Salut,
Ma sacaie simtomele din titlu la un w204 facelift M271 EVO:
Motorul porneste turat indiferent de termperatura de afara dupa care scade la renatii - 900 RPM in cateva secunde sau zeci de secunde depinzand de termperatura de afara, lucru care mi se pare normal. Ce nu mi se pare normal e ca in aceasta perioada in care scade turatia, nu se face liniar / rotund spre ex 1300 - 1200 - 1100 etc, mai degraba e 1300 - 1200- 1250 - 1150 - 1100 ceea ce creaza si niste trepidatii in caroserie. Chiar si dupa ce a ajuns la 900 RPM, pana nu ajunge motorul la temperatura optima - 90C - mai se simte din cand in cand cate un zvac in caroserie.
La revizie i-am spus dealarului de acest lucru si mi-au zis ca nu au gasit nimic in regula. Bujiile au fost schimbate pe la 60k cu piese originale, masina re 88K acum.
E normal ce se intampla? Asa se comporta motorul asta?
Ma sacaie simtomele din titlu la un w204 facelift M271 EVO:
Motorul porneste turat indiferent de termperatura de afara dupa care scade la renatii - 900 RPM in cateva secunde sau zeci de secunde depinzand de termperatura de afara, lucru care mi se pare normal. Ce nu mi se pare normal e ca in aceasta perioada in care scade turatia, nu se face liniar / rotund spre ex 1300 - 1200 - 1100 etc, mai degraba e 1300 - 1200- 1250 - 1150 - 1100 ceea ce creaza si niste trepidatii in caroserie. Chiar si dupa ce a ajuns la 900 RPM, pana nu ajunge motorul la temperatura optima - 90C - mai se simte din cand in cand cate un zvac in caroserie.
La revizie i-am spus dealarului de acest lucru si mi-au zis ca nu au gasit nimic in regula. Bujiile au fost schimbate pe la 60k cu piese originale, masina re 88K acum.
E normal ce se intampla? Asa se comporta motorul asta?
Comment