Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Check engine P246309 si P0101PE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check engine P246309 si P0101PE

    Salut.
    Detin un W205, 2016, 65.000 km si de vreo luna se tot aprinde check engine-ul.
    pe tester primesc cele doua erori.
    Am banuit ca este de la debitmetru, si mergand cu ea pe stare de avarie, celalalt cod, incarca du-se filtrul de particule.
    Am schimbat debitmetrul dar problema tot apare.
    Dupa banuiala mea este absolut imposibil sa fie defecte, atat debitmetrul cat si filtru la particule, tinand cont de numarul de km.

    Aveti vreo idee sau sugestie ?

    multumesc anticipat

  • #2
    Revin cu cateva detalii :
    - am observat ca eroarea apare cand turez tare motorul, aprox 4000 rpm. De fiecare data a aparut cand am facut o depasire
    - cand se aprinde martorul in bord, masina ajunge la 2800-3000 rpm, apoi schimba treapta superioara
    - masina nu mai trage cand e martorul aprins
    - inainte se a schimba treapta, la 2800-3000 rpm, “da in nas”, apoi schimba
    - daca sterg eroarea si merg fara a o mai forta la 4000 rpm, eroarea nu apare din nou
    - cum fac din nou o depasire si ma duc cu ea in 4000 rpm, se aprinde iar

    Comment


    • #3
      Ce filtru de aer ai pus la mașină?
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Nu as sti sa raspund la intrebarea asta. Am facut revizia la un service al unui prieten.
        nimic sport sau ceva de genul.
        revizia e facuta cu aprox 20.000 km inainte de a face figuri. Ma gandesc ca daca era filtrul de aer de vina, pote ar fi trebuit sa faca probleme de la schimbarea lui ... nu ?

        Comment


        • #5
          Daca nu ai pus filtrul original, atunci poți contribui cu foto, probabil îl vei regăsi smuls din carcasă, exact cat să se 'suga" spre admisie sau mai rău să lase praful sa intre in motor.

          Daca ai pus filtrul original, atunci poate nu ai folosit tester pentru a reseta valorile, așa cum este obligatoriu la fiecare revizie de la Euro5 încoace.

          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Salut.

            Multumesc mult pentru raspuns.

            Am discutat cu prietenul care mi-a facut revizia si mi-a zis ca ar fi montat filtru original.
            Acum cred ca ar trebui sa si verific acest lucru.
            Cat despre folosirea testerului, inteleg ca dupa schimb filtru aer ar trebui resetate valorile, ca el sa inteleaga ca a fost schimbat ?

            Oricum ar fi, ar trebui sa ii fac revizia acum, deci filtrul de aer trebuie schimbat oricum.

            Vazand discutiile despre filtrul de aer chiar ma gandeam daca nu cumva, chiar daca ar fi original, sa nu cumva sa nu reziste 25.000 km si sa fie necesar sa il schimb mai repede si de aceea sa faca figurile astea ...

            Ce parere aveti ?

            Comment


            • #7
              Nici o alta parere ?

              Multumesc

              Comment


              • #8
                Daca tot se apropie revizia, asigurate că pui filtru original și setezi ce e de setat și pui aici poze cu filtrul vechi.

                Despre folosirea testerului, am opinat deja că " este obligatoriu".

                Debitmetrul original îl pui la loc, la randul lui trebuie setat...

                E mult mai scump sa repari după ce strici. Nu e neapărat vina mecanicului, daca acesta spune că nu are experiență sau echipamente.

                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Dragilor revin cu poze.
                  Filtrul de aer inca nu stiu daca era original, s-ar putea sa fi fost MAN. (pozele sunt date de service, nu sunt eu acolo sa verific)

                  Orice marca ar fi fost, la ce e in el, cred ca e posibil sa fi facut figurile astea in sarcina maxima, ca ma gandesc ca la mizeria aia sigur nu ii mai dadea destul aer

                  Maine fac proba sa vad daca dupa revizie mai face figuri si revin cu info.



                  WhatsApp Image 2019-08-13 at 11.14.54.jpeg
                  WhatsApp Image 2019-08-13 at 11.15.18.jpeg

                  Comment


                  • #10
                    Dragule, vezi partea dezlipită, ruptă, pe acolo poate a intrat restul de mizerie spre admisie. Și da, cel mai important pt acest forum este sa arăți ce se întâmplă atunci când faci revizie neautorizata.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Salut,

                      Revin cu noutati :
                      - am facut revizia cu produse originale Mercedes.
                      - s-au resetat toate din tester conform sugestii

                      Masina face in continuare probleme.
                      De cate ori ajung cu ea in aprox 400 rpm (in vreo depasire de obicei), se aprinde martorul si aceleasi simptome.
                      Altfel, am facut un drum bucuresti-viena-bucuresti si nu am avut nici o problema. Am mers foarte frumos, fara a o forta in vreun fel. Nici o problema ....

                      Oare mai aveti vreo idee ?

                      Toata lumea imi spune ca ar fi defect filtrul de particule. Nu e prematur sa discutam despre asta din moment ce masina a inceput sa faca asa la aprox 60.000 km, acum avand aprox 70.000 km ?

                      Multumesc anticipat.

                      Comment


                      • #12
                        Verifica sonda de oxygen . 99 % sunt sanse ca sistemul anti poluare sa fie de vina . Daca imediat dupa ce se aprinde martorul puterea este limitata , insemna ca a intrat in modulul de protectie . Posibil ca presiunea inainte de filtru sa fie f mare si ca sa nu se intoarca in turbina si motor , sa-ti limiteze debitul de combustibil

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Cheater View Post
                          Salut,

                          Revin cu noutati :
                          - am facut revizia cu produse originale Mercedes.
                          - s-au resetat toate din tester conform sugestii

                          Masina face in continuare probleme.
                          De cate ori ajung cu ea in aprox 400 rpm (in vreo depasire de obicei), se aprinde martorul si aceleasi simptome.
                          Altfel, am facut un drum bucuresti-viena-bucuresti si nu am avut nici o problema. Am mers foarte frumos, fara a o forta in vreun fel. Nici o problema ....

                          Oare mai aveti vreo idee ?

                          Toata lumea imi spune ca ar fi defect filtrul de particule. Nu e prematur sa discutam despre asta din moment ce masina a inceput sa faca asa la aprox 60.000 km, acum avand aprox 70.000 km ?

                          Multumesc anticipat.
                          Ce tester ai folosit pentru resetări și care sunt erorile actuale? Ai pus la loc debitmetrul original?
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Folosit tester Bosch si Tester Star.

                            ultima oara a dat doar eroare P0101FE.
                            ultimul tip care a testat-o, a zis ca ori e ceva software ori este o problema undeva pe circuitul de aer, ceva ni tranșează bine si in turatie mare trage surplus de aer, debitmetrul nemaistiind sa calculeze corect.
                            a sunat pe cineva de la autoklass si i a confirmat bănuielile.

                            E oare posibil ?

                            Comment


                            • #15
                              Atunci de ce nu testezi etanseitatea? Ca sa o scoti din calcul.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF