.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Lalu View Post

                    @cl600 ?

                    Nu am înțeles exact, deci dacă uleiul este scos pe jos, atunci exista sansa mare ca asa sa fie distrus motorul?
                    Nu vrei să începi prin a răspunde ceva, la prima frază, de exemplu...

                    Forumul este și pt tine, este adevărat. Doar că noi ăștia de răspundem, ne folosim de problemele personale pt a face cunoscute soluțiile pt restul celor interesați.

                    Adică, restul info, sunt generice,
                    Last edited by cl600; 09-27-2019, 19:12 PM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Am revenit cu vesti, s-a demontat motorul de pe masina si se pare ca pompa de ulei nu functiona cum trebuie. Din ce am mai citit si in alte parti, se pare ca e o problema comuna la acest Mercedes. Deci cam atat are viata acest motor... Multumesc pentru sfaturi. Ca pasi de urmat ar fi ori o incercare de reconditionare, ori cumparat alt motor, ori dezmembrata masina.

                      A incercat cineva sa reconditioneze motorul la recotech? Par sa fie destul de profi.

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        O sa-ti pun ceea ce am patit si am facut eu intr-o situatie similara ca a ta.

                        Exista vesnica dilema pentru clienti - "reconditionat sau alt motor ?" ; in service-uri exista o vorba - "riscul de revenire in service la motor reconditionat este mare si f.mare" din acest motiv mare parte din service-uri apeleaza la motoare ambielate (gata asamblate), de preferinta noi.

                        Eu, la masina mea de la acea vreme, un Chrysler Grand Voyager 2008 motor 2.8 CRD (provenienta FCA) am reparat la motor pana mi-a venit efectiv acru; solutia a fost un motor second-hand, dar cu garantie. Cred ca au intrat in vechiul motor cam vreo 12-15,000 lei (piese, manopera) pana sa ajung la concluzia ca alt motor e solutia cea mai buna.
                        Economiseste acesti bani, cauta pe internet pe cineva sa-ti vanda un motor (Euro4, motor 2.2 cdi, nu este f.greu de gasit, chiar uzual as putea spune) si sa-si asume si o garantie, pe langa factura aferenta. Cumpara acest motor ca si Persoana FIzica (PF), caci, in caz de neconformitate sa poti apela la Protectia Consumatorului (Ca fi PJ - firma, tb. sa apelezi la mediere, instante, etc).
                        Gaseste un service serios la montaj, deasemenea sa-ti poata elibera un document ca s-a montat noul motor. (din nou, pe langa factura aferenta)
                        La RAR, tb. sa te prezinti cu aceste documente pentru a-ti trece in carte seria de la motorul nou (in caz contrar, ITP-ul va fi o corvoada, daca nu modifici si actele masinii).
                        O sa ai ceva alergatura, dar tragi aer in piept si va fi bine !
                        :-)

                        Daca ai intrebari, iti stau cu placere la dispozitie.

                        Bafta si spor !


                        Bogdan.

                        PS - daca spui ca masina ta este sincera (kilometraj), nu o dezmembra; vei pierde bani multi. Eu cred ca merita sa fie salvata.
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos pentru mesaj!

                          Din pacate( sau din fericire, nici eu nu mai stiu) masina are motor euro 5. Iar pe la dezmembrari in Romania nu imi da nimeni acest tip de motor sub 2500 euro deja cu pe ste 150 000 km ( cine stie daca si aceia reali).
                          Am incercat sa cumpar de pe ebay de la unii din Estonia - si cred ca era tzeapa, deoarece am cumparat motor de 120 000 km la 1700 lire si in ziua cand au vrut sa mi-l trimita mi-au spus ca de fapt nu mai e acel motor si ca au altul la 180 000 km . Am renuntat instant la comanda si am cerut banii inapoi deaorece nu mi-a mirosit a bine.

                          Daca ar fi sa iau motor nou, nici macar nu as putea sa fac Casco deoarece masina are deja 10 ani,

                          In legatura cu RAR, aici e o chestie care nu stiu sigur dar s-ar putea sa am noroc, cand am inmatriculat masina, pe certificatul de autenticitate de la rar mi-au scris ca seria motorului nu poate fi identificata. Poate daca resusesc sa gasesc un motor sa ii pun, nu ar mai trebui sa merg pe la RAR.

                          Comment


                          • #14
                            Asa e. Daca nu ai seria in carte poti sa pui acelasi motor. Sau chiar unul mai puternic atata vreme cat de dinafara arata la fel la prima vedere.
                            evident ca daca tu pui un v6 sau unul care arata total diferit vei avea probleme mari la itp.
                            Ce e indicat e ca la motorul transplantat sa ii stergi seria, sa nu bata la ochi.

                            Comment


                            • #15
                              Merci pt pont cu stersul seriei
                              Sa vedem dacă găsesc motor
                              ​​​​​​..

                              ​​​​​

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF