Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot nou, in tandem cu turatia motorului.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot nou, in tandem cu turatia motorului.

    Azi am constatat ca la masina mi-a aparut un zgomot, un bazait, imaginati-va o viespe cum se aude dar mult mai sus, spre tantar incolo (mai jos ca un tantar, intre viespe si tantar).. Eu am motorul de 2 litri Kompressor 163HP. Se aude ca un bazait foarte discret dar totodata inalt de se aude si prin muzica. Variaza dupa turatia motorului. Cum se aude motorul cand schimba treptele (intreruperea aia la cutiile automate) asa se intreupe si bazaitul ala putin. Creste in putere si frecventa cu turatia. Deci la turatii din ce in ce mai mari se aude din ce in ce mai tare si mai sus. Este enervant de-a dreptul!

    Am oprit cu masina undeva am pus-o in N (cum ar veni pe liber) si am inceput sa o calc in gol, da se auzea precum se aude si in D. In ralanti se aude deasemenea. Am tras capota sa vad ce si cum. Tacanitul ala de motoroi in capul meu facea ca bazaitul ala sa nu se mai auda deloc. Muream de draci. Din cabila se aude cu capota trasa nu. Nici nu aveam pe cine sa rog sa o tureze.

    Ce poate fi?
    Prima data m-am gandit la cutia de viteze. Nu i-am schimbat uleiul de cand am luat-o nici ala dinaintea mea nu l-a schimbat si are un 225.000 Km acolo. Dar totodata mi-am dat seama ca am cutie automata si nu se invarte nimic in ea cand e pe liber corect? Mai mult daca era cutia se auzea mai tare nu asa finut (zic si eu, chiar nu am auzit cutia asta cum face niciodata cand nu are ulei in ea asu e de proasta calitate). Chiar nu stiti masina are avertizare pentru Low Oil? Stiu cand am facut revizia si am schimbat uleiul la masina, mi-a aparut pe ecran cand am pus contactul: No Engine Oil sau ceva de genul si nu pornea ca sa protejeze motorul. I-am dat niste chei dar era in gol ca si cum n-ai fi dat. Ei nu exista senzor si pentru ulei in cutia automata?

    M-am mai gandit la cureaua de accesorii si/sau rola. .Dar cureaua in general si cu rola intinzatoare fluiera, nu bazaie.

    Uleiul din compresor? Poate sa se auda rotitele din Kompressor daca nu-s greate bine? Stiu ca nu se ung din motor, au uleiul lor separat care la fel nu s-a schimbat niciodata.

    A mai patit cineva ceva de genul? Ce s-a dovedit a fi?

    Multumesc si o zi frumoasa va doresc.

  • #2
    Se poate inchide thread-ul, zgomotul se aude din difuzoare atat de discret si 3D ca mi se parea ca se aude de la motor. Mi-am montat amplificator pentru usi si subwoofer activ si cumva se transmite zgomotul acela prin baterie in alimentarile amplificatoarelor. Trebuie sa gasesc o solutie tehnologica. Teoretic n-ar trebui sa am zgomote straine. Ma temeam sa nu fie cumva compresorul (in sensul de Kompressor).

    Comment


    • #3
      bucla de masa, cam naspa de depanat, cauta un electronist specializat in audio, stie ce sa faca.
      Ti-as zice ca sa faci, dar sunt multe de discutat.
      Ceva de genu:
      Titlul nu e prea reusit, Sorteh daca ai o idee schimba-l. Sorteh edit: e corect titlul si bine venit topicul. Am deschis topicul pt ca cine isi face un amplif sa afle cum se leaga corect. Sunt satul sa vad tot felul de amplifuri facute cu picioarele, cu firele de semnal trase fix peste transforma...

      Comment


      • #4
        Buna seara !





        Bucla de masa nu e deloc naspa de depanat, sau cel putin nu a fost la mine, in caz ca asta a fost problema. Am avut si eu bazait fin conform cu turatia motorului pe o linie din W124 cu doua amplificatoare (4x150W RMS pentru cele patru canale fata, 2x200RMS pentru subwooferele open-air de pe spate).


        Dupa ce am trecut de la cabluri bune la cabluri foarte bune, nu am scapat de zgomot pana nu am montat in sistem separatoare galvanice, cate unul pe fiecare cablu de semnal mic.




        Adica asa ceva:




        Sinus Live GL-205.jpg





        Si de atunci totul e bine.







        Dragos

        Comment


        • #5
          Multumesc de sfat. Am rezolvat-o in stilul meu. Am dat jos amplificatorul. Strica echilibrul oricum la linie pentru ca sub-ul meu are 350W RMS iar in difuzoare dadeam 4x70 adica 280W. La nivel mai mare sub-ul era slab. Cand ai cam 300W pe difuzoare, e bine sub-ul sa fie in jur de 1000 RMS si chiar nu avea chef sa mai cheltui un leut in plus. Heavy D. dar stiu ca nu te joci cu puterile ))) W124.. tare masina. Mi-as fi dorit si S203-ul meu sa fi avut tabla lor. Am probleme cu rugina. Chiar nu stiu ce sa fac. Sa o repar/vopsesc sau sa o "aranjez" si sa o dau. Imi pare rau ca am motorul de 2 Litri benzina si 163 cai iar instalatia de GPL e destul de tare.. montata omologat, trecuta in carte si are doar 2 ani pe masina. Realizez ca daca-mi iau alt 203 (cel mai probabil la ce-mi permit eu) va mai trebui sa scot 1000 de euro sa-i pun GPL ca nu e "combinatie" pe benzina cu motorasele astea iar diesel nu vreau eu. Am avut cateva masini diesel si acum trecand iar pe benzina ma simt ca pe Cloud no.9

          Comment


          • #6
            Salut,
            Pentru rugina am folosit spray Rustoleum Rust converter si sunt multumit. In felul acesta rugina va fi stopata.

            Comment


            • #7
              Multumesc ROV, la mine insa e de vopsit masina. Nu doar stopat rugina... o sa iau oricum sa-i dau pana o vopsesc. Hai salut.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF