Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei diferential 75w85 Fuchs Titan sau RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei diferential 75w85 Fuchs Titan sau RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85

    Salut !

    Ce ati alege intre ulei diferential 75w85 Fuchs Titan si RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85?


  • #2
    sau RAVENOL DGL SAE 75W-85 GL-5

    Comment


    • #3
      Eu am folosit 75w140 de la Castrol, e specificat pentru diferentiale Amg pentru w211 dar pentru cele noi am vazut ca e 75w85 pentru amg insa nu stiu ce specificatie.
      Nu am simtit dezavantae fata de ce era de fabrica, e super silent cu el.
      Daca nu e cu blocant, nu strica un aditiv cu molibden peste orice ulei, sa fie frecarea mai mica.

      Comment


      • #4
        O zi bună!

        Întrebarea dumneavoastră nu conține destule informații contextuale (marca și modelul mașinii) ce să permită formularea unei opinii corecte cu privire la tipul uleiului. Înainte de toate, acele tipuri de ulei trebuie să fie compatibile cu diferențialul echipat.
        Datorită faptului că folosesc FUCHS de ceva timp în mai multe domenii de aplicare, recomand acest brand cu condiția ca produsul ales să fie special destinat subansamblului în cauză.
        Drept vorbind, niciunul din cele mai sus enumerate nu este rău. Factorul decisiv este preferința. Prefer FUCHS din mai multe motive, unul ar fi faptul că se găsește într-un foarte performant motor ce nu arde.

        Toate cele bune,
        Raul Andrei

        Comment


        • #5
          Adaug și subliniez:
          Produsul RAVENOL DGL SAE 75W-85 GL-5 pare a fi destinat diferențialelor cu alunecare limitată. Dacă nu aveți un asemenea diferențial, nu folosiți acest ulei. Cât despre aditivi, este o întreagă discuție. Revenim la preferințele condiționate de alți factori, opinii sau informații.

          Comment


          • #6
            Cu scuze , w203 180k 2005

            Comment


            • #7
              Așa este mult mai bine.
              Având aceste informații, îmi mențin recomandarea: FUCHS TITAN SINTOPOID FE SAE 75W-85 (XTL-Technology).
              Puteți documenta aici operațiunea menționând și alegerea făcută. Ar rezulta un bun material ce va putea fi consultat de către persoanele dornice să îndeplinească această operațiune de mentenanță.

              Comment


              • #8
                Mulțam fain . O sa fac pun si niște poze cu operațiunea respectiva .

                Comment


                • #9
                  Nu ai ce documenta, ca e simplu, iei o pompa manuala de 30lei de tras ulei, tii bidonu in apa calda ca sa mearga mai repede asiprarea.
                  Apoi mergi o vreme sa se fluidizeze bine uleiul, desi pe caldurile astea de destul de fluid.

                  Desfaci prima data dopul de sus, ca sa vezi ca il poti desface, apoi ala de jos si scurgi tot.
                  Astupi aia de jos si torni pe sus pana la nivel. Vezi ca masina sa stea pe drept.

                  Ideal e sa colectezi vechiul ulei intr-un vas si sa plimbi un magnet in el sa vezi de ai span.

                  Comment


                  • #10
                    Peste tot am gasit informatia ca intra 1.1 l iar la mine a intrat doar 1l. Masina a fost pe loc drept si lasata cam 30 de min. sa se scurga bine uleiul din diferential .

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF