Mașina:
C220 diesel 1994 - W202, 95 CP, 5MT, fără AC. Motor schimbat acum 2 ani cu unul din 1998 (am schimbat numai motorul, nu și accesoriile)
Probleme:
- dimineața la pornire, după stingerea becului de bujie incandescentă, pornește și imediat se turează câteva secunde, apoi se oprește. Încerc s-o pornesc și face la fel de câteva ori (10-15) apoi rămâne pornită dar cu ralantiul oscilant. După vreo 10-15 minute începe să meargă normal.
- se aprinde becul EDC și intră în "Limp Mode" (turația nu trece de 3000 și nu are putere). Dacă iau contactul și-l pun imediat, își revine. De obicei eroarea apare pe vreme umedă (de ex. apare pe ploaie torențială și ține vreo 2 zile, ca și cum ceva s-ar usca) dar apare și la frig.
- are bule de aer pe cele 2 conducte care duc în filtrul de motorină
Încercări de remediere până acum (aproximativ cronologic):
- verificat injectoarele. Găsit unul spart. Înlocuit cu SH
- schimbat pompa de injecție cu SH (oricum cea veche avea corpul fisurat și lipit)
- verificat/golit/spălat rezervorul și conductele + garniturile spre filtrul de motorină
- schimbat filtrul de motorină MAN cu unul cu garnitura mai bună
Ce altceva aș mai putea să încerc?
Vă rog să nu mă trimiteți la tester. Am pus-o de nenumărate ori pe tester și singura informație a fost "are ceva la pompa de injecție". Electricianul mi-a spus că nici nu se pot obține informații cu testerul, ci cu un montaj cu LED și întrerupător care dă niște coduri luminoase. Am construit acel montaj dar nu merge cum scrie la carte...
C220 diesel 1994 - W202, 95 CP, 5MT, fără AC. Motor schimbat acum 2 ani cu unul din 1998 (am schimbat numai motorul, nu și accesoriile)
Probleme:
- dimineața la pornire, după stingerea becului de bujie incandescentă, pornește și imediat se turează câteva secunde, apoi se oprește. Încerc s-o pornesc și face la fel de câteva ori (10-15) apoi rămâne pornită dar cu ralantiul oscilant. După vreo 10-15 minute începe să meargă normal.
- se aprinde becul EDC și intră în "Limp Mode" (turația nu trece de 3000 și nu are putere). Dacă iau contactul și-l pun imediat, își revine. De obicei eroarea apare pe vreme umedă (de ex. apare pe ploaie torențială și ține vreo 2 zile, ca și cum ceva s-ar usca) dar apare și la frig.
- are bule de aer pe cele 2 conducte care duc în filtrul de motorină
Încercări de remediere până acum (aproximativ cronologic):
- verificat injectoarele. Găsit unul spart. Înlocuit cu SH
- schimbat pompa de injecție cu SH (oricum cea veche avea corpul fisurat și lipit)
- verificat/golit/spălat rezervorul și conductele + garniturile spre filtrul de motorină
- schimbat filtrul de motorină MAN cu unul cu garnitura mai bună
Ce altceva aș mai putea să încerc?
Vă rog să nu mă trimiteți la tester. Am pus-o de nenumărate ori pe tester și singura informație a fost "are ceva la pompa de injecție". Electricianul mi-a spus că nici nu se pot obține informații cu testerul, ci cu un montaj cu LED și întrerupător care dă niște coduri luminoase. Am construit acel montaj dar nu merge cum scrie la carte...
Comment