Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum deblochez o bujie? Am incercat sa schimb bujiile.. una n-a mers..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum deblochez o bujie? Am incercat sa schimb bujiile.. una n-a mers..

    Salutare,
    Azi mi-am luat si eu bujii sa schimb la masina. Am reusit sa desfac cinlindrul 1 3 si 4 (numarand de la volanta). In 2 aveam ulei. M-am speriat initial dar am observat ca e o garnitura de etansare de sus pe unde da ulei (deci nu de jos in sus). Nu folosesc chei de bujii, am o tubulara de 16 si m-am pus cu T-ul pe ea. N-am reusit sa o desfac. As fi pus un prelungitor dar mi-e frica sa nu stric chiulasa.

    Ce imi recomandati? Taranul dinaintea mea in loc sa stranga cu dinamometrica a strans pe ele pana au facut "miau"!
    Totodata am descoperit ca in loc de bujii Iridium cel dinaintea mea a pus cele mai ieftine NGK-uri si dupa cum arata au facut peste 100.000 Km. Electrozii sunt praf.
    A ars frumos totusi, alb spre caramiziu deschis. Deci nu papa ulei, au ars insa mai tare ca la GPL temperatura este mai mare.

    Am returnat bujiile, neputand sa le montez (si oricum inainte sa montez bujiile trebuie sa desfac capacul sa schimb garniturile pe unde-mi da ulei in camera bujiei si celelalte implicit).
    Ce ziceti sa iau bujii speciale de GPL? Au distanta mai mica intre electrozi 0,8mm in loc de 1mm. Scade tensiunea in bobine si e mai bine pentru masini cu GPL.

    Oricum pana una alta astept idei pentru cum sa desfac nenorocita aia de bujie fara sa distrug chiluasa.

    Multumesc.

  • #2
    Bujii de 16? Nu am auzit sa se rupa la desfacere, dar orice e posibil. incearca sa afli la motorul tau cum e mai ok sa le desfaci la rece sau la cald.

    Comment


    • #3
      Eu am mers pe bujii mb standard, adica ngk iridium si sunt ok. Cele normale standard(cupru) tin cam 30000 km iar cele iridium 90000. Teoretc cele din cupru ar trebui sa fie mai bune adica sa aiba scanteie mai puternica si sa ceara voltaj mai mic pentru a face arc.
      Nu am testat alea de gpl insa sunt sceptic, nu cred in povesti cu zane.
      Mergi pe standardul producatorului, o spun din perspectiva unuia cu aproape 200000 pe gpl si diverse marci de auto in batatura.

      Comment


      • #4
        Da de 16 sunt (pe cheie). Deci sa ma pun cu un prelungitor sa trag de ea cu incredere nu? E intepeneita tare rau de tot si credeti-ma trag de indoi cheia de felul meu. In fine daca ziceti ca e ok. Nici eu n-am auzit dar nici bujie asa intepenita n-am mai intalnit. Bunii cu cupru? Adica cele pe Nikel.. Cupru placat cu nikel nu? Cupru cupru.. n-am vazut in nici o oferta.

        Comment


        • #5
          La a mea am double platinum si acum am schimbat cu iridoum de gpl bosch.
          nici vorba de indoit cheia la mine. Cu brat de 30 40cm nu ma fortez prea tare. Paraie dar isi da drumu.
          Dupa ce o incepi eventual fa si niste miscari inapoi nu doar inainte cand desfiletezi.
          Incearca si la rece si la cald prima data cu frumosu.
          Cupru nu e pont, is alea ieftine, nu tin.

          Comment


          • #6
            Am inteles dragii mei.. va multumesc. Inca sunt cu ea acolo ca merge bine si am alte prioritati. Gen sa-mi schimb aripile pe fata, sa schimb uleiul la cutie. Oricum inainte sa schimb bujiile tre' sa iau set de garnituri ca-mi bag aulei pe de-asupra pe la o-ring. Ce sa mai zic... are niste ani masina.. dar merge unsa.. sunt f f fericit cu ea. Nici nu ma asteptam sincer.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF