Salutari. Revin iar la mercedes după o proasta experiență cu un BMW..
Am. Achiziționat de curând un c200cdi 2005
avantgarde(sper sa scriu corect) automat break
La o tură mica a mers bine.. Am dat BMW și hop Mercedesul.
La o verificare în service au fost necesare înlocuirea saibilor de foc. Filtru aer nou +diesel. ulei nou. Din păcate a înceut sa meargă în 3. Pe star era injectorul 4 pe +5 corectie.. Cumpăr altu sh dar începe fum negru după mine... Ma duc 1200 km în Polonia in vacanță.. Talpa la greu dar fumul continua. Iar la star.. Alt injector +scriere cod.. Alt egr (cel vechi chiar curat dar defect) pdf regenerat forțat.. Toate ok.. Iar la drum.. 600km din care 500 autostrada 120+.
Încă da cu fum... Din cauza injectorului cel 'nou' care nu se calibreaza. Daca scot mufa de la injectorul nou gata cu fumu (și cu celelalt lafel)
Specific ca variază în turatie. Dacă accelerez ușor merge de la 1600 cu fructuatii..nu constant.
Presiune în rampa la relanti 300.,in ture pana la 1000 bar
Mai întra și în limp mode și chiar dacă nu e în limp mode nu are forță
Am verificat ce poate vedea ochiul. Idei?
Dețin un tester autel și pot vedea presiune turbo/common rail. Și alte câteva valori. Ce as putea verifica? Vineri iar la star sper sa reușească ceva
Am. Achiziționat de curând un c200cdi 2005
avantgarde(sper sa scriu corect) automat break
La o tură mica a mers bine.. Am dat BMW și hop Mercedesul.
La o verificare în service au fost necesare înlocuirea saibilor de foc. Filtru aer nou +diesel. ulei nou. Din păcate a înceut sa meargă în 3. Pe star era injectorul 4 pe +5 corectie.. Cumpăr altu sh dar începe fum negru după mine... Ma duc 1200 km în Polonia in vacanță.. Talpa la greu dar fumul continua. Iar la star.. Alt injector +scriere cod.. Alt egr (cel vechi chiar curat dar defect) pdf regenerat forțat.. Toate ok.. Iar la drum.. 600km din care 500 autostrada 120+.
Încă da cu fum... Din cauza injectorului cel 'nou' care nu se calibreaza. Daca scot mufa de la injectorul nou gata cu fumu (și cu celelalt lafel)
Specific ca variază în turatie. Dacă accelerez ușor merge de la 1600 cu fructuatii..nu constant.
Presiune în rampa la relanti 300.,in ture pana la 1000 bar
Mai întra și în limp mode și chiar dacă nu e în limp mode nu are forță
Am verificat ce poate vedea ochiul. Idei?
Dețin un tester autel și pot vedea presiune turbo/common rail. Și alte câteva valori. Ce as putea verifica? Vineri iar la star sper sa reușească ceva
Comment