Salut,
Am urmatoarea problema la masina, merg cu ea aproape 1 km si dupa ce s-a incalzit putin motorul, acceleratia mi se taie brusc, incepe sa scada turometrul si nu se mai accelereaza dupa care motorul moare. Apoi ii dau la automat si uneori porneste destul de greu dupa care merg putin cu ea, gen cateva sute de metrii si simptomele sunt la fel, motorul moare. Dupa care si daca o tin la relanti in modul P, motorul se scutura putin si apoi moare.
Va fac un scurt istoric la ce anume am schimbat pe ea:
- ulei si filtre sunt schimbate, au vreo 3000 km.
- am avut o eroare pe tester in care imi dadea: debitmetru aer, clapeta acceleratie si ceva pe admisie. Am fost la cineva si mi-a zis ca trage aer fals. Intr-adevar erau niste furtune sparte si dupa schimbarea lor a disparut eroare.
- apoi am schimbat uleiul in cutie ca aveam ceva vibratii in mers dupa ce se incalzea uleiul in cutie.
- pana sa imi gaseasca problema cu furtunele si sa gasim cauza vibratiilor, alt meserias m-a pus de am schimbat bujiile si mi-a verificat bobinele dar erau ok. Mi-a bagat si ceva aditivi in benzina.
Dupa toate astea a aparut problema de mai sus.
- singura eroare pe care o aveam in bord si pe tester era "check engine" de la sonda lambda. Mecanicul a zis schimb-o ca de la aia e. Am schimbat-o dar comportamentul a ramas acelasi.
Ultima oara mecanicul a zis sa schimb pompa de benzina ca dupa ce mergi putin cu ea se incalzeste si s-ar dilata putin.
Va rog, astept sfaturi de la voi!
Nu as vrea sa o iau prin eliminare si sa schimb chiar toate.
Am urmatoarea problema la masina, merg cu ea aproape 1 km si dupa ce s-a incalzit putin motorul, acceleratia mi se taie brusc, incepe sa scada turometrul si nu se mai accelereaza dupa care motorul moare. Apoi ii dau la automat si uneori porneste destul de greu dupa care merg putin cu ea, gen cateva sute de metrii si simptomele sunt la fel, motorul moare. Dupa care si daca o tin la relanti in modul P, motorul se scutura putin si apoi moare.
Va fac un scurt istoric la ce anume am schimbat pe ea:
- ulei si filtre sunt schimbate, au vreo 3000 km.
- am avut o eroare pe tester in care imi dadea: debitmetru aer, clapeta acceleratie si ceva pe admisie. Am fost la cineva si mi-a zis ca trage aer fals. Intr-adevar erau niste furtune sparte si dupa schimbarea lor a disparut eroare.
- apoi am schimbat uleiul in cutie ca aveam ceva vibratii in mers dupa ce se incalzea uleiul in cutie.
- pana sa imi gaseasca problema cu furtunele si sa gasim cauza vibratiilor, alt meserias m-a pus de am schimbat bujiile si mi-a verificat bobinele dar erau ok. Mi-a bagat si ceva aditivi in benzina.
Dupa toate astea a aparut problema de mai sus.
- singura eroare pe care o aveam in bord si pe tester era "check engine" de la sonda lambda. Mecanicul a zis schimb-o ca de la aia e. Am schimbat-o dar comportamentul a ramas acelasi.
Ultima oara mecanicul a zis sa schimb pompa de benzina ca dupa ce mergi putin cu ea se incalzeste si s-ar dilata putin.
Va rog, astept sfaturi de la voi!
Nu as vrea sa o iau prin eliminare si sa schimb chiar toate.
Comment