Azi am constatat ca la masina mi-a aparut un zgomot, un bazait, imaginati-va o viespe cum se aude dar mult mai sus, spre tantar incolo (mai jos ca un tantar, intre viespe si tantar).. Eu am motorul de 2 litri Kompressor 163HP. Se aude ca un bazait foarte discret dar totodata inalt de se aude si prin muzica. Variaza dupa turatia motorului. Cum se aude motorul cand schimba treptele (intreruperea aia la cutiile automate) asa se intreupe si bazaitul ala putin. Creste in putere si frecventa cu turatia. Deci la turatii din ce in ce mai mari se aude din ce in ce mai tare si mai sus. Este enervant de-a dreptul!
Am oprit cu masina undeva am pus-o in N (cum ar veni pe liber) si am inceput sa o calc in gol, da se auzea precum se aude si in D. In ralanti se aude deasemenea. Am tras capota sa vad ce si cum. Tacanitul ala de motoroi in capul meu facea ca bazaitul ala sa nu se mai auda deloc. Muream de draci. Din cabila se aude cu capota trasa nu. Nici nu aveam pe cine sa rog sa o tureze.
Ce poate fi?
Prima data m-am gandit la cutia de viteze. Nu i-am schimbat uleiul de cand am luat-o nici ala dinaintea mea nu l-a schimbat si are un 225.000 Km acolo. Dar totodata mi-am dat seama ca am cutie automata si nu se invarte nimic in ea cand e pe liber corect? Mai mult daca era cutia se auzea mai tare nu asa finut (zic si eu, chiar nu am auzit cutia asta cum face niciodata cand nu are ulei in ea asu e de proasta calitate). Chiar nu stiti masina are avertizare pentru Low Oil? Stiu cand am facut revizia si am schimbat uleiul la masina, mi-a aparut pe ecran cand am pus contactul: No Engine Oil sau ceva de genul si nu pornea ca sa protejeze motorul. I-am dat niste chei dar era in gol ca si cum n-ai fi dat. Ei nu exista senzor si pentru ulei in cutia automata?
M-am mai gandit la cureaua de accesorii si/sau rola. .Dar cureaua in general si cu rola intinzatoare fluiera, nu bazaie.
Uleiul din compresor? Poate sa se auda rotitele din Kompressor daca nu-s greate bine? Stiu ca nu se ung din motor, au uleiul lor separat care la fel nu s-a schimbat niciodata.
A mai patit cineva ceva de genul? Ce s-a dovedit a fi?
Multumesc si o zi frumoasa va doresc.
Am oprit cu masina undeva am pus-o in N (cum ar veni pe liber) si am inceput sa o calc in gol, da se auzea precum se aude si in D. In ralanti se aude deasemenea. Am tras capota sa vad ce si cum. Tacanitul ala de motoroi in capul meu facea ca bazaitul ala sa nu se mai auda deloc. Muream de draci. Din cabila se aude cu capota trasa nu. Nici nu aveam pe cine sa rog sa o tureze.
Ce poate fi?
Prima data m-am gandit la cutia de viteze. Nu i-am schimbat uleiul de cand am luat-o nici ala dinaintea mea nu l-a schimbat si are un 225.000 Km acolo. Dar totodata mi-am dat seama ca am cutie automata si nu se invarte nimic in ea cand e pe liber corect? Mai mult daca era cutia se auzea mai tare nu asa finut (zic si eu, chiar nu am auzit cutia asta cum face niciodata cand nu are ulei in ea asu e de proasta calitate). Chiar nu stiti masina are avertizare pentru Low Oil? Stiu cand am facut revizia si am schimbat uleiul la masina, mi-a aparut pe ecran cand am pus contactul: No Engine Oil sau ceva de genul si nu pornea ca sa protejeze motorul. I-am dat niste chei dar era in gol ca si cum n-ai fi dat. Ei nu exista senzor si pentru ulei in cutia automata?
M-am mai gandit la cureaua de accesorii si/sau rola. .Dar cureaua in general si cu rola intinzatoare fluiera, nu bazaie.
Uleiul din compresor? Poate sa se auda rotitele din Kompressor daca nu-s greate bine? Stiu ca nu se ung din motor, au uleiul lor separat care la fel nu s-a schimbat niciodata.
A mai patit cineva ceva de genul? Ce s-a dovedit a fi?
Multumesc si o zi frumoasa va doresc.
Comment