Salutare,
Azi mi-am luat si eu bujii sa schimb la masina. Am reusit sa desfac cinlindrul 1 3 si 4 (numarand de la volanta). In 2 aveam ulei. M-am speriat initial dar am observat ca e o garnitura de etansare de sus pe unde da ulei (deci nu de jos in sus). Nu folosesc chei de bujii, am o tubulara de 16 si m-am pus cu T-ul pe ea. N-am reusit sa o desfac. As fi pus un prelungitor dar mi-e frica sa nu stric chiulasa.
Ce imi recomandati? Taranul dinaintea mea in loc sa stranga cu dinamometrica a strans pe ele pana au facut "miau"!
Totodata am descoperit ca in loc de bujii Iridium cel dinaintea mea a pus cele mai ieftine NGK-uri si dupa cum arata au facut peste 100.000 Km. Electrozii sunt praf.
A ars frumos totusi, alb spre caramiziu deschis. Deci nu papa ulei, au ars insa mai tare ca la GPL temperatura este mai mare.
Am returnat bujiile, neputand sa le montez (si oricum inainte sa montez bujiile trebuie sa desfac capacul sa schimb garniturile pe unde-mi da ulei in camera bujiei si celelalte implicit).
Ce ziceti sa iau bujii speciale de GPL? Au distanta mai mica intre electrozi 0,8mm in loc de 1mm. Scade tensiunea in bobine si e mai bine pentru masini cu GPL.
Oricum pana una alta astept idei pentru cum sa desfac nenorocita aia de bujie fara sa distrug chiluasa.
Multumesc.
Azi mi-am luat si eu bujii sa schimb la masina. Am reusit sa desfac cinlindrul 1 3 si 4 (numarand de la volanta). In 2 aveam ulei. M-am speriat initial dar am observat ca e o garnitura de etansare de sus pe unde da ulei (deci nu de jos in sus). Nu folosesc chei de bujii, am o tubulara de 16 si m-am pus cu T-ul pe ea. N-am reusit sa o desfac. As fi pus un prelungitor dar mi-e frica sa nu stric chiulasa.
Ce imi recomandati? Taranul dinaintea mea in loc sa stranga cu dinamometrica a strans pe ele pana au facut "miau"!
Totodata am descoperit ca in loc de bujii Iridium cel dinaintea mea a pus cele mai ieftine NGK-uri si dupa cum arata au facut peste 100.000 Km. Electrozii sunt praf.
A ars frumos totusi, alb spre caramiziu deschis. Deci nu papa ulei, au ars insa mai tare ca la GPL temperatura este mai mare.
Am returnat bujiile, neputand sa le montez (si oricum inainte sa montez bujiile trebuie sa desfac capacul sa schimb garniturile pe unde-mi da ulei in camera bujiei si celelalte implicit).
Ce ziceti sa iau bujii speciale de GPL? Au distanta mai mica intre electrozi 0,8mm in loc de 1mm. Scade tensiunea in bobine si e mai bine pentru masini cu GPL.
Oricum pana una alta astept idei pentru cum sa desfac nenorocita aia de bujie fara sa distrug chiluasa.
Multumesc.
Comment