Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme turbo, c250 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme turbo, c250 cdi

    Va salut! Am un c250 cdi, 2009 si masina are o problema, pe partea de aer, din cate mi-au zis unii mecanici. Nu are nicio eroare pe tester, dar problema e ca dupa 3000 rpm, urca presiunea in turbina 3.2, iar pe la 3500 rpm, are o pierdere de putere si presiunea scade la 2.6 pentru 1 secunda. pierderea de putere se simte doar la accelerare brusca cu pedala la fund si in trepetele 3,4,5,6, in treapta 1 si 2 nu se simte. In 5 si 6 se simte mai tare si parca de mai multe ori dupa 3500rpm, deci parca turbina nu tine presiune constanta si e si foarte mare presiunea in turbina. Masina are dpf off si scoate si putin fum negru, banuiesc ca din aceasta cauza. Din cate am inteles nu ar trebui sa scoata fum deloc (softul este original, nu are stage 1). A fost verificata partea de vacuum si este in regula, a fost schimbat debitmetrul si nu este el de vina, a fost schimbata supapa vacuumatica turbo si nicio imbunatatire, masina se comporta la fel. Daca ati intalnit cumva aceasta problema, va rog sa ma ajutati. Ar putea fi chiar turbina defecta? dar masina trage foarte bine inafara de acele mici scapari dupa 3500rpm. Multumesc!

  • #2
    De ce ai făcut dpf off?
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Cand am cumparat masina, a venit cu dpf-ul infundat. L-am curatat, iar dupa aprox 1000km s-a infundat din nou si am decis impreuna cu mecanicul ca il anulam. Dar banuiesc acum ca s-ar putea ca dpf-ul sa se fi infundat tocmai din cauza pe care am descris-o mai sus. (Era cam scump sa inlocuiesc dpf-ul, de aia l-am anulat).

      Comment


      • #4
        Verifica tijele celulelor de vacuum aferente turbinei. Actioneaza usor? Sunt reglate corespunzator?
        http://www.w204.ro

        Comment


        • #5
          DPF se înfundă iremediabil numai daca turbina scuipă ulei in evacuare. In restul 99% dintre situații, un defect minor și foarte ieftin de remediat induce o eroare legată de înfundarea DPF. Se remediază defectul inițial,masina regenerează automat și intră în regimul corect de funcționare, fara sa umbli la DPF.

          In cazul tau, softul fiind manipulat, nu ai cum sa tragi vre-o concluzie.
          De multe ori, cel care afirmă că face "dpf off", doar șterge harta defectelor și mașina nu mai declară nimic.

          Ori mergi înapoi la tuner pe garanție, ori pui filtru SH ( poate sa aibă și 400K km daca nu are urme de ulei sau nu e crăpat ), software original la loc si repari defectul inițial.


          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Masina s-a comportat exact la fel si inainte ca dpf sa fie anulat, dar nu dadea nicio eroare pe tester (inainte de a se infunda a doua oara). Cand s-a infundat dpf-ul a doua oara, am decis sa il anulez fizic si din soft si m-am gandit ca poate nu va mai avea acea pierdere de putere, dar masina se comporta la fel. Tind sa cred ca am un defect minor undeva si mecanicii la care am fost pana acum nu reusesc sa ii dea de cap, neavand erori pe tester. Dar totusi de ce presiunea in turbo urca la 3,2 si pe la 3500rpm scade la 2,6, moment in care se simte acea pierdere de putere?

            Comment


            • #7
              Mercedes nu folosește presiuni așa mari, in cazul tău ( daca citirea este corectă ), face tot ce poate să reducă ...

              Probabil mașina avea un tuning greșit de la început, altfel nu se explică lipsa erorilor.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Va salut, din nou! Astept o parere din partea cl600. Revenind la problema pe care o avea masina mea. Acum vreo 3 saptamani, pe autostrada, la aproximativ 140-150km/h, a avut cateva intreruperi de putere accentuate (smucituri puternice), ba chiar nu a mai tras vreo 10 secunde, dupa care si-a revenit. De atunci masina functioneaza foarte bine, nu mai are acea pierdere de putere la 3000-3500rpm si nu a mai intrerupt niciodata. Cum se poate sa isi revina asa purs si simplu? Multumesc frumos!

                Comment


                • #9
                  Se explica f simplu, mașina a incercat sa facă regenerare, doar că s-au încurcat biții între ei...Nu agreăm p'aici discuții cu dpf off.

                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Sa modificati si denumirea forumului, in clubmercedes cu dpf, sa stie lumea asta care mai intra "p'aici".

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF