Cum spune și colegul, etanșeitatea se verifică, testează, etc - foarte simplu in cazul mașinii tale - , daca folosiți procedură oficială - se dă doar o comandă ...gen Verificare Etanșeitate.... Nu are nici un sens sa întrebi despre etanșeitate, nici chiar la AK.
De multe ori, unde nu e etanș sistemul găsești urme de ulei.
Pare că pierzi timp și bani, nu răspunzi clar la întrebări...ai schimbat debitmetrul in primul post, l-ai pus la loc sau nu, l-ai adaptat, etc. Și Bosch și Star...
Daca ai eroare pe debitmetru, la fel e procedură clară pt remediere.
Schimba atelierul, mergi la orice reprezentanta sau service specializat, daca ești sigur că nu au intrat frunze sau pietricele prin filtrul prietenului.
De multe ori, unde nu e etanș sistemul găsești urme de ulei.
Pare că pierzi timp și bani, nu răspunzi clar la întrebări...ai schimbat debitmetrul in primul post, l-ai pus la loc sau nu, l-ai adaptat, etc. Și Bosch și Star...
Daca ai eroare pe debitmetru, la fel e procedură clară pt remediere.
Schimba atelierul, mergi la orice reprezentanta sau service specializat, daca ești sigur că nu au intrat frunze sau pietricele prin filtrul prietenului.
Comment